Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken, maar het valt me wel op dat 99,9% van de berichten uit Barcelona komen.

Wat Diego Alves betreft geloof ik het wel en is het eeuwig zonde dat ze hebben besloten hem te verkopen en niet Ryan. Kan me moeilijk voorstellen dat Paco uberhaupt wilt vertrekken en Valencia heeft al aangegeven hem niet te willen verkopen. Munir heeft bij Valencia zowaar mogelijk nog minder kans op minuten dan bij Barça en Samper moet je alleen halen mits definitief al betwijfel ik wel of die beter is dan Medran.

bewerkt door Cerebral
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen lijken Mustafi en Abdennour hun koffers te kunnen pakken en is Mario Suarez aangekomen in Valencia om zijn contract te ondertekenen.

Wat betreft alle transfers van Valencia vind ik het één grote aanfluiting. Spelers die komen en gaan, terwijl volgens mij juist de bedoeling was om aansluiting te vinden bij de top 3, in plaats hopen op een wonder. De transfer van Mario Suarez vind ik dan wel een goede, maar dat weegt niet op tegen de uitgaande transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen lijken Mustafi en Abdennour hun koffers te kunnen pakken en is Mario Suarez aangekomen in Valencia om zijn contract te ondertekenen.

Wat betreft alle transfers van Valencia vind ik het één grote aanfluiting. Spelers die komen en gaan, terwijl volgens mij juist de bedoeling was om aansluiting te vinden bij de top 3, in plaats hopen op een wonder. De transfer van Mario Suarez vind ik dan wel een goede, maar dat weegt niet op tegen de uitgaande transfers.

Mustafi rond met Arsenal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat Abdennour naartoe? Vind ik nog altijd een geweldige verdediger. Mustafi vind ik niet zo.
Everton voor een kleine 16/17 miljoen wat nog vrij veel is voor iemand die geweldig hard geflopt is. Diego Alves voor 8 miljoen richting Barça wat lachwekkend is als je kijkt hoeveel ze voor Bravo gaan vangen;e;e

Mustafi lijkt vooralsnog gewoon te blijven [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=9781]Jeffersonn[/MENTION];

[video=youtube;LGzHz-pauJA]https://www.youtube.com/watch?v=LGzHz-pauJA

Realistisch persoon, heeft alleen de botte pech gehad dat ze hem hebben aangesteld terwijl hijzelf geen ervaring heeft en bij een ploeg waar het al langer niet goed gaat. Bedankt voor de mention :).

Laten we het maar gewoon op Jaume houden. Niks tegen Ryan, maar die jongen maakt echt veel te veel fouten(bij hoge ballen).

Mijn voorkeur gaat ook naar Jaume. Keepte waanzinnig goed toen beide keepers geblesseerd waren, is jonger, eigen jeugd en naar mijn idee ook gewoon beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorkeur gaat ook naar Jaume. Keepte waanzinnig goed toen beide keepers geblesseerd waren, is jonger, eigen jeugd en naar mijn idee ook gewoon beter.
Jaume is 2 jaar ouder en komt uit de jeugd van Villarreal:mrg:, maar het is wel een ''local'' en enorm geliefd. Zou Ryan persoonlijk zelfs nog van de hand doen en Sivera promoveren tot 2e/Copa keeper.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf :-D dan verwar ik Jaume al een jaar met een heel ander persoon :r.
''Keepte waanzinnig goed toen beide keepers geblesseerd waren'' Dit gedeelte had je anders wel goed;c

Door de FFP regels kunnen Nani, Medran, Suarez en Montoya blijkbaar nog niet ingeschreven worden voor de La Liga:r. Verder herhaalt Suso de woorden van Layhoon dat Paco niet te koop is en voegt eraan toe dat hij zelf ook ''gewoon'' wilt blijven. Diego Alves was door het oude bestuur een salarisverhoging belooft en die belofte kan men op dit moment niet nakomen waardoor hij noodgedwongen verkocht zal moeten worden. Zaakwaarnemer van Abdennour bevestigd ondertussen dat men aan het onderhandelen is met Everton en dat er nog 2 clubs zijn met vergaande interesse.

Mustafi geblesseerd, Abdennour en Alves bezig met transfers, Rodrigo geschorst en Nani/Medran/Suarez/Montoya nog niet speelgerechtigd. Met een beetje pech begin je maandag met deze 11: Juame/Ryan, Cancelo, Vezo, Santos/Orban, Gaya; Enzo, Soler(:<), Parejo; Mina/Fede, Paco, Bakkali/Mina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''Keepte waanzinnig goed toen beide keepers geblesseerd waren'' Dit gedeelte had je anders wel goed;c

Door de FFP regels kunnen Nani, Medran, Suarez en Montoya blijkbaar nog niet ingeschreven worden voor de La Liga:r. Verder herhaalt Suso de woorden van Layhoon dat Paco niet te koop is en voegt eraan toe dat hij zelf ook ''gewoon'' wilt blijven. Diego Alves was door het oude bestuur een salarisverhoging belooft en die belofte kan men op dit moment niet nakomen waardoor hij noodgedwongen verkocht zal moeten worden. Zaakwaarnemer van Abdennour bevestigd ondertussen dat men aan het onderhandelen is met Everton en dat er nog 2 clubs zijn met vergaande interesse.

Mustafi geblesseerd, Abdennour en Alves bezig met transfers, Rodrigo geschorst en Nani/Medran/Suarez/Montoya nog niet speelgerechtigd. Met een beetje pech begin je maandag met deze 11: Juame/Ryan, Cancelo, Vezo, Santos/Orban, Gaya; Enzo, Soler(:<), Parejo; Mina/Fede, Paco, Bakkali/Mina

Dat van Medran en Suarez vind ik wel jammer. Wat Montoya betreft weet ik niet zo goed en wat Nani betreft mag de vlag wel uit. maar goed, Mustafi, Abedennour en Alves out.

En ja, wat Jaume betreft was ik dus in de war met zijn afkomst kennelijk. Maar vond hem wel echt waanzinnig keepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sevilla vandaag toch al een pak minder, en dat terwijl Barça toch veel jongens liet rusten. Al hadden ze in de eerste helft wel een paar goede kansen, waaronder een penal (die Bravo pakte)

Arda zowaar 2 goals (2de was erg mooi). Gomes die een erg goede pot speelde. Slimme voetballer, en complementair met Busquets vooral. Digne ook weer goed. Umtiti nog wat zoekende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites