Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Straks eindelijk weer naar de Adelaarshorst. Ook al is het maar een oefenwedstrijd tegen telstar. We mogen eindelijk weer (met 1200 man van de 5700 seizoenskaarthouders). Eens kijken hoe dat precies in zijn werk gaat. 

Mondkapje op overal waar gelopen wordt. Alleen op de plek niet. 5 stoeltjes ertussen. Dus zal wel gezellig worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corona doet wel pijn. Na Vet en Breinburg gaat nu waarschijnlijk Van een Boomen naar Toulouse. Allemaal

met een eredivisie clausule. Van den Boomen voor rond de 350.000 waarschijnlijk. En er stonden nog meer spelers op lijstjes van andere clubs. Hopelijk staan er al goede vervangers klaar. Ben benieuwd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het al bijzonder dat hij nog niet was benaderd door een eredivisieclub. Wel jammer, maar z'n kans laat hij natuurlijk niet liggen.  Gelukkig kunnen jullie voor hem wel geld krijgen. Bij Vet was dat niet het geval. Enig idee wie potentiele vervangers zouden kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei FMNOOB:

Vond het al bijzonder dat hij nog niet was benaderd door een eredivisieclub. Wel jammer, maar z'n kans laat hij natuurlijk niet liggen.  Gelukkig kunnen jullie voor hem wel geld krijgen. Bij Vet was dat niet het geval. Enig idee wie potentiele vervangers zouden kunnen zijn?

Ja klopt, maar wel vervelend dat het nu zo loopt. Nu kun je natuurlijk met Lieftink en Dekker al wel een goed blok neer zetten maar wie die nieuwe creatieve nummer 10 word... geen idee wie er op de lijstjes staan en wie haalbaar zijn op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FMNOOB:

Pff zou wat zijn als alle toppers weg gaan. Bij Cambuur blijven ze voorlopig nog. 

Ja dan moeten ze wel hele goede vervangers halen anders word het geen promotie..

Dit was die tweet:

Naast het vertrek van Branco van den Boomen lonken er nog meer aderlatingen voor De Graafschap. Er is concrete belangstelling voor nog een aantal spelers, waaronder clubtopscorer én aanvoerder Ralf Seuntjens. Wordt vervolgd...

Maar cambuur heeft het zeker nog goed voor elkaar, netjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht Seuntjens ook wegvallen bij de Graafschap ben ik erg benieuwd hoe ze dat daar gaan oplossen. Dan is de selectie te vergelijken met die van NAC, NEC, GAE, Excelsior, (Roda en Almere?). Cambuur steekt er dan (voorlopig) nog met kop en schouders bovenuit. Benieuwd naar de ontwikkelingen in Doetinchem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Superboeren:

Las dat Seuntjes ook weg kan.. 

16 uur geleden zei Kowet:

Mocht Seuntjens ook wegvallen bij de Graafschap ben ik erg benieuwd hoe ze dat daar gaan oplossen. Dan is de selectie te vergelijken met die van NAC, NEC, GAE, Excelsior, (Roda en Almere?). Cambuur steekt er dan (voorlopig) nog met kop en schouders bovenuit. Benieuwd naar de ontwikkelingen in Doetinchem!

Nou moet ik zeggen dat ik Van den Boomen niet bepaald een topper vond afgelopen jaar; beetje hoe de wind waaide. Werd trouwens ook te defensief gebruikt in het begin door Snoei. Seuntjens ben ik nooit een fan van geweest, maar in de KKD kun je zo'n lompe spits goed gebruiken. Probleem is dat hij té vaak de bal simpel verspeeld wanneer hij wacht op aansluiting.

Aan de andere kant: vind inderdaad maar eens waardige vervangers terug. Van Nispen een kans geven op het middenveld? (Weinig ervaring). Vrees vooral dat het qua voetbal helemaal nergens meer op gaat lijken, nu spelers vertrekken die de incompetentie van Snoei als 'aantrekkelijk voetbal'-coach nog enigszins verbloemden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Titan:

Nou moet ik zeggen dat ik Van den Boomen niet bepaald een topper vond afgelopen jaar; beetje hoe de wind waaide. Werd trouwens ook te defensief gebruikt in het begin door Snoei. Seuntjens ben ik nooit een fan van geweest, maar in de KKD kun je zo'n lompe spits goed gebruiken. Probleem is dat hij té vaak de bal simpel verspeeld wanneer hij wacht op aansluiting.

Aan de andere kant: vind inderdaad maar eens waardige vervangers terug. Van Nispen een kans geven op het middenveld? (Weinig ervaring). Vrees vooral dat het qua voetbal helemaal nergens meer op gaat lijken, nu spelers vertrekken die de incompetentie van Snoei als 'aantrekkelijk voetbal'-coach nog enigszins verbloemden.

Van Nispen is al naar Oss. Ze moeten gewoon waardige vervangers kunnen halen. Benieuwd welke vervangers ze op het oog hebben. Branco was inderdaad niet top daar moet je een goeie nummer 10 voor weet kunnen halen. Seuntjes was wel vaak beslissend..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FMNOOB:

Maarten Pouwels vertrekt niet naar Alaves of  ergens in Duitsland, maar naar SC Cambuur. 

Bijzondere keuze van Cambuur, Is dan wel 2 meter lang, maar heb hem in 2 seizoenen nog geen 1x zien koppen. Heeft wel veel wilskracht, maar dat was het dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen heeft iets, maar wat het is weet ik niet. Tijdens zijn invalbeurten gebeurt er wel iets, maar dat is meer omdat er dan vooruit druk gezet moet worden en alles lang gaat. Hij geeft veel energie en strijd, kan niet voetballen, niet koppen. 

Totaal geen aderlating dat die vertrekt. Op naar een veel scorende spits waar we wat aan hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond gaat het eindelijk weer beginnen ^^

Zijn toch een aantal ploegen die bovenin aan elkaar gewaagd zijn. Heb zelf een zwak voor Almere City en Go Ahead, denk dat ze beiden toch net tekort komen om mee te doen om de directe promotieplaatsen. Maar play-offs moeten ze kunnen halen.

In ieder geval vanavond om 21:00 uur al een mooie pot: Cambuur - NEC

Link naar opmerking
Deel via andere websites