Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Gebaseerd op zijn periode bij Olympiakos dan? Was bij fulham namelijk dramatisch. 

Ik doel met beest meer op zijn fysiek. Daar kom je in de Eredivisie al een heel eind mee. En als je dan ook nog een beetje kan afwerken ben je voor de Eredivisie een topspits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Dysproz:

Ik doel met beest meer op zijn fysiek. Daar kom je in de Eredivisie al een heel eind mee. En als je dan ook nog een beetje kan afwerken ben je voor de Eredivisie een topspits.

Inderdaad. Bij Marseille was die ook erg goed. Met fysiek en beetje kop kracht wat hij heeft maak je er hier tegen die slappe verdedigers al wel 15-20..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het meest vervelend is eigenlijk dat het er in alle opzichten op lijkt dat er geen duidelijk idee is. Er zijn wat poppetjes weg en er zijn wat poppetjes voor terug gehaald. Daar is in de basis niets mis mee, maar het lijkt allemaal niet op elkaar afgestemd te zijn. Hoe wil MvB nu eigenlijk spelen en op welke wijze dragen de aankopen van JdJ daar aan bij. Ik zie het nog niet helemaal. In de media gaan allerlei geruchten over spelers op specifieke posities, maar geen enkel gerucht over de linie waar we echt iets nodig hebben. Net als dat er al een aanvaller gekocht was, terwijl de grootste behoefte aan spelers achterin lag. Achter de schermen zal er vast hard aan gewerkt zijn, maar als supporter levert dat toch vraagtekens op. 

Zo'n Lato wordt bijv. gehaald, maar mag voorlopig alleen met Jong PSV mee doen en de bank warm houden. We wilden die jongen notabene kopen. Die speelde bij Valencia toch ook voldoende wedstrijden. Het kan toch niet zo zijn dat die nog steeds niet fit is en minder is dan Sadilek als linksback? 

Zo'n Mitroglou was natuurlijk nooit gehaald als Sam niet geblesseerd was geraakt. En ik snap in die zin de keuze om een soort van breekijzer in je ploeg te hebben. Dit is er één in het kader van daar moeten we het maar mee doen.. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb effe zijn statistieken erbij gehaald, bijzonder goed allemaal wel :r Niet gedacht. Ik vind hem bij Griekenland ook altijd een goede indruk maken.

Atromitos, 34 wedstrijden, 17 goals
Paninios, 11 wedstrijden  8 goals

Olympiakos, 93 wedstrijden 41 goals

Fulham, niks gepresteerd

Terug bij Olympiakos 24 wedstrijden, 16 goals

Benfica, 60 wedstrijden, 35 goals

Marseille, 33 wedstrijden 12 goals.

Griekenland, 65 wedstrijden en 17 goals

2 keer echt mislukt bij Fulham en Galatasaray. Bij Marseille werd die ook weggedaan op een gegeven moment. Verder een beetje blessuregevoelig.  Voor de rest een prima carrière wel toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

60 wedstrijden bij de beste club van Portugal en slechts 35 doelpunten; vind ik niet zo bijzonder. Basje Dost loopt bijna 1 op 1 en kan me nog een stuk of tien spitsen voor de geest halen die daar ziek veel scoorde (Jardel, Jonas, Jackson Martinez, Cardozo, Slimani, Ricky FUCKING Van Wolswinkel).  Dan vallen de cijfers van onze Grieks Duitse vriend erg mee. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede helft was inderdaad prima. Mitroglou liet wat leuke dingen zien, dus misschien is het zo gek nog niet. Gaven wel hier en daar nog makkelijk wat (kleine) kansen weg. Heel stabiel is het allemaal ook nog niet. 

Maar het lijkt er op dat we in ieder geval met 2 ploegen de Groepsfase Europa League in gaan. Hopen dat AZ er nog bij komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sophomore:

60 wedstrijden bij de beste club van Portugal en slechts 35 doelpunten; vind ik niet zo bijzonder. Basje Dost loopt bijna 1 op 1 en kan me nog een stuk of tien spitsen voor de geest halen die daar ziek veel scoorde (Jardel, Jonas, Jackson Martinez, Cardozo, Slimani, Ricky FUCKING Van Wolswinkel).  Dan vallen de cijfers van onze Grieks Duitse vriend erg mee. 

Slimani en Van Wolfswinkel hebben geen betere cijfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Sophomore:

Ja ik snap de euforie ook niet zo goed. En dan allemaal los gaan omdat hij wat leuks met een bal deed, wat voortkwam uit een belabberde balaanname. Er wordt met weinig genoegen genomen blijkt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Dysproz:

Ik vind hem wel een groot talent. Volgend jaar zou hij de rol krijgen die Gakpo nu heeft bij vertrek Bergwijn.

Blijkbaar denken ze daar bij PSV dus anders over. Ik vond het ook opvallend toen ik het las, want ik had ook het idee dat hij de volgende in de rij was die zijn kans zou krijgen bij PSV 1. Maar ik denk dat het 'niet willen bijtekenen' of eventuele garantie op speeltijd die daar ook bij komt kijken de doorslag hebben gegeven. Nu pak je nog zo'n 2 miljoen en een flink doorverkoop percentage (volgens de geruchten). Het is in ieder geval beter dan wat er gebeurde bij Bakkali's en Labyad's van deze wereld.

Betwijfel overigens wel of hij in dit AZ veel minuten zal gaan maken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites