PJHoutman Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Helmond Sport, Den Bosch, Telstar en Dordt bovenin, Volendam, Roda, Cambuur en ADO onderin. Zou bijna denken dat de stand ondersteboven staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Wordt weer een raar seizoen... als Roda de kansen benut staat het in de rust 0-3 Gelukkig hadden we nu eens veerkracht en winnen we in Emmen, Helmond verbaast echt iedereen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 4 uur geleden zei Thierryvane: Wat is die Hatenboer van Excelsior een leuke speler. Trainer van Excelsior ook een leuke gozer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Kramp bij een keeper. Waar zie je dat nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Wel een leuk debuut voor die 17-jarige, als zegt Hansie Hansie anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/nieuwe-tik-voor-vitesse-arnhemmers-krijgen-zes-punten-aftrek-voor-schendingen-proflicentie~af58e531/ wat is dit dan weer en nog 6 punten voorwaardelijk ook nog als het weer gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Deze punten aftrek was al bekend, valt me ergens nog enigszins mee. Hopelijk nu een streep onder het wanstaltige verleden en doorgaan op deze voet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Zet wel vraagtekens bij het nut van een dergelijke 'straf' in een competitie waar je niet uit kunt degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 2 uur geleden zei Sophomore: Zet wel vraagtekens bij het nut van een dergelijke 'straf' in een competitie waar je niet uit kunt degraderen. Je kunt wel promoveren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 2 uur geleden zei Sophomore: Zet wel vraagtekens bij het nut van een dergelijke 'straf' in een competitie waar je niet uit kunt degraderen. Ophouden met bestaan is ook een optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september (bewerkt) De reactie van Reijntjes over dat de straf betrekking heeft over zaken uit het verleden vind ik wel komisch; hebben niet alle straffen te maken met zaken uit het verleden? Je kunt moeilijk een straf uitdelen voor iets in de toekomst. 24 september bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 19 uur geleden zei FlyD: Je kunt wel promoveren... Nou jah. Een keertje periode kampioen worden, kan wel eens genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 13 uur geleden zei Sophomore: De reactie van Reijntjes over dat de straf betrekking heeft over zaken uit het verleden vind ik wel komisch; hebben niet alle straffen te maken met zaken uit het verleden? Je kunt moeilijk een straf uitdelen voor iets in de toekomst. Denk dat hij probeert aan te duiden onder de oud bestuurders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Nick Marsman 2de doelman bij Roda.. Goede keuze.. nu Bucker 9 mnd uitligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Eindhoven uit kunnen we beter schriftelijk afsoen. Elk jaar een kut wedstrijd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Nou doelpunt van het jaar lijkt mij wel bekend 29 september bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Was een heerlijk doelpunt, zat helaas aan de andere kant van het stadion. De kant waar de belangrijkste goals vielen . Wat een stel hersenlozen weer in zowel uit- als thuisvak met die rookpotjes. Vanochtend allemaal de baas afbellen omdat ze nog aan het blaffen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 1 minuut geleden zei Titan: Was een heerlijk doelpunt, zat helaas aan de andere kant van het stadion. De kant waar de belangrijkste goals vielen . Wat een stel hersenlozen weer in zowel uit- als thuisvak met die rookpotjes. Vanochtend allemaal de baas afbellen omdat ze nog aan het blaffen zijn. Congrats, verdiende overwinning. Buttner z’n rode kaart kon je in de zomer al opschrijven toen hij tekende bij ons. Vraag me af of er resultaat haalbaar was met 11 man. Jong team dat gisteren toch hier en daar z’n (te verwachten) foutjes maakte. Rookbommen zijn echt een drama, wat ik begreep is dat die van de Graafschap lang bleven hangen in het uitvak. Maar dan zelf er wat afsteken, echt zo dom. Fakkels geen problemen mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Rookpotten vallen toch wel mee? Zo vaak ingestaan, maar nooit gedacht dat ik doodging, zoals die griet van Vitesse half op twitter zit te verkondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september (bewerkt) 8 minuten geleden zei Vitesse88: Congrats, verdiende overwinning. Buttner z’n rode kaart kon je in de zomer al opschrijven toen hij tekende bij ons. Vraag me af of er resultaat haalbaar was met 11 man. Jong team dat gisteren toch hier en daar z’n (te verwachten) foutjes maakte. Rookbommen zijn echt een drama, wat ik begreep is dat die van de Graafschap lang bleven hangen in het uitvak. Maar dan zelf er wat afsteken, echt zo dom. Fakkels geen problemen mee. Ik was er niet zo gerust op gisteren, en velen met mij niet. Vergeet niet dat we Vreman als coach hebben. Büttner is de afgelopen jaren al zo vaak goed weggekomen met slechts een gele kaart, moest een keer gebeuren. Jammer dat zijn neefje er niet in mocht komen, volgens mij kan de halve DGS-selectie zijn bloed wel drinken vanwege zijn gedrag. Rookbommen van beide clubs inderdaad zo dom. KNVB gaat weer druk zijn. Graafschap met al allerlei boetes en voorwaardelijke straffen, Vitesse waar het geld momenteel aan andere zaken besteed moet worden. @Zawisza: rook trok dit keer niet zo goed weg . (zie spoiler). Welke griet op Twitter trouwens? Zeker voor de eerste keer in een uitvak gezeten ofzo. Spoiler 30 september bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 4 uur geleden zei Titan: Ik was er niet zo gerust op gisteren, en velen met mij niet. Vergeet niet dat we Vreman als coach hebben. Büttner is de afgelopen jaren al zo vaak goed weggekomen met slechts een gele kaart, moest een keer gebeuren. Jammer dat zijn neefje er niet in mocht komen, volgens mij kan de halve DGS-selectie zijn bloed wel drinken vanwege zijn gedrag. Rookbommen van beide clubs inderdaad zo dom. KNVB gaat weer druk zijn. Graafschap met al allerlei boetes en voorwaardelijke straffen, Vitesse waar het geld momenteel aan andere zaken besteed moet worden. @Zawisza: rook trok dit keer niet zo goed weg . (zie spoiler). Welke griet op Twitter trouwens? Zeker voor de eerste keer in een uitvak gezeten ofzo. Inhoud verbergen Maar de gele rookbom(men) kwamen na 30 minuten pas? Wedstrijd begon al later door de rookbommen vanuit de Graafschap. Vitesse supporters spuugde blauwe meuk uit. Gaat niet zozeer om hoe of wat. Er is slecht gecontroleerd (beide kanten) en wat mij betreft zijn beide schuldig hieraan. Jammer dat het niet op een normale manier afgestoken kon worden. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo onder de indruk was van de Graafschap, maar Vitesse heeft een mindere selectie. De vorm was er redelijk, sinds speelronde 1 niet verloren. Naja, wat mij betreft is het 1 van de 38 wedstrijden, het sentiment of de beladenheid is er niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 7 uur geleden zei Titan: Ik was er niet zo gerust op gisteren, en velen met mij niet. Vergeet niet dat we Vreman als coach hebben. Büttner is de afgelopen jaren al zo vaak goed weggekomen met slechts een gele kaart, moest een keer gebeuren. Jammer dat zijn neefje er niet in mocht komen, volgens mij kan de halve DGS-selectie zijn bloed wel drinken vanwege zijn gedrag. Rookbommen van beide clubs inderdaad zo dom. KNVB gaat weer druk zijn. Graafschap met al allerlei boetes en voorwaardelijke straffen, Vitesse waar het geld momenteel aan andere zaken besteed moet worden. @Zawisza: rook trok dit keer niet zo goed weg . (zie spoiler). Welke griet op Twitter trouwens? Zeker voor de eerste keer in een uitvak gezeten ofzo. Inhoud verbergen Gon van Nek. met zo'n naam mag je ook echt niet voor Vitesse zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september @stefan_helmond Was het gezellig op de Herdgang vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober LEVE DE LOL, wie had dacht gedacht, FC Den Bosch naar de play-offs , club is al 10 jaar op sterven na dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Goh Den Bosch, knap gedaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten