Sophomore Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Gewoon uitstappen op CS en lopen joh Nou zit er klaar voor, eerste wedstrijd van 2017. "Er zijn scenarios denkbaar dat Feyenoord ook nog punten gaat verspelen." aldus Cocu. Weer die kansloze mandekking ;e Willems die diep op de helft van BVB, in de as van het veld, meeloopt met Dembele. Dat slaat gewoon nergens op, hele organisatie uit de defensie weg. 7 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 @Sophomore @Dysproz Moet je uiteraard wel weten welke kant je op moet lopen, haha. :D Ik merk het wel, thank iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Moet binnenkort naar het Phillips-stadion, pak de bus vanaf centraal maar 9292 geeft aan dat ik moet uitstappen bij 'bushalte Glaspoort' terwijl er zelfs een 'bushalte Phillips Stadion' is. Foutje van 9292 of is het logischer om uit te stappen bij Glaspoort? Thanks. :) Bushalte Philips Stadion vervalt altijd op wedstrijddagen, zoals Sophomore al heeft gezegd is lopen vanaf CS veruit het makkelijkste, want je kan het stadion vrijwel de hele tijd zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 En anders zet je ff je google maps aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Kunnen die Chinezen Luuk niet komen kopen? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Guardado en Pröpper speelden zo goed gisteren. :love: Ik kan echt van die twee genieten als ze in vorm zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Rigo (2019, optie tot 2020) en Lammers (2021) hebben hun contract verlengd. Goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Eerst wel, tweede niet naar mijn mening. Lammers zou een leuke Eredivisie spits kunnen worden, maximaal. Geen PSV materiaal. Dan is het oké dat je hem nog even de kans geeft, maar waarom voor vier jaar? Ritzmaier had ook een leuke periode van een paar wedstrijden, ook gelijk voor het leven een contract gekregen. Zelfde geldt voor Vloet. Wat moet je er nu mee? Niemand wilt ze kopen en je verhuurt ze voor niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Eerst wel, tweede niet naar mijn mening. Lammers zou een leuke Eredivisie spits kunnen worden, maximaal. Geen PSV materiaal. Dan is het oké dat je hem nog even de kans geeft, maar waarom voor vier jaar? Ritzmaier had ook een leuke periode van een paar wedstrijden, ook gelijk voor het leven een contract gekregen. Zelfde geldt voor Vloet. Wat moet je er nu mee? Niemand wilt ze kopen en je verhuurt ze voor niets. Ik denk ook niet dat Lammers het eerste gaat halen, maar zo'n contractverlenging is toch prima. 1 of 2 jaar verhuren aan een Eredivisie club en dan kun je hem daarna verkopen. Lammers is wel een stuk beter als Vloet imo, dat heb ik nooit wat gevonden. Als je jongens als Lammers al geen contract meer gaat geven dan hou je geen jeugd meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 januari 2017 Share Geplaatst 19 januari 2017 Ik denk ook niet dat Lammers het eerste gaat halen, maar zo'n contractverlenging is toch prima. 1 of 2 jaar verhuren aan een Eredivisie club en dan kun je hem daarna verkopen. Lammers is wel een stuk beter als Vloet imo, dat heb ik nooit wat gevonden. Als je jongens als Lammers al geen contract meer gaat geven dan hou je geen jeugd meer over. [YOUTUBE]3glLjmRnpCc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Het ironische is dat we onze beste wedstrijd in tijden spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Sooo gekke wedstrijd zeg. Niet verwacht dat we dit nog zouden winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Ik had het seizoen al opgegeven in de 80e minuut. Nu ga ik gewoon weer door met geloven dat we kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Ik had het seizoen al opgegeven in de 80e minuut. Nu ga ik gewoon weer door met geloven dat we kampioen worden Dit haha. Nou ja, de eerste twee wedstrijden zijn op zich best beter dan voor de winterstop. Moet nog veel gebeuren natuurlijk, maar 6 punten en veel meer kansen gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Wát een laatste kwartier! Deed me terugdenken aan die pot tegen CSKA vorig seizoen, in eigen huis. Dat ging op het eind ook alle kanten op. Met al het geluk van de wereld win je nog met 4-3, maar mag het? Hoe vaak het PSV al tegen heeft gezeten dit seizoen, ik ben de tel kwijt. Ook vandaag leek het weer zo'n wedstrijd te worden. In het eerste kwartier werd al een bal van de lijn gehaald, bal op de lat en het eerste schot op goal van Heerenveen was meteen raak. Om moedeloos van te worden. Wat lekker om Siem de Jong als invaller te kunnen brengen zeg. Aan het begin van het seizoen had ik mijn twijfels bij zijn komst, maar hij doet het prima. Het overzicht wat hij had bij de 3-3, zo goed. Dat mis ik bijvoorbeeld aan Ramselaar, die heeft dat (nog) niet. Ik ben daar sinds vorige week op aan het letten bij hem, maar ik word er helemaal gek van. Vandaag ook weer, twee keer blind op goal schieten terwijl medespelers er veel beter voor staan. Aandachtspuntje. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Nja Ramselaar is nieuw, nog erg jong en was de eerste seizoenshelft de beste PSV'er. Dat hij af en toe nog wat overzicht mist vind ik dan niet zo erg. Kan me meer ergeren aan Pereiro, wordt toch wel tijd dat hij zich echt laat gelden. Schwaab vond ik overigens weer uitstekend spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Goh Pereiro :@ Ben er ook helemaal klaar mee. En niet omdatie penal mist. Zag op Sofascore dat hij nog wel een 7,3 oid kreeg. Schijnt dus wel iets goeds te hebben gedaan. Is mij echter ontgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 :r Keeper PSV U17 slaat bij een 3-2 voorsprong in de 97e minuut tegenstander op de bek. Geen wissels meer, speler op doel. Pakt de penal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Noemen we dit iemand op zijn bek slaan, ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Nou dan zou ik jou ook wel eens hard 'niet' op je bek willen slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Wat voor wedstrijd is dit? En wie is de tegenstander haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Raja Casablanca? Wel een stelletje nichten bij dat team zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Wat voor wedstrijd is dit? En wie is de tegenstander haha. Raja Casablanca op een toernooi voor O17 teams. 4 penals gegeven in de hele wedstrijd, voor de liefhebber, de hele wedstrijd staat op YT :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Volgens VI heeft PSV een akkoord met Zenit over Pröpper, zou echt een bizarre verkoop zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik verwacht dat hij dit niet gaat doen. Hij denkt goed na over zijn vervolgstap en heeft net een kind dus ik denk dat hij nog wel even blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten