MetalMichael Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Toevallig de wraak van van Aad de Mos gezien? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Toevallig de wraak van van Aad de Mos gezien? :-D Ja toevallig vandaag teruggekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Ik schat dat Fortuna een streep door de naam van Diemers kan gaan zetten zo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik schat dat Fortuna een streep door de naam van Diemers kan gaan zetten zo :cab: Denk dat hij alsnog naar Tilburg gaat haha. Maar wat een weekend :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 @Superboeren Gefeliciteerd man, hopelijk komen Almere en de Graafschap elkaar over 2 seizoenen tegen in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 @Minuy600 Hoe zit het met Almere voor komend seizoen? Kunnen jullie de ploeg een beetje bij elkaar houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Als je laatste succes 10 jaar geleden is vind ik je inderdaad overschat. Of vinden we Aad de Mos ook goed omdat die ooit een beker won met Mechelen? Dus Johan Cruijf was ook overschat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik denk dat er wel een hoop spelers doorhebben dat er meer te halen valt en dus verwacht ik niet al te veel vertrekkingen, maar van vd Water weet ik zeker dat ie vertrekt. Hij heeft zelf gezegd dat Heracles hem leuk lijkt, dus... we zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Daarom vroeg ik het ook, zo'n Van der Water lijkt me ook een leuke versterking voor Fortuna. Een lekker veelzijdige aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik denk dat er wel een hoop spelers doorhebben dat er meer te halen valt en dus verwacht ik niet al te veel vertrekkingen, maar van vd Water weet ik zeker dat ie vertrekt. Hij heeft zelf gezegd dat Heracles hem leuk lijkt, dus... we zullen zien. En Overtoom en Mcintosh of hoe de beste man ook mag heten zitten toch wel tegen de Eredivisie aan vond ik. Verder benieuwd wie er bij De Graafschap bij zullen komen, ze willen vier extra spelers las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik denk dat er wel een hoop spelers doorhebben dat er meer te halen valt en dus verwacht ik niet al te veel vertrekkingen, maar van vd Water weet ik zeker dat ie vertrekt. Hij heeft zelf gezegd dat Heracles hem leuk lijkt, dus... we zullen zien. Fledderus, td van Heracles, zat ook al op de bank bij de wedstrijd tegen MVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Fledderus, td van Heracles, zat ook al op de bank bij de wedstrijd tegen MVV. Ook bij Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Dus Johan Cruijf was ook overschat? Als trainer? Ja, begreep jij hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Als trainer? Ja, begreep jij hem? Of jij of ik hem begrijpen doet er toch helemaal niet toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Uuhm, zeker wel. Als trainer is de belangrijkste taak om je ideeën op je spelers over te brengen. Hij was misschien wel te slim en dus onbegrijpelijk om dat goed te kunnen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik met overschat bedoel niet een van de aller aller beste trainers. Dat wil niet zeggen dat hij een slechte trainer is, maar niet de absolute top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Uuhm, zeker wel. Als trainer is de belangrijkste taak om je ideeën op je spelers over te brengen. Hij was misschien wel te slim en dus onbegrijpelijk om dat goed te kunnen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik met overschat bedoel niet een van de aller aller beste trainers. Dat wil niet zeggen dat hij een slechte trainer is, maar niet de absolute top. Ja maar wij zijn toch geen spelers. Bovendien wij kennen zijn uitspraken alleen toen hij de rol van analist had. Wat hij op trainingen en zo zei weten we toch niet. Bovendien liep iedere speler met hem weg. Zelfs Aad de Mos noemt hem zijn leermeester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 (bewerkt) Man wat een vergelijking :D 22 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 (bewerkt) Die laatste opmerking was natuurlijk cynisch Cimmie..... 22 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Nou het leeft hier wel hoor jongens. Ik dacht vanmiddag even een seizoenskaart te gaan halen. Verkoop ging om 12 uur van start. Inmiddels is de verkoop gesloten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ja maar wij zijn toch geen spelers. Bovendien wij kennen zijn uitspraken alleen toen hij de rol van analist had. Wat hij op trainingen en zo zei weten we toch niet. Bovendien liep iedere speler met hem weg. Zelfs Aad de Mos noemt hem zijn leermeester. Tuurlijk lopen de spelers met hem weg. Hij is een held, als voetballer en zeker ook als mens(vraag maar aan Catalanen). Maar de vraag is of hij een absolute toptrainer was. En dan durf ik toch te wagen om nee te zeggen. Ik bedoel ik wil hem veel liever dan Maradona, Gullit of vele andere trainers, maar hij is volgens mij in zijn hoofd niet rustig en constant genoeg om dat echt goed te kunnen. Ik hoop dat de stadions in Emmen en Sittard vol komen te zitten volgend seizoen :) Zou geweldig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ik hoop dat de stadions in Emmen en Sittard vol komen te zitten volgend seizoen :) Zou geweldig zijn. Zal wel goed komen denk ik, nieuwe/lang afwezig gewezen clubs trekken altijd veel aandacht. Pas als hun resultaten beroerd worden (wat ik niet hoop maar bij Emmen vrees) zullen de lege stoeltjes zichtbaar worden. Als ze het overleven zal het ook ietsjes leger zijn omdat sommigen het dan wel gezien hebben maar het zal niet veel schelen. En soms maakt het helemaal niet uit en zit ik uit mijn nek te zwetsen. Kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Zal wel goed komen denk ik, nieuwe/lang afwezig gewezen clubs trekken altijd veel aandacht. Pas als hun resultaten beroerd worden (wat ik niet hoop maar bij Emmen vrees) zullen de lege stoeltjes zichtbaar worden. Als ze het overleven zal het ook ietsjes leger zijn omdat sommigen het dan wel gezien hebben maar het zal niet veel schelen. En soms maakt het helemaal niet uit en zit ik uit mijn nek te zwetsen. Kan ook. wat ik er van begrijp blijven er 500 losse kaartjes over per wedstrijd. Dus dat vol zal wel goed komen gok ik. Man wat baal ik hier van. Het lullige is ook nog: ik had er voor de wedstrijd thuis tegen Sparta al 1 willen bestellen, maar toen ging net de verkoop dicht ivm die 1e wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 @Elsjorro1990 Balen kerel, las dat ze ongeveer 5000 seizoenskaarten in de verkoop hadden. Lijken me er wel wat meer te zijn, maar dan nog blijven er voldoende losse tickets over per wedstrijd. Het kutte is dan alleen dat zeker bij de grote wedstrijden ze niet aan te slepen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 [quote name='ROEMM']@Elsjorro1990 Balen kerel, las dat ze ongeveer 5000 seizoenskaarten in de verkoop hadden. Lijken me er wel wat meer te zijn, maar dan nog blijven er voldoende losse tickets over per wedstrijd. Het kutte is dan alleen dat zeker bij de grote wedstrijden ze niet aan te slepen zijn.[/QUOTE] Voldoende losse kaarten? Dan moet je ff het nieuwe nieuwsbericht lezen. Die 5k kaarten zijn de huidige beschikbare seizoenskaarten. Daar komen de seizoenskaarten van vorig jaar die kunnen verlengen tot 26 juni nog bij. Uiteindelijk zullen er naar schatting 500 kaarten per wedstrijd over zijn voor losse verkoop. Dat zal zelfs tegen een wedstrijdje tegen Fortuna Sittard gewoon uitverkocht zijn. En zeker de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV, Ajax, Groningen, Heerenveen zal het uitermate lastig worden om een kaartje te bemachtigen. Baal er erg van. Al mijn kameraden hebben er wel 1. Die waren zo slim om tussen NEC en Sparta een seizoenskaart te bestellen. Toen ik dat savonds wou doen was dat net gesloten. toen dacht ik: ach Emmen zit al jaren niet vol, er is vast niet veel vraag naar. Verkeerd gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Voldoende losse kaarten? Dan moet je ff het nieuwe nieuwsbericht lezen. Die 5k kaarten zijn de huidige beschikbare seizoenskaarten. Daar komen de seizoenskaarten van vorig jaar die kunnen verlengen tot 26 juni nog bij. Uiteindelijk zullen er naar schatting 500 kaarten per wedstrijd over zijn voor losse verkoop. Dat zal zelfs tegen een wedstrijdje tegen Fortuna Sittard gewoon uitverkocht zijn. En zeker de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV, Ajax, Groningen, Heerenveen zal het uitermate lastig worden om een kaartje te bemachtigen. Baal er erg van. Al mijn kameraden hebben er wel 1. Die waren zo slim om tussen NEC en Sparta een seizoenskaart te bestellen. Toen ik dat savonds wou doen was dat net gesloten. toen dacht ik: ach Emmen zit al jaren niet vol, er is vast niet veel vraag naar. Verkeerd gedacht. Zonde. Bestaat dat seatwave oid nog? Al moet je dan net het geluk hebben dat je in hetzelfde vak zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten