Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Had ook Willem II 1999/2000, Twente 2009/2010 of elke andere club die enkele jaren terug Europees speelde kunnen staan, hier haalde La Pulga zoals ‘ie zelf aangeeft enkel en alleen Arsenal aan als voorbeeld om dat punt te maken dunkt me. 

Maar Willem II en Twente hebben net zo min met Spaans voetbal te maken als dat Arsenal dat heeft. Dus terug naar La Liga en al het andere Spaanse voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-10-2021 om 13:47 zei ElMarcos:

Is dat ook niet grotendeels een gebrek aan kwaliteit?

Over het algemeen valt dat nog wel mee, alleen voorin is het wat magertjes. Achterin en het middenveld vind ik nog wel de Spaanse top aankunnen, al is dat bij elk Spaanse team achterin een stuk minder geworden. 

Het zegt ook genoeg dat wij gewoon Braithwaite missen, wie had dat 2 jaar geleden kunnen bedenken. 

Als je alle selecties bij elkaar zet (waar iedereen dan fit is) dan vind ik Barcelona niet een stuk mindere selectie hebben dan Real Madrid en Atletico, op voorin na dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik op zich zien. Ik vind dat Real zeker met het verlies van Ramos en Varane achterin toch wel flink heeft ingeleverd. Enige plus voor het Real middenveld is de schat aan ervaring in de internationale top. Al zou je kunnen aanvoeren dan Frenkie en Busquets dat ook meenemen. Maar die laatste vind ik wel over zijn top. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElMarcos:

Kan ik op zich zien. Ik vind dat Real zeker met het verlies van Ramos en Varane achterin toch wel flink heeft ingeleverd. Enige plus voor het Real middenveld is de schat aan ervaring in de internationale top. Al zou je kunnen aanvoeren dan Frenkie en Busquets dat ook meenemen. Maar die laatste vind ik wel over zijn top. 

Bij Barcelona zeker maar tijdens de Nations League was die weer de beste bij een goed Spanje. 

Voor mij ook een raadsel verder, wellicht komt daarbij weer een defensieve onzekerheid van Barcelona bij kijken en dat er voorin weinig met zijn balletjes gedaan wordt. Zijn sloomheid zie je in ieder geval sneller bij Barcelona dan bij Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Gaat hij al weg?

Ja, dit kan echt niet meer.

Neem Luuk aub gelijk mee, echt de slechtste speler van Barcelona ooit. En dan tel ik Douglas, Malcom en Jeffren Suarez nog mee.

Die Van Halst ook; "ja Koeman word niet ontslagen want hij zal ook erg teleurgesteld zijn in het spel, als er iemand van power en goed voetbal houdt is het Koeman wel"

Man man man, als het een andere nationaliteit had dan had hij wel even wat anders gezegd.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei himan:

Ik denk Xavi, maar ik denk eigenlijk niet dat het daar dit seizoen beter van gaat worden.

Dat denkt denk ik niemand. (Mooie zin)

Maar het werd gewoon zielig onder Koeman, heeft denk ik de meeste gele kaarten van het seizoen, sprak zonder vertrouwen over de selectie in de media en het tactisch plan is er ook niet. Die gast mag van mij lekker genieten voorlopig van zijn vrije tijd en lekker chillen met ze vrouwtje op de eretribune van Groningen of die van Barcelona (dat laatste was die dit seizoen wel gewend met zijn schorsingen)

Zou een goede opvolger van Van Gaal zijn na het WK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites