delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Dit is wel sneu. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1065268/thijs-slegers-deelt-enorm-droevig-nieuws-psv-perschef-is-ongeneeslijk-ziek.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 39 minuten geleden zei joostmakaay: https://www.ed.nl/psv/psv-perschef-thijs-slegers-deelt-enorm-verdrietig-nieuws-medici-kunnen-niets-meer-voor-me-doen~a8c729f5/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Klote nieuws.. Jezus.. volg hem op insta en zag hem de laatste maanden opkrabbelen. Verschrikkelijk ook voor zijn familie en gezin. Bah.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Las het op Twitter. Heel naar nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Dit is nieuws waar je toch wel heel stil van wordt. Wat ontzettend verdrietig dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Heel treurig, zeker aangezien het juist beter leek te gaan... Denken jullie dat Van Aanholt een vaste basisspeler wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 9 minuten geleden zei JanVertonghen: Denken jullie dat Van Aanholt een vaste basisspeler wordt? Mag ik hopen. Mauro is de enige andere optie en Mwene is een rechtspoot. Mauro moeten ze per post opsturen naar Mali ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 11 minuten geleden zei PatjePauw: Mag ik hopen. Mauro is de enige andere optie en Mwene is een rechtspoot. Mauro moeten ze per post opsturen naar Mali ofzo. Afgelopen seizoen speelde Mauro toch redelijk aardig als linksback? Tegen Ajax toen Antony nog in z'n broekzak gehad meen ik mij te herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Afgelopen seizoen speelde Mauro toch redelijk aardig als linksback? Tegen Ajax toen Antony nog in z'n broekzak gehad meen ik mij te herinneren. Ik ben absoluut geen fan van Mauro als back. Als rechtsbuiten of als '10', prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Mauro deed het vorig jaar boven verwachting en mag van mij zeker blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 7 minuten geleden zei neva: Mauro deed het vorig jaar boven verwachting en mag van mij zeker blijven. Mee eens. Komt denk ik ook tekort als ‘10’ of buitenspeler. Die overtreding was vooral lomp en onhandig. Geloof nog steeds niet dat hij de intentie had om die gozer te slachten. V.w.b. Van Aanholt lijkt het me dat ze hem bij goed presteren een basisplaats hebben beloofd. Je laat je niet vanuit Galatasaray verhuren voor speelminuten als je niet de beoogde eerste keus bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Jason van Duiven is echt bezig aan een heerlijk herstart van de competitie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 (bewerkt) Geen Guti in zo'n wedstrijd.. vragen om problemen. 5 februari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 12 minuten geleden zei neva: Geen Guti in zo'n wedstrijd.. vragen om problemen. Ruud heeft al meermaals bewezen er weinig van te snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 De wonderen zijn de wereld nog niet uit. El Ghazi met een goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Verder is het een beetje we doen maar wat. Liggen toch best wat kansen bij deze feyenoord verdediging. Feyenoord wel echt op zoek naar de kuip penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 8 minuten geleden zei Erwin.: Verder is het een beetje we doen maar wat. Liggen toch best wat kansen bij deze feyenoord verdediging. Feyenoord wel echt op zoek naar de kuip penalty Bakayoko doet ook wel z’n best om ze daarbij te helpen. Die jongen is ook een brok aan onkunde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 (bewerkt) "De Kuip-penalty". Feyenoord krijgt de laatste drie jaar niet alleen minder penalty's mee dan bijvoorbeeld Ajax, maar ook relatief vaker buitenhuis dan Ajax en PSV. Dit seizoen: FEY 1 thuis, 2 uit. AJA 1 thuis, 2 uit PSV 4 thuis, 0 uit Vorig seizoen: FEY 2 thuis, 2 uit. AJA 6 thuis, 3 uit PSV 1 uit 2020/21: FEY 6 thuis, 5 uit. AJA 7 thuis, 4 uit PSV 4 thuis, 5 uit 5 februari 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Guti erbij en die drie punten veilig proberen te stellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Het is niet om aan te gluren, maar wel spannend. Mooi moment na 12 minuten trouwens. Hopelijk houden we een beetje stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 22 minuten geleden zei PJHoutman: "De Kuip-penalty". Feyenoord krijgt de laatste drie jaar niet alleen de minste penalty's mee van de top-drie, maar ook relatief vaker buitenhuis dan Ajax en PSV. Dit seizoen: FEY 1 thuis, 2 uit. AJA 1 thuis, 2 uit PSV 4 thuis, 0 uit Vorig seizoen: FEY 2 thuis, 2 uit. AJA 6 thuis, 3 uit PSV 1 uit 2020/21: FEY 6 thuis, 5 uit. AJA 7 thuis, 4 uit PSV 4 thuis, 5 uit Niet zo happen joh. Ik maakte een grapje naar aanleiding van wat iemand laatst zei. Overigens heeft PSV de minste penalties op basis van jouw statistieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 1 minuut geleden zei Erwin.: Niet zo happen joh. Ik maakte een grapje naar aanleiding van wat iemand laatst zei. Overigens heeft PSV de minste penalties op basis van jouw statistieken Was ook meer een reactie op het "concept" dan specifiek op jou. Maar had het al aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 33 minuten geleden zei Michaelinho*: Bakayoko doet ook wel z’n best om ze daarbij te helpen. Die jongen is ook een brok aan onkunde.. Dat we hier miljoenen voor hebben laten liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 4 minuten geleden zei neva: Dat we hier miljoenen voor hebben laten liggen Ja dat bod had je met je ogen dicht moeten accepteren. Wat een blinde draver. Zegt overigens ook wel iets over het niveau van de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Haal Bakayoko er maar weer uit met zijn afwachtende houding. Iedere keer balverlies met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Zet Guti er nou eens in man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten