Fantasy Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Had ook Willem II 1999/2000, Twente 2009/2010 of elke andere club die enkele jaren terug Europees speelde kunnen staan, hier haalde La Pulga zoals ‘ie zelf aangeeft enkel en alleen Arsenal aan als voorbeeld om dat punt te maken dunkt me. Maar Willem II en Twente hebben net zo min met Spaans voetbal te maken als dat Arsenal dat heeft. Dus terug naar La Liga en al het andere Spaanse voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Suarez red weer even Atletico. Het voelt al echt als 10 jaar geleden dat wij nog een MSN hadden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Suarez red weer even Atletico. Het voelt al echt als 10 jaar geleden dat wij nog een MSN hadden.. Msn was toch in de tijd dat Arsenal Europees voetbal speelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Het is al wel eens vaker gedeeld, maar blijft toch de moeite waard: Staan 13 videos van deze man online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 53 minuten geleden zei Dansmeister: Msn was toch in de tijd dat Arsenal Europees voetbal speelde? Dans dat mag niet meer. Maar nu ik jou toch spreek, wie zie jij als opvolger van Koeman? Op Ten Haag na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Het zit ook niet mee zeg bij Koeman. Had het hem gegund. Als Dest die bal gewoon afmaakt in de eerste helft. Maar goed: als... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 3 uur geleden zei Dansmeister: Msn was toch in de tijd dat Arsenal Europees voetbal speelde? nee dat was die fantastische en geweldige hotmail chat programma Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 (bewerkt) Ter ziele gegaan in 2013. Klopt dus wel ongeveer met wat Dans zegt. 25 oktober 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 3 minuten geleden zei PJHoutman: Ter zieke gegaan in 2013. Klopt dus wel ongeveer met wat Dans zegt. Arsenal vorig seizoen EL halve finale zegt hallo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Het zit ook niet mee zeg bij Koeman. Had het hem gegund. Als Dest die bal gewoon afmaakt in de eerste helft. Maar goed: als... Is dat ook niet grotendeels een gebrek aan kwaliteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Op 25-10-2021 om 13:47 zei ElMarcos: Is dat ook niet grotendeels een gebrek aan kwaliteit? Over het algemeen valt dat nog wel mee, alleen voorin is het wat magertjes. Achterin en het middenveld vind ik nog wel de Spaanse top aankunnen, al is dat bij elk Spaanse team achterin een stuk minder geworden. Het zegt ook genoeg dat wij gewoon Braithwaite missen, wie had dat 2 jaar geleden kunnen bedenken. Als je alle selecties bij elkaar zet (waar iedereen dan fit is) dan vind ik Barcelona niet een stuk mindere selectie hebben dan Real Madrid en Atletico, op voorin na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Kan ik op zich zien. Ik vind dat Real zeker met het verlies van Ramos en Varane achterin toch wel flink heeft ingeleverd. Enige plus voor het Real middenveld is de schat aan ervaring in de internationale top. Al zou je kunnen aanvoeren dan Frenkie en Busquets dat ook meenemen. Maar die laatste vind ik wel over zijn top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 5 uur geleden zei ElMarcos: Kan ik op zich zien. Ik vind dat Real zeker met het verlies van Ramos en Varane achterin toch wel flink heeft ingeleverd. Enige plus voor het Real middenveld is de schat aan ervaring in de internationale top. Al zou je kunnen aanvoeren dan Frenkie en Busquets dat ook meenemen. Maar die laatste vind ik wel over zijn top. Bij Barcelona zeker maar tijdens de Nations League was die weer de beste bij een goed Spanje. Voor mij ook een raadsel verder, wellicht komt daarbij weer een defensieve onzekerheid van Barcelona bij kijken en dat er voorin weinig met zijn balletjes gedaan wordt. Zijn sloomheid zie je in ieder geval sneller bij Barcelona dan bij Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Het is echt met de wedstrijd triester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Zelfs de penals gaan mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) SuperLuuk komt er in. Is het al volgend seizoen? En is Koeman al weg? hahah Luuk. Voor het eerst dat ik een eigen speler uitlach 27 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Gaat hij al weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei cimbomcu: Gaat hij al weg? Ja, dit kan echt niet meer. Neem Luuk aub gelijk mee, echt de slechtste speler van Barcelona ooit. En dan tel ik Douglas, Malcom en Jeffren Suarez nog mee. Die Van Halst ook; "ja Koeman word niet ontslagen want hij zal ook erg teleurgesteld zijn in het spel, als er iemand van power en goed voetbal houdt is het Koeman wel" Man man man, als het een andere nationaliteit had dan had hij wel even wat anders gezegd. 27 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Memphis ook drama. Het is dat er nul concurrentie is. Tien jaar terug mocht 'ie lekker de bank warm houden. Busquets ook lekkere pot gespeeld. Geen Rodri of Laporte die hem redden hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 https://youtu.be/7cIKEQUgoPI?t=392 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Doei Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei MNie: Doei Koeman Jep, is er met de nederlaag van vandaag toch nog een overwinning geboekt. Nou wie gaat het worden? Cocu? De Boer? Van Bommel? Wat ben ik hier toch bang voor. 27 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ik denk Xavi, maar ik denk eigenlijk niet dat het daar dit seizoen beter van gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 7 minuten geleden zei himan: Ik denk Xavi, maar ik denk eigenlijk niet dat het daar dit seizoen beter van gaat worden. Dat denkt denk ik niemand. (Mooie zin) Maar het werd gewoon zielig onder Koeman, heeft denk ik de meeste gele kaarten van het seizoen, sprak zonder vertrouwen over de selectie in de media en het tactisch plan is er ook niet. Die gast mag van mij lekker genieten voorlopig van zijn vrije tijd en lekker chillen met ze vrouwtje op de eretribune van Groningen of die van Barcelona (dat laatste was die dit seizoen wel gewend met zijn schorsingen) Zou een goede opvolger van Van Gaal zijn na het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Hoera, het werd eens tijd. Gallardo of Xavi. Zal laatstgenoemde wel worden. Allemaal prima zolang hij durft de veteranen op een zijspoor te zetten. Hij heeft nog met die gasten samen gespeeld, dus ik vraag het me af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten