Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei The Saint:

Zin in! En stiekem best nerveus. Beetje jammer alleen dat de kinderen ziek zijn en de vrouw weg van huis is 

Leuk filmpje en ik ga kijken vanavond of ik ze spot in het stadion! 

Succes vanavond ook, heb niet echt een favoriet en hoop gewoon op een leuk potje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Ben sowieso niet kapot van Dortmund. Matige ploeg hoor. 

Tweede helft erop en erover.

Eens, het doet me ergens een beetje aan het PSV van Schmidt denken. Ergens wel proberen met intensiteit te spelen maar het vooral moeten hebben van individuele bevliegingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het FM was had ik Tillman afmaken max 4-5 gegeven en Bakayoko voor techniek 9-10 max. Niet normaal. Mag hopen Tillman max na 60 minuten eraf gewisseld gaat worden, zo niet eerder. Boscagli is wel echt een eindbaas, Lozano en Veerman ook goed, maar Benitez maakt onzekere indruk. Waarom bij uittrap bal naar je cv trappen, dan terug naar keeper en dan keeper weer? Geeft je tegenstander echt zkr 3-5 seconden extra om je af te stoppen /in te sluiten 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Als het FM was had ik Tillman afmaken max 4-5 gegeven en Bakayoko voor techniek 9-10 max. Niet normaal. Mag hopen Tillman max na 60 minuten eraf gewisseld gaat worden, zo niet eerder. Boscagli is wel echt een eindbaas, Lozano en Veerman ook goed, maar Benitez maakt onzekere indruk. Waarom bij uittrap bal naar je cv trappen, dan terug naar keeper en dan keeper weer? Geeft je tegenstander echt zkr 3-5 seconden extra om je af te stoppen /in te sluiten 🤣

Lozano goed. Wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites