Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

24 minuten geleden zei Steels:

Is dat een garantie op succes dan? Is dat niet krampachtig vasthouden aan de succesvolle historie van clubiconen? Niet iedere goeie voetballer is een goeie manager, technisch directeur of trainer..

Dat Pique moet je niet serieus nemen, al is het echt een slim persoon met al die gekke studies. Doelde er meer op dat hij dan niet meer in de verdediging staat.

Wat staat Barca trouwens lekker te voetballen en ook heerlijk hoe dat middenveld nu staat met Busje, Gavi, De Jong en vooral Nico. Die had echt veel eerder de kans moeten krijgen.

Fati ook echt een mooi doelpunt! 

Lekker Sierd, 43e minuut om dan te zeggen dat er dan mensen naar huis gaan. Nooit gehoord van bier halen voordat de rust begint zodat je de rij voor bent zeker?

NEE NIET FATI......:5

Edited by La Pulga

10 minuten geleden zei Socrates:

Nico speelde een wereldpot, sjongejonge zeg. Zit het even tegen.

Wel een groot verschil met Koeman he @La Pulga. Koeman had allang Coutinho of Luuk de Jong gebracht. Berjuan kiest voor Baldé ipv Fati om snelheid/diepte/arbeid te behouden en Puig voor Nico om voetballend vermogen te houden. Klasse keuzes.

Het is echt een stuk anders om naar te kijken ook. Tweede helft is nogal matig maar volgens mij is dat meestal zo als je 0-3 de rust in gaat en je 3 blessures heb.

Puig valt nog niet zo heel lekker in alleen.

En dat wordt het weer onnodig spannend door Nolito.

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Kans dat hij dit seizoen qua resultaten niet heel veel beter gaat presteren dan Koeman is aanwezig met dit materiaal. Hopelijk krijgt hij de kans om spelers te laten groeien en iets neer  te zetten waar het komend seizoen mee door kan. 

Ik denk dat het vooral mee moet zitten met blessures, je kan serieus nu gewoon een topteam maken van alle geblesseerde spelers. 

Hopelijk krijgt hij de tijd om te bouwen.

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Kans dat hij dit seizoen qua resultaten niet heel veel beter gaat presteren dan Koeman is aanwezig met dit materiaal. Hopelijk krijgt hij de kans om spelers te laten groeien en iets neer  te zetten waar het komend seizoen mee door kan. 

Aanwezige materiaal.... Ja dit is echt Trekvogels of VVV Venlo :-D

Zojuist zei La Pulga:

Leuk gemaakt ja alleen zie ik het eerder voor me met een Gavi of Pedri. De Jong lijkt zijn plekje niet te vinden in dit Barca.

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Las iets over een mogelijke ruildeal met City voor Sterlings. Zal wel niet waar zijn, maar zijn plek vinden lijkt inderdaad maar niet te lukken.

1 minuut geleden zei La Pulga:

Leuk gemaakt ja alleen zie ik het eerder voor me met een Gavi of Pedri. De Jong lijkt zijn plekje niet te vinden in dit Barca.

De trainers vinden zijn plekje niet.

Had allang LVM of CVM moeten staan. Direct betrokken in de opbouw en bij beide omschakelingen. Geen trainer die hem daar langere tijd heeft laten spelen.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Of

Pedri - Nico/Gavi/Puig

Frenkie

En je hebt een talentvol, redelijk veelzijdig middenveld dat nog jaren mee kan en weer de basis kan vormen voor tiki-taka combinatievoetbal in moderne tijden.

3 minuten geleden zei Socrates:

De trainers vinden zijn plekje niet.

Had allang LVM of CVM moeten staan. Direct betrokken in de opbouw en bij beide omschakelingen. Geen trainer die hem daar langere tijd heeft laten spelen.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Of

Pedri - Nico/Gavi/Puig

Frenkie

En je hebt een talentvol, redelijk veelzijdig middenveld dat nog jaren mee kan en weer de basis kan vormen voor tiki-taka combinatievoetbal in moderne tijden.

Pedri/Gavi

Frenkie - Nico

Deze variant zie ik inderdaad ook het meest zitten, ook al vind ik helaas Busquets nog steeds erg belangrijk bij Barcelona is het wel tijd om door te selecteren. Dit gaat Xavi dit seizoen zeker niet doen, ook omdat hij met al die oude spelers heeft samengespeeld. 

Ook zie ik het wel zitten om gewoon een extra middenvelder op te stellen als je zulke spelers voorin heb lopen. Zolang die maar nooit 5-3-2 gaat spelen en ook aub nooit Roberto rechtsbuiten. 

Luuk zal wel zijn gedegradeerd naar ballenjongen en mag af en toe een wasje draaien. 

1 uur geleden zei Kyrill:

Aanwezige materiaal.... Ja dit is echt Trekvogels of VVV Venlo :-D

Ze spelen ook niet tegen De Graafschap en NAC Breda hé ;)

Dit Barcelona ontbreekt toch echt het materiaal om mee te doen voor de prijzen en dat is toch elk jaar de ambitie die ze hebben.

Edited by Steels

Busquets blijft defensief kwetsbaar. Sloom, niet mobiel meer, lopende mensen vliegen langs hem.. En inderdaad, je moet gewoon verder. Iets opbouwen voor de lange termijn. Dan is nu wel het moment om door te selecteren. 

Met Frenkie en Nico heb je gewoon twee fitte jongens die een defensieve bijdrage kunnen leveren en ook nog eens onder druk uit kunnen voetballen. Nico was in die eerste helft tegen Celta ook zó goed.. 

Maar ja, ik ben er ook bang voor. Zoals alle voorgangers dan maar weer terugvallen op Busquets, Pique en Roberto. Dan heb je per definitie een defecte speelstijl en defensieve kwetsbaarheid. Maar laten we hopen dat Xavi wat cojones in de broek heeft zitten.