Kyrill Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Bijna vijf minuten puur genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 11 uur geleden zei Kyrill: Maximo Park- Leave This Island ik ken dit sinds weekje ofzo maar wat vind ik dit heerlijk zeg @Bolderbast @Grote Ree @Tim' Het oude werk van Maximo Park is erg fijn. Graffiti, Apply Some Pressure, Books From Boxes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Tof nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 9 uur geleden zei Bolderbast: Het oude werk van Maximo Park is erg fijn. Graffiti, Apply Some Pressure, Books From Boxes. Ja je hebt helemaal gelijjk. 2/3 daarvan blijk ik al te kennen. Maar had met kennis al op whatsapp over laatst... Wat is dat toch met Indie bands? Zelfs de hele grote of nou Band of Horses, Arcade Fire, The National,, Metronomy, Foals, Beach House, Bon Iver, zelfs Sigur Ros, Maximo Park dus ook, Franz Ferdinand echt allemaal maken nog steeds goed/erg goede muziek maar iig 7 á 8 van de 10x is altijd het ''oude werk'' beter hoe komt dat toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 18 minuten geleden zei Kyrill: Ja je hebt helemaal gelijjk. 2/3 daarvan blijk ik al te kennen. Maar had met kennis al op whatsapp over laatst... Wat is dat toch met Indie bands? Zelfs de hele grote of nou Band of Horses, Arcade Fire, The National,, Metronomy, Foals, Beach House, Bon Iver, zelfs Sigur Ros, Maximo Park dus ook, Franz Ferdinand echt allemaal maken nog steeds goed/erg goede muziek maar iig 7 á 8 van de 10x is altijd het ''oude werk'' beter hoe komt dat toch? De eerste twee albums zijn vrijwel altijd het beste werk, helemaal in de indie. Daarbij komt er ook nog een vorm van nostalgie bij kijken. De bands die jij noemt heb je waarschijnlijk intensief geluisterd tijdens je pukkelige puberjaren. In die periode wordt je muzieksmaak gevormd en blijven zaken langer hangen. Hetzelfde geldt voor je eerste kus, favoriete film en boek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 (bewerkt) 44 minuten geleden zei Bolderbast: De eerste twee albums zijn vrijwel altijd het beste werk, helemaal in de indie. Daarbij komt er ook nog een vorm van nostalgie bij kijken. De bands die jij noemt heb je waarschijnlijk intensief geluisterd tijdens je pukkelige puberjaren. In die periode wordt je muzieksmaak gevormd en blijven zaken langer hangen. Hetzelfde geldt voor je eerste kus, favoriete film en boek. EDIT: Spoiler 25 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Loading - Central Cee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 De nieuwste ep (Spotify) van Snelle. Heb niet veel met dit soort muziek, maar het klinkt best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Prachtnummer ook. Mijn oren zijn echt heel aangepast geworden aan shoegaze/dream pop/noise pop. Alsof ik alleen nog maar die gitaarsound kan verdragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Tame Impala Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 R.I.P. Taylor Hawkins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 7 minuten geleden zei Kowet: R.I.P. Taylor Hawkins Fuck zeg R.I.P man en pas 50 jaar..... Echt kut/heftig zeg. Hoop niet dat het zelfmoord is/was.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2022 Thomas Azier - Red Eyes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 LCD Soundsystem- tonite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Zo absurd goed dit. Queen hoort echt bij de beste 5 bands ooit. Misschien zelfs wel top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Misschien ook totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Talking Heads - Take Me To the River Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 1 uur geleden zei Arezo: Zo absurd goed dit. Queen hoort echt bij de beste 5 bands ooit. Misschien zelfs wel top 3. Voor jou misschien Paul. Voor mij totaal niet. Dit zijn geen feiten hooguit subjectieve mening. OT: Etta James - Stormy Weather. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Oh ik dacht dat wat ik vond de waarheid was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 The Temper Trap- Conditions- Love Lost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten