cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: @cimbomcu , niet om te trollen. Maar Fraser heeft dit toch prima gedaan? Haha absoluut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Heerlijk die play-offs (als je eigen team er niet bijzit wel althans) deze wedstrijden zijn ongeëvenaard qua spanning en beleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Ik kan me nog herinneren Roda - Sparta met die 2 vrije trappen van Fledderus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Stegeman toch gepromoveerd, daar moet toch iets gebeurd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 1 minuut geleden zei Kelvin: daar moet toch iets gebeurd zijn. Hoezo? Stap van Eagles naar Zwolle is toch een logische lijkt me..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 7 minuten geleden zei Kelvin: Stegeman toch gepromoveerd, daar moet toch iets gebeurd zijn. Gesprekken met Stegeman hebben al ruim voorafgaand aan de play-off finales plaatsgevonden (eigenlijk direct na het mislopen van Steijn) en het was enkel wachten op het einde van het seizoen van GAE zodat het bekend gemaakt kon worden. Beide partijen waren er al 1,5 a 2 weken geleden uitgekomen met elkaar. Weet overigens niet of Stegeman ook was gekomen als GAE wel zou zijn gepromoveerd. Timing is alleen na gisteren hoogst ongelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 23 minuten geleden zei Pino: Hoezo? Stap van Eagles naar Zwolle is toch een logische lijkt me..... 12 minuten geleden zei Christian.: Gesprekken met Stegeman hebben al ruim voorafgaand aan de play-off finales plaatsgevonden (eigenlijk direct na het mislopen van Steijn) en het was enkel wachten op het einde van het seizoen van GAE zodat het bekend gemaakt kon worden. Beide partijen waren er al 1,5 a 2 weken geleden uitgekomen met elkaar. Weet overigens niet of Stegeman ook was gekomen als GAE wel zou zijn gepromoveerd. Timing is alleen na gisteren hoogst ongelukkig. Vorig jaar maakt Stegeman de overstap van Heracles naar Go Ahead, omdat Go Ahead zijn jeugdliefde is. En dan ga je een jaar later ongeacht het resultaat (wel/geen promotie) naar de rivaal en dan maak je dat vervolgens een dag na deze wedstrijd bekend en dan blijkt achteraf dat het voor Go Ahead als een donderslag bij heldere hemel komt. Maar goed, misschien zie ik spoken die er niet zijn. De keuze van PEC is overigens niets op aan te merken, goede trainer die veelal het maximale uit het elftal kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 De revival van Go Ahead was wel mooi dit jaar, die hadden ook echt wat goed te maken na het dramatische seizoen daarvoor. Jammer dat ze het dan net niet kunnen bekronen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Vanaf de winterstop was het echt dramatisch geworden, voor de winter was het gewoon heel goed en werd er leuk gevoetbald. Daarna kwam de klad erin en mogen we nog blij zijn dat we uiteindelijk 5e zijn geworden. Dat je dan tegen Den Bosch net doorkomt is geluk geweest ondanks dat we in de thuiswedstrijd veel sterker waren dan de Bosschenaren, maar scoren is het hele seizoen al het probleem. En dan uit in Waalwijk mogen we blij zijn dat we niet verliezen, RKC had de betere kansen maar wist niet te scoren. En dan gisteren... man man man wat een wedstrijd, wat een rollercoaster aan emoties. De eerste helft was heel erg slecht en sta je met 2-0 achter, met enig geluk kom je nog terug in de wedstrijd door een penalty. In de tweede helft krabbel je op en kom je op voorsprong. En uiteindelijk weer gelijk en op voorsprong. Dan in de laatste minuut van de blessuretijd moet die rooie de bal gewoon breed leggen en is het gespeeld, maar helaas gaat die voor eigen succes en dat wordt afgestraft. (Verhulst ging naar zeggen ook de fout in door de bal te boksen ipv te vangen.) Die 5e kan vallen, dat is dan geen ramp meer, toen was het al klaar. Eigenlijk is dit typerend voor dit seizoen, het is allemaal net niet. Maar als je er 1 minuut voor tijd zo voor staat mag dat natuurlijk nooit gebeuren. En dat de trainer nu weg gaat, tja... Hij had puur op basis van gevoel gekozen voor onze club ondanks interesse van meerdere Eredivisie clubs en tijdens het seizoen ook een paar keer aangegeven dat hij niet voor niets voor 2 jaar had getekend en met deze club de stap omhoog wou inzetten. Blijkbaar is hem dat of tegengevallen of er spelen andere dingen op de achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 7 uur geleden zei Pino: Ik kan me nog herinneren Roda - Sparta met die 2 vrije trappen van Fledderus. Fantastisch was dat ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 (bewerkt) 22 uur geleden zei Kelvin: Vorig jaar maakt Stegeman de overstap van Heracles naar Go Ahead, omdat Go Ahead zijn jeugdliefde is. En dan ga je een jaar later ongeacht het resultaat (wel/geen promotie) naar de rivaal en dan maak je dat vervolgens een dag na deze wedstrijd bekend en dan blijkt achteraf dat het voor Go Ahead als een donderslag bij heldere hemel komt. Maar goed, misschien zie ik spoken die er niet zijn. De keuze van PEC is overigens niets op aan te merken, goede trainer die veelal het maximale uit het elftal kan halen. Eens, zeer vreemd van hem. Mitchel Paulissen naar Cambuur, ook opvallend (voor mij dan). 30 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 15 uur geleden zei Sophomore: Mitchel Paulissen naar Cambuur, ook opvallend (voor mij dan). Mwah, dat was toch een speler van het kaliber "net-niet". Cambuur is sowieso aan het shoppen in Limburg. MacIntosh van Fortuna naar Cambuur, Paulissen ook al en Cambuur heeft interesse in Stokkers van Fortuna en El Makrini van Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Laatstgenoemde zat al eens bij Cambuur toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 18 minuten geleden zei Rossi: Laatstgenoemde zat al eens bij Cambuur toch? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 22 minuten geleden zei Rossi: Laatstgenoemde zat al eens bij Cambuur toch? Volgens mij zelfs aanvoerder geweest daar en door Roda weggehaald bij Cambuur nadat Roda en Cambuur tegen elkaar speelden in de nacompetitie. Dat was met Mark de Vries in de spits bij Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Zojuist zei Nom de Guerre: Volgens mij zelfs aanvoerder geweest daar en door Roda weggehaald bij Cambuur nadat Roda en Cambuur tegen elkaar speelden in de nacompetitie. Dat was met Mark de Vries in de spits bij Cambuur. Nee El Makrini is eerst nog naar Denemarken gegaan. De beste TD ooit meneer Caanen heeft hem toen gehaald samen met nog 112 buitenlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Volgens mij zelfs aanvoerder geweest daar en door Roda weggehaald bij Cambuur nadat Roda en Cambuur tegen elkaar speelden in de nacompetitie. Dat was met Mark de Vries in de spits bij Cambuur.Weet dat hij er toen speelde toen we 1-2 wonnen. Leeuwin en Ogbeche zaten daar toen ook. 2014 meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 mei 2019 Share Geplaatst 31 mei 2019 Op 29-5-2019 om 13:36 zei Kelvin: Stegeman toch gepromoveerd, daar moet toch iets gebeurd zijn. Hierop terugkomend, in de Stentor vandaag staat dat Stegeman in botsing zou zijn gekomen met Alex Kroes, waarvan vandaag bekend is geworden dat hij een meerderheidsbelang in de club heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juni 2019 Share Geplaatst 7 juni 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353146 Mooi man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 juni 2019 Share Geplaatst 7 juni 2019 Zou die Eric van der Luer als assistent nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2019 Share Geplaatst 10 juni 2019 Excelsior https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/3080864/excelsior-gaat-door-met-ricardo-moniz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 juni 2019 Share Geplaatst 10 juni 2019 Dus niet de ambitie voor een directe terugkeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juni 2019 Share Geplaatst 10 juni 2019 Feyenoord kuttrainer, Utrecht kuttrainer, Excelsior kuttrainer. Wordt een jaartje geen Studio Sport in huize PJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 juni 2019 Share Geplaatst 12 juni 2019 Van Koesveld komt van Cambuur naar Scheveningen. Dit jaar maar een handjevol wedstrijden gespeeld, ben benieuwd of hij hier wat kan laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 De Graafschap gaat aankomende week 3 a 4 spelers presenteren, ben benieuwd wie dat kunnen zijn. Toine van Huizen lijkt in ieder geval al bijna zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten