Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Gewoon uitstappen op CS en lopen joh

Nou zit er klaar voor, eerste wedstrijd van 2017.

"Er zijn scenarios denkbaar dat Feyenoord ook nog punten gaat verspelen." aldus Cocu.

Weer die kansloze mandekking ;e Willems die diep op de helft van BVB, in de as van het veld, meeloopt met Dembele. Dat slaat gewoon nergens op, hele organisatie uit de defensie weg.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet binnenkort naar het Phillips-stadion, pak de bus vanaf centraal maar 9292 geeft aan dat ik moet uitstappen bij 'bushalte Glaspoort' terwijl er zelfs een 'bushalte Phillips Stadion' is. Foutje van 9292 of is het logischer om uit te stappen bij Glaspoort? Thanks. :)

Bushalte Philips Stadion vervalt altijd op wedstrijddagen, zoals Sophomore al heeft gezegd is lopen vanaf CS veruit het makkelijkste, want je kan het stadion vrijwel de hele tijd zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst wel, tweede niet naar mijn mening. Lammers zou een leuke Eredivisie spits kunnen worden, maximaal. Geen PSV materiaal. Dan is het oké dat je hem nog even de kans geeft, maar waarom voor vier jaar? Ritzmaier had ook een leuke periode van een paar wedstrijden, ook gelijk voor het leven een contract gekregen. Zelfde geldt voor Vloet. Wat moet je er nu mee? Niemand wilt ze kopen en je verhuurt ze voor niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst wel, tweede niet naar mijn mening. Lammers zou een leuke Eredivisie spits kunnen worden, maximaal. Geen PSV materiaal. Dan is het oké dat je hem nog even de kans geeft, maar waarom voor vier jaar? Ritzmaier had ook een leuke periode van een paar wedstrijden, ook gelijk voor het leven een contract gekregen. Zelfde geldt voor Vloet. Wat moet je er nu mee? Niemand wilt ze kopen en je verhuurt ze voor niets.

Ik denk ook niet dat Lammers het eerste gaat halen, maar zo'n contractverlenging is toch prima. 1 of 2 jaar verhuren aan een Eredivisie club en dan kun je hem daarna verkopen. Lammers is wel een stuk beter als Vloet imo, dat heb ik nooit wat gevonden.

Als je jongens als Lammers al geen contract meer gaat geven dan hou je geen jeugd meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook niet dat Lammers het eerste gaat halen, maar zo'n contractverlenging is toch prima. 1 of 2 jaar verhuren aan een Eredivisie club en dan kun je hem daarna verkopen. Lammers is wel een stuk beter als Vloet imo, dat heb ik nooit wat gevonden.

Als je jongens als Lammers al geen contract meer gaat geven dan hou je geen jeugd meer over.

[YOUTUBE]3glLjmRnpCc[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het seizoen al opgegeven in de 80e minuut. Nu ga ik gewoon weer door met geloven dat we kampioen worden

Dit haha. Nou ja, de eerste twee wedstrijden zijn op zich best beter dan voor de winterstop. Moet nog veel gebeuren natuurlijk, maar 6 punten en veel meer kansen gecreëerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wát een laatste kwartier! Deed me terugdenken aan die pot tegen CSKA vorig seizoen, in eigen huis. Dat ging op het eind ook alle kanten op. Met al het geluk van de wereld win je nog met 4-3, maar mag het? Hoe vaak het PSV al tegen heeft gezeten dit seizoen, ik ben de tel kwijt. Ook vandaag leek het weer zo'n wedstrijd te worden. In het eerste kwartier werd al een bal van de lijn gehaald, bal op de lat en het eerste schot op goal van Heerenveen was meteen raak. Om moedeloos van te worden.

Wat lekker om Siem de Jong als invaller te kunnen brengen zeg. Aan het begin van het seizoen had ik mijn twijfels bij zijn komst, maar hij doet het prima. Het overzicht wat hij had bij de 3-3, zo goed. Dat mis ik bijvoorbeeld aan Ramselaar, die heeft dat (nog) niet. Ik ben daar sinds vorige week op aan het letten bij hem, maar ik word er helemaal gek van. Vandaag ook weer, twee keer blind op goal schieten terwijl medespelers er veel beter voor staan. Aandachtspuntje. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja Ramselaar is nieuw, nog erg jong en was de eerste seizoenshelft de beste PSV'er. Dat hij af en toe nog wat overzicht mist vind ik dan niet zo erg. Kan me meer ergeren aan Pereiro, wordt toch wel tijd dat hij zich echt laat gelden. Schwaab vond ik overigens weer uitstekend spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites