Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Vond het best een aardige wedstrijd van PSV. Narsingh op paar duiken na ook een prima wedstrijd, 2e helft zakte hij toch wat weg. Wissels waren goed, maar hadden best wat eerder gemogen. Over de hele wedstrijd zie je wel dat Atletico duidelijk de betere is maar toch is het zonde dat je de kansen op een punt laat liggen.

Overigens zou Pröpper de penalty nemen maar die mocht het veld niet in omdat er een klein beetje bloed op zijn shirt zat ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het best een aardige wedstrijd van PSV. Narsingh op paar duiken na ook een prima wedstrijd, 2e helft zakte hij toch wat weg. Wissels waren goed, maar hadden best wat eerder gemogen. Over de hele wedstrijd zie je wel dat Atletico duidelijk de betere is maar toch is het zonde dat je de kansen op een punt laat liggen.

Overigens zou Pröpper de penalty nemen maar die mocht het veld niet in omdat er een klein beetje bloed op zijn shirt zat ;e

Die late wissels begreep ik ook niet. Cocu had in de rust toch prima een verdediger eruit kunnen halen? Ik vond Ramselaar overigens heel sterk invallen, leuk ventje om naar te kijken.

Klopt wat je zegt over Pröpper. Bijna alles zat tegen gisteren, ongelooflijk. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van het verlies, maar deze pot kon echt alle kanten op. In mijn beleving waren zowel 1-0, 0-0 als 0-1 terechte uitslagen geweest. Nu toevallige de pech dat het de verkeerde kant op valt, maar het had ook zo maar andersom kunnen zijn.

De voorhoede is nog niet geweldig. Luuk de Jong is hopeloos uit vorm en tsja, dan blijft er toch wel heel weinig over. Guardado vind ik ook niet in een super vorm verkeren overigens. Er is nog niets aan de hand gelukkig, maar dat het beter moet is wel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd of ze dit aanvallende niveau vast kunnen houden, ook tegen beter verdedigende teams. Komen iig genoeg opties bij nu. Zinchenko moet eindelijk fit zijn, Siem er nu bij en straks ook weer Locadia. Ik vind Narsingh de laatste weken ook best prima spelen en misschien dat hij door deze goal ook wat vertrouwen krijgt om effectiever te zijn.

Btw iemand van hier die nu in de uvt bieb op PSV netwerk aan het kijken is haha?

Link naar opmerking
Deel via andere websites