Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 12-9-2021 om 13:45 zei Socrates:

Zeer content met het nieuws dat Braithwaite er voorlopig uit is, tot ik mij bedacht wat dat in Koemans geest waarschijnlijk zal betekenen. Een voorlopige basisplek van Luuk de Jong. Genieton.

Ik zou als noodoplossing voor Pedri - Memphis - Demir gaan met Puig naast De Jong. Kan je in elk geval nog voetballen. Mogelijk dan maar Coutinho straks op linksvoor en Pedri dan weer naar het middenveld ipv Puig. Beetje jammer dat je diepte mist, maar ja, het zij zo.

Maar schrijf maar op: Koeman gaat 3-5-2 spelen tegen Bayern met Memphis en Luuk de Jong in de spits. 

En zo geschiedde.... wat een droefenis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-9-2021 om 13:45 zei Socrates:

Zeer content met het nieuws dat Braithwaite er voorlopig uit is, tot ik mij bedacht wat dat in Koemans geest waarschijnlijk zal betekenen. Een voorlopige basisplek van Luuk de Jong. Genieton.

Ik zou als noodoplossing voor Pedri - Memphis - Demir gaan met Puig naast De Jong. Kan je in elk geval nog voetballen. Mogelijk dan maar Coutinho straks op linksvoor en Pedri dan weer naar het middenveld ipv Puig. Beetje jammer dat je diepte mist, maar ja, het zij zo.

Maar schrijf maar op: Koeman gaat 3-5-2 spelen tegen Bayern met Memphis en Luuk de Jong in de spits. 

_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei timpy00:

Dit Barcelona kan toch hoogstens derde worden als alles mee zit zou je denken?

In de Champions League poule bedoel je? Dit wordt voor het eerst dat Barcelona Europa League gaat spelen inderdaad.

Gelukkig weet Luuk de Jong daar wel uit te blinken.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik durf wel te zeggen op iedere positie. Barca is echt een matig team tov het Bayern van gisteren. Schrikbarend hoe het was met Messi maar het was nog 10x erger zonder hem. Het leek wel een team dat tegen degradatie speelde en maar 1 ding kon doen; counteren. Pijnlijk zeg. Publiek moet zich ook gaan aanpassen want die zijn enorm verwend maar die gaan dit voetbal meer zien de komende tijd. Dat verwende gedrag kan voor een negatieve spiraal gaan zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Socrates:

Echt de hoogste tijd om Koeman op straat te zetten. 

Je bent geen fan? 

Heb de afgelopen dagen die docu gekeken en moest vooral lachen om die vrouw van hem:-D Mijn vriendin is niet zo emotioneel betrokken kan ik je vertellen. Dramatisch natuurlijk 3-0 kansloos verliezen van Bayern.  Ik denk dat die Laporta wel zo realistisch is om te zien dat niemand het beter gaat doen. Het is gewoon een vrij matige selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Want een andere trainer gaat het beter doen.. Gewoon een matige selectie.

Zojuist zei Arezo:

Je bent geen fan? 

Heb de afgelopen dagen die docu gekeken en moest vooral lachen om die vrouw van hem:-D Mijn vriendin is niet zo emotioneel betrokken kan ik je vertellen. Dramatisch natuurlijk 3-0 kansloos verliezen van Bayern.  Ik denk dat die Laporta wel zo realistisch is om te zien dat niemand het beter gaat doen. Het is gewoon een vrij matige selectie.

Leuk dat jullie ook eens een wedstrijd hebben gezien, maar ik baseer mij niet slechts op één wedstrijd. En bij elke "de selectie is matig" kan je ook stellen dat de trainer ontzettend matig is. Koeman is geen bouwer en qua speelstijl past hij ook niet bij Barca. Het is op dit moment gewoon een ontzettende mismatch en eigenlijk had Koeman nooit trainer op dit niveau mogen worden. Valencia en Everton bleken al te veel van het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei La Pulga:

In de Champions League poule bedoel je? Dit wordt voor het eerst dat Barcelona Europa League gaat spelen inderdaad.

Gelukkig weet Luuk de Jong daar wel uit te blinken.

Ik bedoelde competitie. Waarbij ik denk dat Sevilla ook een serieuze kandidaat is voor top 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ik bedoelde competitie. Waarbij ik denk dat Sevilla ook een serieuze kandidaat is voor top 3.

O dan ben ik oprecht blij als we Champions League voetbal gaan halen, als gister de basis is van de rest van het seizoen.

Atletico zal met Real gaan strijden om de titel en Barcelona zal met Valencia, Sevilla en Sociedad strijden voor CL voetbal. 

Pedri een aantal weken geblesseerd, nu kan Koeman echt niet meer om Puig heen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, La Pulga said:

O dan ben ik oprecht blij als we Champions League voetbal gaan halen, als gister de basis is van de rest van het seizoen.

Atletico zal met Real gaan strijden om de titel en Barcelona zal met Valencia, Sevilla en Sociedad strijden voor CL voetbal. 

Pedri een aantal weken geblesseerd, nu kan Koeman echt niet meer om Puig heen.

is Schneiderlin niet beschikbaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag nog een gerucht laatst over Onana. Zou dat oprecht geen slecht idee vinden. Ter Stegen zijn marktwaarde ligt ook een stuk hoger dan 30 miljoen (volgens Transfermarkt 60). Natuurlijk ga je er dan wel op achteruit, maar goed, het is een keeper. De Onana in goede doen hoort gewoon bij de beste 10/15 keepers van de wereld en dat is ook voldoende. Kan prima mee ballen ook en kent de club al. Is ook nog vrij jong voor een keeper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, Socrates said:

Zag nog een gerucht laatst over Onana. Zou dat oprecht geen slecht idee vinden. Ter Stegen zijn marktwaarde ligt ook een stuk hoger dan 30 miljoen (volgens Transfermarkt 60). Natuurlijk ga je er dan wel op achteruit, maar goed, het is een keeper. De Onana in goede doen hoort gewoon bij de beste 10/15 keepers van de wereld en dat is ook voldoende. Kan prima mee ballen ook en kent de club al. Is ook nog vrij jong voor een keeper. 

ja maar ik hou rekening met de onkunde van barcelona vandaar de 30 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd welk team er 30 miljoen zal neerleggen voor Ter Stegen, wellicht Juventus ofzo maar de meeste topteams zitten wel goed.

En dan zal ik persoonlijk sneller voor Onana gaan, al is die Afrika Cup wel echt een nadeel want dan mis je gewoon een maand lang je eerste keeper.

Welk team niet?

Ac Milan? Dortmund? Juventus? Real Madrid? Laten eerlijk wezen Ac is net Donarumma kwijt geraakt, Dortmund heeft Burki nou poe poe , Juventus heeft die gekke Pool ex Arsenal speler en Real doet het met Courtois die nooit meer zo goed is geweest sinds zijn Atletico tijd, voor al die teams is Ter Stegen die houdt alles tegen aldus De Vos een aanwinst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites