joostmakaay Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Lozano schiet nog eens een satelliet uit de lucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Ramalho wat een speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Prima zo. Weinig energie in hoeven stoppen. Deze week belangrijke CL pot en daarna Ajax hopelijk door de gehaktmolen. 21 oktober 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigellllll Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Gister toch weer een eenvoudige wedstrijd. Na jaren counter voetbal is dit zo verfrissend. Nu vooral benieuwd hoe we het tegen een AZ, Feyenoord of AJax gaan doen. Al verwacht ik dat we volgende week het wel gewoon gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 14 minuten geleden zei Nigellllll: Gister toch weer een eenvoudige wedstrijd. Na jaren counter voetbal is dit zo verfrissend. Nu vooral benieuwd hoe we het tegen een AZ, Feyenoord of AJax gaan doen. Al verwacht ik dat we volgende week het wel gewoon gaan doen Feyenoord is in mijn ogen het enige struikelblok voor PSV, in de Kuip ga je traditioneel puntenverlies oplopen. AZ vind ik qua defensie een stuk zwakker, die hebben qua defensie een hele dikke jas uitgetrokken t.o.v. voorgaande jaren. Het is voor die wedstrijden wel te hopen dat Lang fit is (en blijft), want met Lozano op links ga je dat niet winnen, blijft zo enorm wild met z'n schoten. Schouten integendeel echt by far m'n favoriete speler van dit PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zo'n zin in volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Geen idee wat te verwachten, in de competitie staat Lens 15de maar winnen wel weer van Arsenal. Onder Bosz weet je in ieder geval wel dat het een spektakel zal worden. Ik zeg 2-2, Lozano en Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Wat een ruimtes worden er weggegeven. Ik weet niet of dat lang goed kan blijven gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Heeft Bosz met Steijn gebeld? Eerste kwartier gaat echt niet best. Al denk ik niet dat Lens dit tempo de hele wedstrijd vol gaat houden en PSV gaat overpakken zo. Zegt toch wel wat over de Eredivisie dit hé. Een relatief simpel team die het helemaal niet best doet in Frankrijk die PSV even volledig hun wil oplegt in de openingsfase. Geen enkele ploeg in Nederland is hier ook maar bij in de buurt gekomen dit seizoen. Beetje kromme vergelijking natuurlijk, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zojuist zei Beppu: Heeft Bosz met Steijn gebeld? Eerste kwartier gaat echt niet best. Al denk ik niet dat Lens dit tempo de hele wedstrijd vol gaat houden en PSV gaat overpakken zo. Zegt toch wel wat over de Eredivisie dit hé. Een relatief simpel team die het helemaal niet best doet in Frankrijk die PSV even volledig hun wil oplegt in de openingsfase. Geen enkele ploeg in Nederland is hier ook maar bij in de buurt gekomen dit seizoen. Beetje kromme vergelijking natuurlijk, maar toch. Aan de andere kant: op 14 juli won Olympique Lyon door een penalty in de laatste minuut van De Treffers. Lyon staat maar net onder Lens. Het Nederlandse voetbal zit dus eigenlijk enorm in de lift. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Er zit zo'n groot verschil in de sterke en zwakke punten van Joey Veerman. Een disbalans waar Theo Janssen jaloers op is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Goed begonnen tweede helft, fijne goal. Nu afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Waarom staat die Ramalho er eigenlijk nog steeds in ipv van Bella Kotchap? Of is die ook zo slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Waarom staat die Ramalho er eigenlijk nog steeds in ipv van Bella Kotchap? Of is die ook zo slecht? Laatstgenoemde is niet slecht, wel geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zojuist zei Urbeto: Laatstgenoemde is niet slecht, wel geblesseerd. Aha dat wist ik niet. Dacht dat Ramalho er de laatste wedstrijden er ook wel in stond en Bella Kotchap inviel, maar dat kan ik ook mis hebben dan. Andere vraag: Is Bella Kotchap geblesseerd niet alsnog beter dan Ramalho? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Deze scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Nou. Kon beter. Kon erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Bij dit soort potten merk je wel dat Dest als linksback gewoon niet werkt, samenwerking met Lozano is er amper, en defensief (waar ook de voorzet van de goal uit kwam) enorm pover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Aan de andere kant: op 14 juli won Olympique Lyon door een penalty in de laatste minuut van De Treffers. Lyon staat maar net onder Lens. Het Nederlandse voetbal zit dus eigenlijk enorm in de lift. Toevallig of niet, 14 juli was ook de laatste keer dat Lyon überhaupt een wedstrijd won. Zelfs erna in andere vriendschappelijke duels niet, als nu in de competitie met een laatste plaats, en 3 gelijke spelen en 6 nederlagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 14 minuten geleden zei Kyrill: Toevallig of niet, 14 juli was ook de laatste keer dat Lyon überhaupt een wedstrijd won. Zelfs erna in andere vriendschappelijke duels niet, als nu in de competitie met een laatste plaats, en 3 gelijke spelen en 6 nederlagen. Dat is zeer zeker niet toevallig, want dat vormt natuurlijk de basis voor mijn ironische bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 7 minuten geleden zei Urbeto: Dat is zeer zeker niet toevallig, want dat vormt natuurlijk de basis voor mijn ironische bericht. Hahahah ja precies dacht ik ook al Dat zelfde Lens pakt thuis tegen Arsenal en PSV 4/6 en heeft al 5 punten. Ik hoop van ganser harten PSV thuis begin november wel van ze wint, anders wordt overwinteren wel erg moeilijk verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Bella-Kotchap nog langer aan de kant, zit je dus weer wekenlang naar Ramalho te kijken. Overwinteren in Europa gaat wel een lastig verhaal worden zonder Lang en Bella-Kotchap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Bella-Kotchap heeft me anders nog niet bepaald positief op doen vallen. Kan altijd Teze nog centraal opstellen als het moet. Obispo zal nog wel even nodig hebben. Babadi teruggezet naar Jong. Kijkend naar speeltijd snap ik dat wel. Ben alleen bang dat hij in januari weg is. Dat nieuwe contract komt maar niet rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Het leeft wel he..? Zin in vanmiddag, maar ergens toch ook weet je gewoon dat áls er een club is dat zich tegen Ajax gaat blameren, dat wij dat zijn. Kan echt alle kanten op, van een nulletje of 5 tot een knullige 1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 uur geleden zei neva: Het leeft wel he..? Zin in vanmiddag, maar ergens toch ook weet je gewoon dat áls er een club is dat zich tegen Ajax gaat blameren, dat wij dat zijn. Kan echt alle kanten op, van een nulletje of 5 tot een knullige 1-2. Ik mis nog een kant. Die van een superieur Ajax dat PSV helemaal scheel tikt en met 1-4 vertrekt richting Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten