Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Misschien ook eens bij Porto gaan informeren naar Martins Indi? Kan die maffe Fransman terug naar de bank.

Dat hoop ik van harte, was ook interesse voor Isimat toch, hoop dat ze hem dan nog kunnen verkopen en Indi halen voor een vergelijkbaar bedrag, dan ga je er wel dik op vooruit, alleen jammer dat ie linksbenig is maarja

Ramselaar vind ik wel een goede speler maar 7 miljoen vind ik veel te veel na slechts één goed seizoen, maar op zich wel het type waar we naar op zoek zijn.

bewerkt door De Stroot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus? Martins Indi brengt je toch ook geen klap verder? Die man is echt niet zo goed

Beter dan die Fransoos, heb ik het idee. Er waren ook zat criticasters die Bruma afschreven toen hij naar PSV kwam, Martins Indi heeft een aantal interlands gespeeld en liet op het WK zien dat hij met een ervaren man naast zich prima kan renderen als pure mandekker. PSV heeft met Moreno en Schwaab twee mensen die een dergelijke rol op zich kunnen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter dan die Fransoos, heb ik het idee. Er waren ook zat criticasters die Bruma afschreven toen hij naar PSV kwam, Martins Indi heeft een aantal interlands gespeeld en liet op het WK zien dat hij met een ervaren man naast zich prima kan renderen als pure mandekker. PSV heeft met Moreno en Schwaab twee mensen die een dergelijke rol op zich kunnen nemen.

Moreno is linksbenig, BMI ook. Ik zie hem liever volgend seizoen komen als vervanger van Moreno. Niet dat het een hele drama is als je met 2 linksbenige CV's speelt. Guardado staat voor de verdediging en is ook linksbenig haha. Heb wel zoveel liever dat ze dit seizoen nog wat spelers kopen ipv huren want volgend seizoen gaan er echt wel wat basisspelers vertrekken. Eigenlijk best jammer dat er dit seizoen 'zo weinig' spelers zijn vertrokken. Dit is eigenlijk seizoen dat je afscheid moet nemen van Willems, de Jong, Narsingh, Jozefzoon, Bruma, Maher, Koch, Pasveer, Schaars. Jozefzoon mag best blijven als reserve, maar dat Narsingh, Maher, de Jong en Willems blijven vind ik best kut. Narsingh zal nooit beter worden dan hoe die nu speelt, de Jong zelfde verhaal. Die dalen in waarde elke seizoen langer dat ze blijven, en dat kunnen we als PSV zijnde niet hebben aangezien we nog steeds afhankelijk zijn van aankopen of CL voetbal om een seizoen zonder verlies te draaien. Volgend seizoen kan je namelijk moeilijk de volgende lichting spelers behouden; namelijk: Guardado, Arias, Propper, Zoet en Moreno. En dat zijn in mijn ogen spelers die heel gemakkelijk zullen worden verkocht, aan interesse geen gebrek. Als er dit seizoen dan een aantal spelers zijn die worden aangekocht dan kan je die alvast een jaar lang laten spelen zodat je niet een hele schoonmaak gaat krijgen zoals het eerste seizoen van Cocu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die 2 situaties niet echt te vergelijken en bovendien zijn ze even oud en is Bruma nu veel verder. Ik zou niet tevreden zijn als ze hem aantrekken, wat ik bij Bruma niet had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die 2 situaties niet echt te vergelijken en bovendien zijn ze even oud en is Bruma nu veel verder. Ik zou niet tevreden zijn als ze hem aantrekken, wat ik bij Bruma niet had.

Let's agree to disagree. Ik denk dat BMI als pure mandekker beter is dan Isimat-Mirin en uiteindelijk van een vergelijkbaar niveau is als Bruma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik van harte, was ook interesse voor Isimat toch, hoop dat ze hem dan nog kunnen verkopen en Indi halen voor een vergelijkbaar bedrag, dan ga je er wel dik op vooruit, alleen jammer dat ie linksbenig is maarja

Ramselaar vind ik wel een goede speler maar 7 miljoen vind ik veel te veel na slechts één goed seizoen, maar op zich wel het type waar we naar op zoek zijn.

Was geïnformeerd bij zaakwaarnemer, maar Isimat wimpelde het gelijk af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brands: 'Ramselaar gepasseerd station voor PSV'

16 augustus 2016

In De Telegraaf maakt Marcel Brands een einde aan alle geruchten over Bart Ramselaar. "Dat is alweer een gepasseerd station. We hebben vorige week bij FC Utrecht geïnformeerd naar Ramselaar. Maar de bedragen die FC Utrecht heeft genoemd zijn voor ons niet reëel. In Nederland kunnen wij eigenlijk geen spelers meer halen."

Heel goed Marcel. Zo voorkom je een situatie als Sinkgraven, Zivkovic, Gudelj, Maher. Dat je gewoon rond de 7 mjn betaalt voor een speler die wel redelijk talentvol is maar ook nog niet volledig overtuigd heeft.

Overigens moet PSV wel wat. Ik vind het heel erg pover tot nu toe.

Buitenspelers als Locadia, Pereiro en Narsingh.. dat kan echt niet. Pereiro is wel een heerlijke speler, maar komt nu niet tot z'n recht.

Middenveld is wel goed.

Verdediging met Willems - Moreno - Isi - Arias... ja pff. Kan wel goed zijn met Isi dan als zwakste schakel. Maar Willems is het compleet kwijt. Wat mij betreft serieus Brenet nu als LB uitspelen. Vooralsnog heb ik liever Schwaab dan Isi als VCR.

Zoet. Heb vast genoeg gevloekt op Zoet, maar nu wel een zekerheid geworden. Fijn.

Heb weinig suggesties voor de CV. Kan alleen op Nuytinck komen. Maar die zullen ze niet laten gaan. Nathan Aké misschien?

Linksbuiten lijkt Bruma mij nog heel tof. En Lozano natuurlijk, maar dat is niet meer zo realistisch denk ik.

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuytinck :-D Die moet je toch niet willen joh. Echt een dramatische verdediger, een raadsel dat die nog steeds bij Anderlecht zit.

Oh is dat echt zo? De keren dat ik hem zag spelen was het wel goed. Maar ik geloof je zo hoor :p

Er wordt hier ook gedaan op Isimat er helemaal niks van kan. Heeft het vorig jaar altijd goed gedaan toen hij speelde. Schwaab is beter maar Isimat is een goede back up. Er hoeft echt geen cv bij.

Volgens mij zegt niemand dat. Alleen als je Bruma gaat vervangen (mijn zijn heerlijke pass :< ) dan moet je wel wat meer kunnen dan puur mandekker zijn. Je zegt het zelf al: een goede back up (die misschien nog wat meer kan worden). Maar als Schwaab echt de beoogde basis CV is dan ben ik wel teleurgesteld. Lekker toekomstgericht ook. 1 CV die brokko is en je zit met .. ja, met wie eigenlijk.. als back up? De Wijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh is dat echt zo? De keren dat ik hem zag spelen was het wel goed. Maar ik geloof je zo hoor :p

Volgens mij zegt niemand dat. Alleen als je Bruma gaat vervangen (mijn zijn heerlijke pass :< ) dan moet je wel wat meer kunnen dan puur mandekker zijn. Je zegt het zelf al: een goede back up (die misschien nog wat meer kan worden). Maar als Schwaab echt de beoogde basis CV is dan ben ik wel teleurgesteld. Lekker toekomstgericht ook. 1 CV die brokko is en je zit met .. ja, met wie eigenlijk.. als back up? De Wijs?

Omdat er mensen zeggen dat ie weg mag. Vorig jaar ging toch ook prima met Isimat als back up. Of Schwaab net zo goed is als Bruma moet nog blijken maar hij laat tot nu toe een goede indruk achter. En Indi gaat echt niet komen om op de bank te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt hier ook gedaan op Isimat er helemaal niks van kan. Heeft het vorig jaar altijd goed gedaan toen hij speelde. Schwaab is beter maar Isimat is een goede back up. Er hoeft echt geen cv bij.

Als Cocu van plan is om vaak 5-3-2 te gaan spelen is een extra VC erbij wel handig, anders heb je alleen de Wijs als back-up, dat gaat het ook niet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Cocu van plan is om vaak 5-3-2 te gaan spelen is een extra VC erbij wel handig, anders heb je alleen de Wijs als back-up, dat gaat het ook niet worden.

Dat moet hij alleen spelen omdat het met de huidige 4 lijns verdediging te onzeker is. Zet een betere CV naast Moreno en het hoeft niet meer.

Ik vind het na al die jaren middelmaat met Bouma, Marcelo, Derijck en Maza een beetje naïef om er nog steeds zo makkelijk over te denken. Dit is succesbepalend juist. (niet aan jou gericht maar aan Dysproz).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet hij alleen spelen omdat het met de huidige 4 lijns verdediging te onzeker is. Zet een betere CV naast Moreno en het hoeft niet meer.

Ik vind het na al die jaren middelmaat met Bouma, Marcelo, Derijck en Maza een beetje naïef om er nog steeds zo makkelijk over te denken. Dit is succesbepalend juist. (niet aan jou gericht maar aan Dysproz).

Ik zou Isimat toch niet in dat rijtje plaatsen.

Er zijn andere posities die eerder versterking nodig hebben, tenzij we met 5 verdedigers gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites