Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 We staan gelukkig voor, hebben (nog) geen goal tegen gehad en we hebben (nog) geen blessures opgelopen. We hebben wel eens slechtere avonden beleefd in Almelo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Wanneer haken Doan en Guti aan? Kan me niet voorstellen dat een van deze twee het slechter doen dan Mauro. Die mag je onderhand toch wel in de uitverkoop doen. De roep om een extra spits snap ik nu ook wel, maar of dat dan Luuk de Jong moet zijn… Vertessen op die positie is het hem gewoon niet. Je zou Gakpo kunnen proberen. Al met al is het nu nog magertjes als je noodgedwongen spelers niet op kunt stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Toch wel lekker voor jullie dat er gewoon gewonnen is, Heracles uit is altijd lastig met dat kunstgras. Gezien de opstelling ook niet heel vanzelfsprekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Nou, vanavond de eerste grote test voor het ‘nieuwe’ PSV! Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Uit goaltje en 1-1 of 2-1 verlies vind ik prima, nog beter ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Uit goaltje en 1-1 of 2-1 verlies vind ik prima, nog beter ook goed. Je weet dat uitdoelpunten niet meer dubbel tellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 minuut geleden zei Jotew: Je weet dat uitdoelpunten niet meer dubbel tellen? Kut, vergeten. Macht der gewoonte. Stel nu 2-1 en volgende week 1-0 dan is verlengen dan?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Kut, vergeten. Macht der gewoonte. Stel nu 2-1 en volgende week 1-0 dan is verlengen dan?? Voor zover ik weet is 1+1 nog altijd 2 inderdaad, dus ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Pff, dat derde shirt is wel spuug lelijk zeg. Of iemand die hem mooi vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Niet alleen daar trouwens. Stuk voor stuk walgelijke shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 33 minuten geleden zei RotterdamZuid: Pff, dat derde shirt is wel spuug lelijk zeg. Of iemand die hem mooi vind? Echt om te janken ja. Maar als ze er vanavond in weten te winnen hebben we het nergens meer over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ah man want een ongeïnspireerde template zeg. Echt alles is er aan gedaan om ze zo goedkoop mogelijk te kunnen produceren. Zin in de wedstrijd. Relatie onder spanning. Want naast PSV is Benfica allom vertegenwoordigt in ons huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Saai shirt ja. Gelukkig niet aan vanavond, keeper van Benfica heeft zo'n soortgelijk kleurtje, schijnt. Poh, heb er wel zin in hoor jongens. Kom maar op met die overwinning; ik zeg 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 18 minutes ago, PJHoutman said: Niet alleen daar trouwens. Stuk voor stuk walgelijke shirts. Marseille heeft op deze foto wel een mooi shirtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minutes ago, neva said: Poh, heb er wel zin in hoor jongens. Kom maar op met die overwinning; ik zeg 1-3. Ik zeg 2-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ik denk eigenlijk dat het 'gewoon' 2-0 voor Benfica wordt. Hopelijk heb ik ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Kak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zonde man, voor die goal nog niks echt weggeven nog. Hopelijk weten we snel die 1-1 te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Dit is wel een tikkeltje te snel allemaal voor Sangaré hoor, jeetje wat slordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei neva: Dit is wel een tikkeltje te snel allemaal voor Sangaré hoor, jeetje wat slordig. Die kan gewoon echt niks met een bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Benfica wel echt een tikkie beter. Hopelijk kan Madueke of Gakpo er een keer doorheen komen om een goaltje te stelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 40 minuten geleden zei Michaelinho*: Echt om te janken ja. Maar als ze er vanavond in weten te winnen hebben we het nergens meer over Ze spelen er alleen niet in haha. Wordt nog lastig ook denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Tsja en dan 1 kansje die er weer in zit, zonde. Madueke opzich prima, tot de laatste pass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ah, zonde zeg. Verdorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 (bewerkt) Kut tweede doelpunt. Benfica maatje te groot. Erg gevaarlijk in de omschakeling. De momenten dat wij ruimte hebben is het allemaal wat te slordig. Benieuwd wat Schmidt gaat proberen. Mauro, Thomas en Vertessen kunnen hier (nog) niet in mee. Rechtsback mag er ook wel een bij. Mwene kan mij echt niet overtuigen. Te hopen dat er een kern van waarheid zit in de Arias geruchten. 18 augustus 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten