Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Superboeren:

Julian Lelieveld naar De Graafschap. Komt bij ons al aardige selectie te staan. Hopelijk volgend jaar wel promoveren..;c

En dan Verbeek er ook nog bij en met Lieftink al de beste speler van ons gehaald. 

Daarmee moeten jullie wel kampioen worden. Al zeggen namen alleen nog niets natuurlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei GAE EAGLES:

En dan Verbeek er ook nog bij en met Lieftink al de beste speler van ons gehaald. 

Daarmee moeten jullie wel kampioen worden. Al zeggen namen alleen nog niets natuurlijk 

Haha qua namen zeker inderdaad. Selectie is nu al zo goed als rond, alleen een keeper nog waarschijnlijk. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt maar ze willen een selectie van 13 a 14 man ivm de huidige omstandigheden dus als iedereen fit blijft moeten we wel promoveren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Superboeren:

Haha qua namen zeker inderdaad. Selectie is nu al zo goed als rond, alleen een keeper nog waarschijnlijk. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt maar ze willen een selectie van 13 a 14 man ivm de huidige omstandigheden dus als iedereen fit blijft moeten we wel promoveren. 

Zie je Branco van de Boomen blijven?

Ik stond er overigens een beetje van te kijken dat Breinburg transfervrij mocht vertrekken, was toch altijd een hele aardige speler? Al moet ik wel zeggen dat ik wel eens een wedstrijdje mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bas0314:

Zie je Branco van de Boomen blijven?

Ik stond er overigens een beetje van te kijken dat Breinburg transfervrij mocht vertrekken, was toch altijd een hele aardige speler? Al moet ik wel zeggen dat ik wel eens een wedstrijdje mis.

Branco heeft aan gegeven te willen blijven. Maar je weet natuurlijk nooit. Als er een echt mooi club komt met een zakje geld.. En Breinburg had net zoals Vet een contract voor in de Eredivisie. Nu het eerste divisie is geworden willen ze zelf niet blijven, vandaar. Al is Lieftink stukken beter dan Breinburg, dus dat is nog niet zo erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat
Op 5-6-2020 om 15:21 zei Superboeren:

Branco heeft aan gegeven te willen blijven. Maar je weet natuurlijk nooit. Als er een echt mooi club komt met een zakje geld.. En Breinburg had net zoals Vet een contract voor in de Eredivisie. Nu het eerste divisie is geworden willen ze zelf niet blijven, vandaar. Al is Lieftink stukken beter dan Breinburg, dus dat is nog niet zo erg. 

Lieftink is inderdaad veel beter. Breinburg heeft eigenlijk nooit goed genoeg gepresteerd, als je kijkt naar zijn contract etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen ze Jurjus niet nog een jaar lenen van Psv? Kan me niet voorstellen dat hij perspectief heeft in iendhoven. Lelieveld meer dan prima back binnengehaald. En zoals hierboven gemeld al is Liefting een top aankoop. Eigenlijk te goed voor de KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NicoHaak:

Kunnen ze Jurjus niet nog een jaar lenen van Psv? Kan me niet voorstellen dat hij perspectief heeft in iendhoven. Lelieveld meer dan prima back binnengehaald. En zoals hierboven gemeld al is Liefting een top aankoop. Eigenlijk te goed voor de KKD.

Jurjus heeft nog een 1-jarig contract daar dus denk niet dat Psv hem gaat/wilt verhuren in eerste instantie. En De Graafschap wilt de selectie snel rond hebben dus ik geef ze groot gelijk om meteen door te pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Superboeren:

Jurjus heeft nog een 1-jarig contract daar dus denk niet dat Psv hem gaat/wilt verhuren in eerste instantie. En De Graafschap wilt de selectie snel rond hebben dus ik geef ze groot gelijk om meteen door te pakken. 

Nee dat lijkt me dan ook niet. Wist ik niet. My bad.

En een transfersom voor Jurjus zal de Graafschap niet willen en kunnen ophoesten. Dan is het huren van die Az goalie geen slechte deal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei FMNOOB:

De Graafschap pakt inderdaad goed door. Een paar goede versterkingen en een paar dure nutteloze krachten eruit, waardoor je zelfs zonder problemen de spelersbegroting naar beneden kan bijstellen.

Inderdaad. Spelersbudget is van 2 miljoen naar 1,8 gegaan. Dus doen ze niet slecht. Als er niemand weggaat hebben we in ieder geval een goede basis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Superboeren:

Lees nu dat Rody de Boer waarschijnlijk op huurbasis komt. Dan is de selectie al ongeveer rond..

Het is nu officieel inderdaad! Uitstekende doelman.

Peter zei vandaag in een interview dat hij wel gesproken had met Hidde, maar de kans was klein dat Hidde zou komen. PSV deed dit seizoen ook al lastig over het verhuren van Hidde, dus dit jaar werd het alleen maar lastiger ivm niet promoveren. En Hidde wou ook een andere stap.

Ik ben alleen wel bang dat Rody het lastig gaat krijgen door de druk die op hem staat, de druk om te presteren is bij De Graafschap nou eenmaal groter als bij Telstar en Jong AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Swelley:

Het is nu officieel inderdaad! Uitstekende doelman.

Peter zei vandaag in een interview dat hij wel gesproken had met Hidde, maar de kans was klein dat Hidde zou komen. PSV deed dit seizoen ook al lastig over het verhuren van Hidde, dus dit jaar werd het alleen maar lastiger ivm niet promoveren. En Hidde wou ook een andere stap.

Ik ben alleen wel bang dat Rody het lastig gaat krijgen door de druk die op hem staat, de druk om te presteren is bij De Graafschap nou eenmaal groter als bij Telstar en Jong AZ.

Ja hoop dat de Boer zijn Telstar vorm weer te pakken krijgt want heb hem ook wel regelmatig niet echt best zien keepen. Maar heb er wel vertrouwen in. Er staat nu een degelijk en ervaren team voor hem dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Superboeren:

Ja hoop dat de Boer zijn Telstar vorm weer te pakken krijgt want heb hem ook wel regelmatig niet echt best zien keepen. Maar heb er wel vertrouwen in. Er staat nu een degelijk en ervaren team voor hem dus. 

Das zeker waar, als die z’n Telstar vorm oppakt is het een hele goede doelman, maar bij Jong AZ kwam die regelmatig heel ongelukkig uit de verf. Verder wel een prima keeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Swelley:

Das zeker waar, als die z’n Telstar vorm oppakt is het een hele goede doelman, maar bij Jong AZ kwam die regelmatig heel ongelukkig uit de verf. Verder wel een prima keeper

Daarom, selectie is al rond en met ervaren verdedigers voor hem komt het vast goed. Verder hoop ik eigenlijk wel dat ze nog een middenvelder erbij halen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites