Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

9 uur geleden zei Bolderbast:

Het oude werk van Maximo Park is erg fijn. Graffiti, Apply Some Pressure, Books From Boxes.

Ja je hebt helemaal gelijjk. 2/3 daarvan blijk ik al te kennen. Maar had met kennis al op whatsapp over laatst...

Wat is dat toch met Indie bands? Zelfs de hele grote of nou Band of Horses, Arcade Fire, The National,, Metronomy, Foals, Beach House, Bon Iver, zelfs Sigur Ros, Maximo Park dus ook, Franz Ferdinand echt allemaal maken nog steeds goed/erg goede muziek maar iig 7 á 8 van de 10x is altijd het ''oude werk'' beter hoe komt dat toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ja je hebt helemaal gelijjk. 2/3 daarvan blijk ik al te kennen. Maar had met kennis al op whatsapp over laatst...

Wat is dat toch met Indie bands? Zelfs de hele grote of nou Band of Horses, Arcade Fire, The National,, Metronomy, Foals, Beach House, Bon Iver, zelfs Sigur Ros, Maximo Park dus ook, Franz Ferdinand echt allemaal maken nog steeds goed/erg goede muziek maar iig 7 á 8 van de 10x is altijd het ''oude werk'' beter hoe komt dat toch? 

De eerste twee albums zijn vrijwel altijd het beste werk, helemaal in de indie. Daarbij komt er ook nog een vorm van nostalgie bij kijken. De bands die jij noemt heb je waarschijnlijk intensief geluisterd tijdens je pukkelige puberjaren. In die periode wordt je muzieksmaak gevormd en blijven zaken langer hangen. Hetzelfde geldt voor je eerste kus, favoriete film en boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bolderbast:

De eerste twee albums zijn vrijwel altijd het beste werk, helemaal in de indie. Daarbij komt er ook nog een vorm van nostalgie bij kijken. De bands die jij noemt heb je waarschijnlijk intensief geluisterd tijdens je pukkelige puberjaren. In die periode wordt je muzieksmaak gevormd en blijven zaken langer hangen. Hetzelfde geldt voor je eerste kus, favoriete film en boek.

:classic_love::chief:

EDIT:

Spoiler

_O_:<

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Zo absurd goed dit. Queen hoort echt bij de beste 5 bands ooit. Misschien zelfs wel top 3.

Voor jou misschien Paul. Voor mij totaal niet. Dit zijn geen feiten hooguit subjectieve mening. 

OT: Etta James - Stormy Weather. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites