Urbeto Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei putdus: De Marrokaan saibari bakt er weer niks van. Het is eigenlijk ook knap dat ik je in 3810 posts op dit forum nog nooit op een zinnig woord heb kunnen betrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Urbeto: Het is eigenlijk ook knap dat ik je in 3810 posts op dit forum nog nooit op een zinnig woord heb kunnen betrappen. Vind jij hem wel goed dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Gewoon een multi inzetbare speler met bovengemiddelde basis techniek, zou bij alles buiten de top 4 basis spelen lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Lekker potje man! Echt hele goede dingen gezien. Genoten! Als je dan nog een beetje kritisch wil zijn; laatste 10-15 minuten vielen we defensief wat in slaap. Hadden er nog 2 of 3 bij moeten maken en die tegengoal is een klein smetje. Maar dit mag je nooit meer weggeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Lekker potje hoor om mijn werkavond door te komen. Wie kunnen ze volgende ronde eigenlijk tegenkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Lekker potje hoor om mijn werkavond door te komen. Wie kunnen ze volgende ronde eigenlijk tegenkomen? Rangers of Servette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Lekker potje hoor om mijn werkavond door te komen. Wie kunnen ze volgende ronde eigenlijk tegenkomen? Rangers of Servette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Rangers zou dan leuk zijn. Kun je goedmaken voor die blamage van vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Rangers zou dan leuk zijn. Kun je goedmaken voor die blamage van vorig jaar Zie het zo weer misgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Rangers zou dan leuk zijn. Kun je goedmaken voor die blamage van vorig jaar En anders vegen we gewoon de vloer aan met het Servette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 #Boszball. Genoten vanavond als gast in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Geen fluit van kunnen zien. Echt dat mobiele netwerk in Frankrijk… Lees dat Tillman rond is. Morgen keuring. 1 jaar huur met optie tot koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 https://nos.nl/artikel/2485963-onvrede-bij-bosz-na-eenvoudige-zege-psv-in-cl-voorronde-kunnen-beter Wat een ongelofelijke kutwedstrijd was dit ook zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 3 uur geleden zei himan: https://nos.nl/artikel/2485963-onvrede-bij-bosz-na-eenvoudige-zege-psv-in-cl-voorronde-kunnen-beter Wat een ongelofelijke kutwedstrijd was dit ook zeg. Ja na even nagedacht te hebben, heeft putdus volledig het gelijk.aan zijn zijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Heerlijk ook dat Bosz zo lekker kritisch is na deze wedstrijd. Heeft ook zeker wel een punt. Tegengoal was slordig en in de tweede helft gaf je het laatste kwartier ook nog vrij veel weg. Je had er ook best een stuk of 8 mogen maken gisteren . Die actie van Saibari trouwens. Wat heeft die genomen voorafgaande aan die Jeugd Afrika Cup? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 15 minuten geleden zei Michaelinho*: Heerlijk ook dat Bosz zo lekker kritisch is na deze wedstrijd. Heeft ook zeker wel een punt. Tegengoal was slordig en in de tweede helft gaf je het laatste kwartier ook nog vrij veel weg. Je had er ook best een stuk of 8 mogen maken gisteren . Die actie van Saibari trouwens. Wat heeft die genomen voorafgaande aan die Jeugd Afrika Cup? Geen afslankpillen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 18 minuten geleden zei neva: Geen afslankpillen in ieder geval. Is dat ook niet gewoon een beetje zijn bouw? Weet ik niet hoor, maar lijkt er wel een beetje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Ja, volgens mij wel. Ik wilde ook even makkelijk scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Dit vind ik zo krankzinnig goed hé. Deze fan heeft dus de moeite genomen om dit gedrocht van een stuk tekst in zijn notitieblok te schrijven op zijn telefoon, hier een screenshot van gemaakt en dit uitgeprint, een postzegel en envelop gehaald en dit naar Noaatje gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Die zegt dus tegen elk gemiddeld persoon: "Jij bent echt niet als Van der Poel, lul! en je stinkt!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Dan ben je we intens treurig ja.. Overigens wel sterk dat Noa ‘m deelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Noa heeft volledig gelijk. Geweldige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Jerdy Schouten jongens, interessante transfer wel. Mocht het rond komen. Ben wel benieuwd of ze dan inzetten op hem én Aster Vranckx of dat het een van beide is. Beide zou wel wat veel van het goede zijn denk ik. Dan heb je wel vrij veel opties op het middenveld, zeker nu Sangaré nog niet weg is. Daarnaast is het verdedigend nog steeds erg stil. Buiten Debast heb je daar geen naam voorbij zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 PSV is wel echt alles over de toonbank aan het smijten. Die moeten toch wel helemaal fucked zijn als ze die CL plek niet pakken komend jaar (en dit jaar). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Zou je wel zeggen ja. Al verwacht ik eigenlijk dat een van der Wallen dan wel hard aan de noodrem trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten