Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Best tevreden hoor met Karsdorp. Ja, het is een rare, ja, hij is voor de verkeerde club. Maar dat is Dest ook. En Lang ook. En beiden zijn prima PSV'ers. Zelfs Wijndal zou ik prima vinden. Lekker Nederlandse jongens ook, een beetje een FM transfer, maar ik vind het wel wat hebben.

Al met al prima periode. Tuurlijk is het achterin mager, maar als je ziet hoe het er in R'dam aan toegaat.. Geertruida nog weg straks, Gimenez onzeker. Niks gehaald voor Wieffer. Bij Ajax is het ook nog steeds een lachwekkende situatie.

Het had een stuk beter gekund, maar als je reëel bent kan je niet heel ontevreden zijn.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei neva:

Best tevreden hoor met Karsdorp. Ja, het is een rare, ja, hij is voor de verkeerde club. Maar dat is Dest ook. En Lang ook. En beiden zijn prima PSV'ers. Zelfs Wijndal zou ik prima vinden. Lekker Nederlandse jongens ook, een beetje een FM transfer, maar ik vind het wel wat hebben.

Al met al prima periode. Tuurlijk is het achterin mager, maar als je ziet hoe het er in R'dam aan toegaat.. Geertruida nog weg straks, Gimenez onzeker. Niks gehaald voor Wieffer. Bij Ajax is het ook nog steeds een lachwekkende situatie.

Het had een stuk beter gekund, maar als je reëel bent kan je niet heel ontevreden zijn.

Ben je serieus? De verdediging is toch niet klaar voor de Champions league? Dat is toch het niveau waar Psv zich aan zou moeten spiegelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ben je serieus? De verdediging is toch niet klaar voor de Champions league? Dat is toch het niveau waar Psv zich aan zou moeten spiegelen

Tsja, wat is niet klaar voor de CL? Ik denk dat de tussenronde vrij makkelijk gehaald zal worden. Verder is het ook afhankelijk van wie je dan treft. Met twee ijzersterke verdedigers wordt je echt niet zomaar halvefinalist. En in de eigen competitie is de uitdaging ook gering. Heb dan liever dat ze sparen dan 20 miljoen betalen voor een Itakura.

Het is wel een voordeel dat de markt hier eens later sluit. Gaan echt na vrijdag nog wel spelers in prijs zakken. Ik maak me geen zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er zelf ook totaal niet tevreden mee als dit het is, er moet op zowel linksback als rechtsback eigenlijk een versterking komen die er direct staat. Karsdorp is dat redelijk, maar enorm blessuregevoelig natuurlijk. Linksback zal van Aanholt wel weer worden, leuk tegen 80% van de Eredivisie, maar in de Champions League zwaar ondermaats natuurlijk.

Vooral het feit dat er eigenlijk nul voortgang is geboekt qua het tijdig op orde hebben van de selectie valt mij echt enorm tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt sowieso nog een defensieve versterking en als je er met alle clubs niet uit komt, dan maar Karsdorp toch? Zo verkeerd is het niet, ondanks z'n tattoo. Dan hebben we straks Mauro nog die aansluit na de interland periode en Dest in 2025 gewoon weer achterin staan. En het lijkt er voorlopig nog op dat Schouten, Veerman en Bakayoko blijven. Als je die jongens weet te behouden en je hebt er misschien een versterking bij achterin, dan ben je toch de grote winnaar deze transferperiode? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei joostmakaay:

Itakura definitief van de baan, gok dat ze nu bij Twente aan gaan kloppen voor Hilgers.

Dat ik dit nog zou zeggen; Ik ga bijna verlangen naar Ramalho :uhoh:. Gaan ze voor die Hilgers natuurlijk ook weer veel te veel betalen. Heb je centraal achterin straks Hilgers als back-up van Flamingo. Janken hoor. Overigens heb je dan als je Karsdorp haalt nog steeds geen vervanger voor als hij weer eens geblesseerd is. Oh wacht, daar gaan we natuurlijk gewoon steeds met Ledezma spelen. 

Middenveld en voorin ben je misschien de grote winnaar. Achterin vind ik het nog triester dan de afgelopen jaren. En dan moet je ook nog maar afwachten of Boscagli zich weer kan opladen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Makkie toch? Eerste 8 ga je waarschijnlijk niet halen, maar de 16 die daarop volgen en play offs spelen haal je wel. Alleen de laatste 8 vallen toch direct af?

Laatste 12, er doen 36 teams mee vanaf dit seizoen. Je hebt gemiddeld volgens de simulaties 9 punten nodig om door te gaan naar de volgende ronde (dus 3x winnen of 2x winst en 3x gelijk), maar met een beetje geluk kan dat ook minder zijn natuurlijk. ESPN heeft de huidige loting gesimuleerd en daarin haalt PSV het als 24e. De Nederlandse clubs hebben wat dat betreft echt geen makkelijke loting hoor. Sterker nog, Feyenoord heeft de moeilijkste van allemaal (zie CL-topic).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De transfermarkt van de grote competities is gesloten. Laten we ook eens wat positieve elementen benoemen; 

• Boscagli, Veerman, Bakayoko, Schouten en Benitez mogen we (normaal gesproken) nog een jaar in Eindhoven bewonderen. 
  • Qua middenveld en aanval is er weinig veranderd dus ik heb er wel vertrouwen in dat we weer veel goals kunnen maken dit jaar.

Alle focus moet nu vooral op het versterken van de defensie, al is het maar in aantallen. 

Net ook een interessante analyse van Nagalo gelezen op VI Pro. Totaal ander type dan Itakura. VI omschrijft hij hem als defensief sterk, maar wel een met grote vraagtekens. Komt blijkbaar (start)snelheid tekort en ook qua communicatie en coaching moet hij nog flinke stappen maken. Vooral benieuwd of ze hem kunnen halen en wat hij dan gaat kosten. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sam Planting en Pieter Zwart hadden het over die Ndala, verwachtten eigenlijk allebei dat hij al wel tot 10+ invalbeurten zal komen dit jaar in de Eredivisie. Vonden het allebei een speler die Bosz waarschijnlijk wel kan bekoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites