Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei La Pulga:

Ik zou uiteindelijk wel blij zijn als Messi niet terugkeert bij Barcelona en dus de geruchten kloppen dat hij naar het Midden-Oosten vertrekt. 

Hoe groot acht je de kans dat eind augustus 2023, Gavi nog bij Barcelona speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok dat hij nergens anders aan de bak kan omdat hij niet eens ze eigen veters kan strikken, clubs willen niet dat hij over ze eigen veters struikelt bij de medische keuring.

Maar ik denk dat hij blijft, zal wel wat afspraken met hem zijn gemaakt dat hij een dikkere salarisverhoging krijgt en er gaat komende zomer wat geld vrijkomen omdat er wat spelers weg lijken te gaan (Torres, Fati en Kessie verwacht ik dat zij weg gaan, Raphinha zie ik ook wel vertrekken bij een goed bod)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei La Pulga:

Dubbelpost, kom maar met jullie strafpuntje, maar wij zijn kampioeneeeeeee!!!!!  Het failliet verklaarde Barcelona is even 4 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioeneeeeee!!!!! 

Maar nog steeds failliet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

Maar nog steeds failliet.

Heeeerlijjk! De grootverdieners lijken een beetje te vertrekken en qua talent staat Barca echt wel op 1. (Gavi, Pedri, Araujo, Balde)

Als iemand Socrates trouwens spreekt, feliciteer hem ook even dat het voetbal dit jaar heeft gewonnen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Heeeerlijjk! De grootverdieners lijken een beetje te vertrekken en qua talent staat Barca echt wel op 1. (Gavi, Pedri, Araujo, Balde)

Als iemand Socrates trouwens spreekt, feliciteer hem ook even dat het voetbal dit jaar heeft gewonnen :D 

Haha, proficiat hoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites