PatjePauw Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Volgens L'Equipe zou PSG interesse hebben in Bakayoko Alles onder de 10 miljoen zou een schande zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Van Aanholt kan er idd weinig van kan ik jullie verzekeren. Hij is eigenlijk in de selectie de enige linksback, maar speelt toch nooit. Of rechtsback of een aanvaller speelt dan op linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 HAHAHA, dat blinde paard? Dat zou echt fantastisch zijn. En dat ie dan Messi uit de basis speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 2 uur geleden zei PatjePauw: Alles onder de 10 miljoen zou een schande zijn. Haha, nee joh. Blinde draver. Laat gaan, pak 5 miljoen en een percentage bij doorverkoop en je hebt de hoofdprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 9 minuten geleden zei neva: Haha, nee joh. Blinde draver. Laat gaan, pak 5 miljoen en een percentage bij doorverkoop en je hebt de hoofdprijs. Mee eens ja. Wel bizar dat ze lijken te denken dat met het huren van gasten als Van Aanholt, Hazard, Elanga en de rest die genoemd wordt succes behaald kan worden. Die CL miljoenen die hierboven genoemd worden kan je sowieso vergeten, zelfs als je op miraculeuze wijze 2e zou weten te worden. Man wat hebben ze er toch eigenlijk een zooitje van gemaakt. Verkoop je Gakpo en Madueke voor recordbedragen, kan je alsnog helemaal niets. Van alle aankopen de laatste jaren is er bijna geen een geslaagd. Vanaf seizoen 18/19; Geslaagd Dumfries Guti (?) Boscagli (?) Sangaré Veerman Simons Luuk de Jong (?) Benitez (?) Branthwaite (?) Gefaald Thomas Behich Bruma Doan Baumgartl Lato Mitroglou Max Zahavi Götze Fein Van Ginkel Mvogo Drommel Vinicius Ramalho Pröpper Mwene Til El Ghazi Savio (?) Hoever Gefaald is dan een breed begrip. Weinig gespeeld, niet gebracht wat we er van hoopten tot aan gewoon dramatische aankopen. Dit lijstje is wel echt heel treurig hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Het huren snap ik nog wel. Je wil geen nieuwe misperen maken nu en je nieuwe TD opzadelen met spelers waar hij niks aan heeft. Alleen dat je dan weer met Van Aanholt aan komt zetten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Gotze zou ik zelf wel onder geslaagd zetten, eens met de rest van je lijst. Zou zelf of; - Vol op investeren aangezien de titel eigenlijk voor het oprapen ligt of; - Niets investeren en rustig naar aankopen voor volgend seizoen kijken i.p.v. paniekaankopen zoals een Januzaj Lijkt trouwens wel alsof Everton nog een appeltje te schillen heeft met ons na het ontslag van Brands, zowat ieder target zijn zij ook ineens mee bezig, en ook Branthwaite laten ze niet gaan lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 (bewerkt) Hazard is zo goed als binnen. Huur met koopoptie. 30 januari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Lekkere transfer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Heeft hij net zo´n bedroevend slechte mentaliteit als zijn grote broer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei Arezo: Heeft hij net zo´n bedroevend slechte mentaliteit als zijn grote broer? Nee, Thorgan heeft misschien wel het minste talent en (daardoor) de beste mentaliteit van de 4 broers. Als hij zijn topniveau haalt is hij (te) goed voor de Eredivisie, maar dan moet hij fit blijven en goed gebruikt worden. Huur met koop lijkt me een prima constructie voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Op papier vind ik het een mooie transfer hoor, Hazard naar PSV. Ook Van Aanholt is zo goed als binnen, huur met koopoptie. Ben ik niet kapot van, maar wie weet wordt het nog wat. Max is nu officieel vertrokken naar Frankfurt en ook hier gaat het om (ver)huur met koopoptie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Hazard naar binnen trekkende en van Aanholt blind paard naar voren is in ieder geval in FM in potentie een groen lijntje. Weinig restwaarde alleen bij beiden? Maar goed als je Bakayoko verkoopt voor 10 miljoen+ kun je wat dat betreft even vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 35 minuten geleden zei Arezo: Hazard naar binnen trekkende en van Aanholt blind paard naar voren is in ieder geval in FM in potentie een groen lijntje. Weinig restwaarde alleen bij beiden? Maar goed als je Bakayoko verkoopt voor 10 miljoen+ kun je wat dat betreft even vooruit. We hebben al 3 vleugelspelers weggedaan deze winter en maar 1 erbij, dus er gaat nog wel een winger nodig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Ik verwacht wel dat, als Bakayoko gaat, er spelers bijkomen. Ofwel doorgeschoven vanuit de jeugd, ofwel nog een extra speler van buitenaf. Fofana, Antonisse, Babadi, van Duiven.. vind hen alle vier wel potentie genoeg hebben of bij het eerste aan te sluiten. De eerste twee alleen als opvulling tot de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 (bewerkt) 53 minuten geleden zei PatjePauw: Ik verwacht wel dat, als Bakayoko gaat, er spelers bijkomen. Ofwel doorgeschoven vanuit de jeugd, ofwel nog een extra speler van buitenaf. Fofana, Antonisse, Babadi, van Duiven.. vind hen alle vier wel potentie genoeg hebben of bij het eerste aan te sluiten. De eerste twee alleen als opvulling tot de zomer. Fofana en Van Duiven zijn wel (vooral) spitsen en Antonisse en Babadi beter vanaf links. Alle 4 anders dan Bakayoko, maar qua huidig niveau wel in de buurt inderdaad. Ik ben altijd fan geweest van Januzaj trouwens en hij zou daar goed passen (heeft misschien wel meer klasse/talent dan T Hazard als hij fit is). Alleen zijn fitheid is een groot vraagteken. 31 januari 2023 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 27 minuten geleden zei FlyD: Fofana en Van Duiven zijn wel (vooral) spitsen en Antonisse en Babadi beter vanaf links. Alle 4 anders dan Bakayoko, maar qua huidig niveau wel in de buurt inderdaad. Ik ben altijd fan geweest van Januzaj trouwens en hij zou daar goed passen (heeft misschien wel meer klasse/talent dan T Hazard als hij fit is). Alleen zijn fitheid is een groot vraagteken. Laat die fitheid bij Hazard nu ook een probleem zijn. Prima dat Max weg is, maar verder is het toch vooral een beetje afdankertjes elders ophalen. Er zit weinig idee achter en het is vooral poppetje A vervangen voor B. Het maakt ook verder weinig uit. We hoeven geen al te hoge verwachtingen te hebben van het restant van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Blijkbaar dus geen optie tot koop. Ben benieuwd wat hij deze maanden kan brengen, ik hoop dat hij er gelijk staat. Ik verwacht ook niet te veel van dit seizoen, al denk ik wel dat als je zondag wint, de wereld er opeens heel anders uit ziet en het vertrouwen wel kan gaan groeien. Ik hoop nog stiekem op Januzaj voor 00:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei LouisPSV: Blijkbaar dus geen optie tot koop. Ben benieuwd wat hij deze maanden kan brengen, ik hoop dat hij er gelijk staat. Ik verwacht ook niet te veel van dit seizoen, al denk ik wel dat als je zondag wint, de wereld er opeens heel anders uit ziet en het vertrouwen wel kan gaan groeien. Ik hoop nog stiekem op Januzaj voor 00:00. Op basis van naam snap ik de hoop. Maar die jongen heeft het toch nog helemaal nergens echt laten zien? Zie niet in waarom hij dan in dit (zwalkende) PSV ineens een bijzonder lichtpuntje gaat zijn. Ik hoop vooral dat dit seizoen doorbijten wordt en dat we vanaf volgend seizoen gaan bouwen aan een (ver)nieuw(d) PSV. Aangezien we geen CL groepsfase zullen halen (verwacht ik) zal dat financieel lastig zat worden. Vanuit de jeugd komt er weinig door en qua verkopen heb je alleen Sangaré nog lopen die mogelijk een grote waarde vertegenwoordigd. Benieuwd of Stewart dan op een 'AZ manier' te werk kan/zal gaan. 31 januari 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Optie tot koop op Hazard zit er toch in. Ben nieuwsgierig naar wat hij kan in een half seizoen. Hoop zelf ook nog wel op een verassing. Brands kennende zou dat ook zomaar kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Nou. Rik Elfrink komt even met een boel nieuwtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 (bewerkt) Van Ginkel naar Vitesse: logisch. meteen doen. Drommel niet weg: Had ik gewoon gedaan, afhankelijk van de transfersom. Waterman tweede doelman, Peersman derde en eventueel Steur vierde. Tsygankov: City Group kon hem gewoonweg meer bieden. Zonde. Zijn zaakwaarnemer is eigenaar van Girona. PSV's aanbod was zowel persoonlijk als voor Kiev beter. Memphis: Zonde dat hij zo'n groot ego heeft en perse wilt 'slagen' in Spanje. Bakayoko: Blijkt een vaste som van €8 miljoen te zijn met €7 miljoen aan (moeilijk) te behalen bonussen. 31 januari 2023 bewerkt door PatjePauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Van Ginkel ja. Als je dan toch economisch aan het snijden bent kun je van hem wel afscheid nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Had toch nog wel een buitenspeler naast Hazard willen zien, eentje die wel restwaarde heeft. Nu ga je alsnog iedere pot Al Ghazi in de basis zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 8 uur geleden zei PatjePauw: Ik verwacht wel dat, als Bakayoko gaat, er spelers bijkomen. Ofwel doorgeschoven vanuit de jeugd, ofwel nog een extra speler van buitenaf. Fofana, Antonisse, Babadi, van Duiven.. vind hen alle vier wel potentie genoeg hebben of bij het eerste aan te sluiten. De eerste twee alleen als opvulling tot de zomer. 7 uur geleden zei FlyD: Fofana en Van Duiven zijn wel (vooral) spitsen en Antonisse en Babadi beter vanaf links. Alle 4 anders dan Bakayoko, maar qua huidig niveau wel in de buurt inderdaad. Ik ben altijd fan geweest van Januzaj trouwens en hij zou daar goed passen (heeft misschien wel meer klasse/talent dan T Hazard als hij fit is). Alleen zijn fitheid is een groot vraagteken. Antonisse op huurbasis naar Emmen blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten