Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Recommended Posts

18 minuten geleden zei Jotew:

Ik zeg toch nergens dat jij je mening niet mag geven? Daarnaast was deze post ook niet op jouw gericht, dus laat je er lekker buiten wil je?🙄

Nee blijf er niet buiten. Want jij bent overduidelijk je eigen post nu al. Vergeten wat er in stond... :5:shine:

Jij refereert naar het punten verlies van Napoli, dat het niet boeiend is omdat ze toch kampioen geworden. 3x raden wie over punten verlies begon en waardoor deze discussie begon?! Tadaa ik dus, nee laat me er totaal niet buiten. Je snapt er weer niks van. Als je punt gaat maken is wel zo handig je niet vergeet wat jezelf gezegd hebt 🫣🫣Zoveelste keer weer  dat jij er helemaal niks van snapt. Zucht 🙄😑

Edited by Kyrill

Karel, ik lees alleen maar en reageer bijna nooit maar je slaat de plank helemaal mis. Hij heeft het over de supporters hoe ze gedragen en niet eens over het spel zelf.

Denk even aan je emoties want het gaat een beetje weer de verkeerde kant op. En ik bedoel dit goed.

• Like 4

Op 5-5-2023 om 09:00 zei Jotew:

Man man man wat zuur sommigen. Ja het verdiend niet de schoonheidsprijs hoe sommige supporters zich gedragen hebben. Napoli is met een straatlengte voorsprong kampioen geworden, en kijkend naar het spel ook de verdiende kampioen. Lekker belangrijk dat ze her en der wat punten verspeeld hebben, dat doet nagenoeg iedere kampioen.. Die Italianen zijn qua emoties die hoog oplopen soms stuitergek, volledig mee eens. Maar maak er toch niet zo'n punt van joh, het is wat.. ;e

Hier!!! @Dansmeister @sennid...

Dat is dus precies wat ik ook HIER in dit topic zei.... Zucht. Is onmogelijk om niet te denken niet over mij ging want ik begon deze discussie met exact dat standpunt

Deze hele discusie ging over punten verspillen omdat IK daar over begon. Hij heeft daar OOK over. Ongelooflijk werkelijk!! 

🙄🙄🙄

Edited by Kyrill

27 minuten geleden zei sennid:

Karel, ik lees alleen maar en reageer bijna nooit maar je slaat de plank helemaal mis. Hij heeft het over de supporters hoe ze gedragen en niet eens over het spel zelf.

Denk even aan je emoties want het gaat een beetje weer de verkeerde kant op. En ik bedoel dit goed.

Karel, ik sluit me bij sennid aan. Laat het van je afglijden. Het is maar een forum, je inkomsten, baan en leven hangt er niet vanaf. 

https://theathletic.com/4501453/2023/05/10/ac-milan-ceo-interview-giorgio-furlani/

Wat een geweldig quality piece stuk . echt enorm de moeite waard.

Conclusie is stadions bouwen in Italie duurt gemiddeld 10 jaar of langer, en veel langer dan andere Europese landen en de Serie A teams lopen 3x of meer zoveel geld mis als PL teams en meer. Tof persoon die Giorgio Furlani.

1 uur geleden zei sennid:

Helaas niet te lezen en ga niet betalen voor iets wat ik 1x gebruik.

Kan al voor maar 2 euro per maand ofzo. Is heel wat beter dan die VI pro shit. En ernaast is lang niet alleen over voetbal ook al die VS sporten die jij kijkt, staan er ook artikelen over op. 

En als ze gewoon hadden gewonnen van Empoli, hadden ze eigenlijk nog een goeie kans gehad op CL.  Dan hadden ze 2 punten minder als Milan, waartegen ze dan spelen.

Ik zou zeggen leuke rebuild voor volgende editie, maar de rijkste club in italie herbouwen kan niet veel aan zijn.

Zal me wel verbazen als allegri er volgend jaar nog is, die zit vanalle rare dingen uit te steken

En een dag na het afscheid van Zlatan (wat het waard eens om op youtube te zoeken), worden maldini en zijn rechterhand feitelijk ontslagen... 2 dagen nadat Leao heeft verlengd.

Al meteen tekens dat de belangrijkste spelers (theo, maignan, tonali, leao) het er sterk mee oneens zijn. Ik denk dat het een pijnlijke zomer wordt in Milan

2 uur geleden zei AntiChrist7:

En een dag na het afscheid van Zlatan (wat het waard eens om op youtube te zoeken), worden maldini en zijn rechterhand feitelijk ontslagen... 2 dagen nadat Leao heeft verlengd.

Al meteen tekens dat de belangrijkste spelers (theo, maignan, tonali, leao) het er sterk mee oneens zijn. Ik denk dat het een pijnlijke zomer wordt in Milan

Waarom moet Maldini nu weer weg?