Mvdv Gepost August 21, 2016 Share Gepost August 21, 2016 Even 60€ door Atletico verdiend in 10 minuten bedankt scheidsrechter. :clap: [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Goh, dacht even leuk Celta Vigo te gaan kijken. Is er een of ander raar praatprogramma met El Sierd. Bah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Sierd is best oké, maar dit sloeg nergens op inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Valencia en Las Palmas gaan de concurrentie aan met Sevilla en Espanyol voor 'Wedstrijd van de Speeldag'. Echt alles vliegt erin, 2-3 al iets over het half uur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Lekker potje in Mestalla hoor :mrg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 5/6 schoten erin joh :mrg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Zo zie je dè Fran Merida weer eens voorbij komen bij Osasuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Is die El Zhar bij Las Palmas, die jongen die nooit bij Liverpool mocht lukken? Zit even te kijken, maar is echt onvergelijkbaar met de potjes United die ik kijk hoor. Wel leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Is die El Zhar bij Las Palmas, die jongen die nooit bij Liverpool mocht lukken? Zit even te kijken, maar is echt onvergelijkbaar met de potjes United die ik kijk hoor. Wel leuk. Dat is hij ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost August 22, 2016 Share Gepost August 22, 2016 Die counter van Las Palmas :cab: wereldklasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffersonn Gepost August 23, 2016 Share Gepost August 23, 2016 Dat was me een wedstrijd zeg :cab: ongelofelijk dat je uiteindelijk met lege handen staat, gezien het overwicht. Ik vond ons aardig spelen (centrale verdedigingsduo van de eerste helft buiten beschouwing gelaten); veel power, drive, aanvallend. Uiteindelijk puur op de efficiëntie van Las Palmas afgetroefd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost August 23, 2016 Share Gepost August 23, 2016 Ik heb een hele leuke wedstrijd gezien en heb mij in ieder geval vermaakt met het spel van Valencia. Dat doet mij goed en ik hoop dat het een voorbode is voor het seizoen. De verdediging laat nogal te wensen over zeg. Abdennour die gisteren overal stond behalve te verdedigen, Vezo onzichtbaar die gelukkig vervangen werd door Mustafi. Wordt echt een issue als hij ook weggaat, dan wordt het huilen. Verder Santi Mina goed gespeeld, lekkere pot ook van Medran en Montoya. Ook Bakkali deed het in de beperkte tijd erg leuk en wat is die vent breed geworden zeg. Hoop dat hij basis gaat komen ipv Nani. Ik begreep overigens niet zo heel goed waarom Perez op VMC moest staan, want dat vind ik niet heel erg zijn positie, maar laten we hopen dat Suarez er snel gaat staan voor de balans op het middenveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost August 23, 2016 Share Gepost August 23, 2016 Ik heb een hele leuke wedstrijd gezien en heb mij in ieder geval vermaakt met het spel van Valencia. Dat doet mij goed en ik hoop dat het een voorbode is voor het seizoen. De verdediging laat nogal te wensen over zeg. Abdennour die gisteren overal stond behalve te verdedigen, Vezo onzichtbaar die gelukkig vervangen werd door Mustafi. Wordt echt een issue als hij ook weggaat, dan wordt het huilen. Verder Santi Mina goed gespeeld, lekkere pot ook van Medran en Montoya. Ook Bakkali deed het in de beperkte tijd erg leuk en wat is die vent breed geworden zeg. Hoop dat hij basis gaat komen ipv Nani. Ik begreep overigens niet zo heel goed waarom Perez op VMC moest staan, want dat vind ik niet heel erg zijn positie, maar laten we hopen dat Suarez er snel gaat staan voor de balans op het middenveld. Dat is wel een lekker talentje ofniet? Viel me eind vorig seizoen ook al op dat hij zo goed bezig was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost August 23, 2016 Share Gepost August 23, 2016 Ja absoluut, daar ben ik erg gecharmeerd van. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze Nani gehaald hebben, terwijl er zoveel talent in de ploeg zit. Ook het vertrek van De Paul vind ik doodzonde, want ik ga liever het seizoen in met lui als Medran, Mina, Bakkali, De Paul enzo dan met een mafkees als Nani of eigenlijk zelfs Feghouli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost August 24, 2016 Share Gepost August 24, 2016 WTF Kevin-Prince Boateng bij Las Palmas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebral Gepost August 24, 2016 Share Gepost August 24, 2016 Ik begreep overigens niet zo heel goed waarom Perez op VMC moest staan, want dat vind ik niet heel erg zijn positie, maar laten we hopen dat Suarez er snel gaat staan voor de balans op het middenveld.Gok dat de wedstrijd te snel kwam voor Suarez en Enzo daarom noodgedwongen als VM gebruikt werd. Uiteindelijk zal het wel Suarez-Enzo/Medran-Parejo/Soler worden op het middenveld. Wat Santi ''David Villa'' Mina betreft hoop ik dat Pako hem gewoon 1e spits maakt wanneer Paco naar Barça vertrekt(binnen 24h), want je verneukt die jongen zijn kwaliteiten op linksbuiten... Paco dus voor 30 á 35 miljoen+Munir(?) naar Barça. Zou vandaag een transferverzoek hebben ingediend waardoor die onhoudbaar is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost August 24, 2016 Share Gepost August 24, 2016 Ik heb de laatste tijd niets meer over Munir vernomen, dus daar ga ik eigenlijk niet meer van uit. Paco naar Barca is voor Valenz wellicht het beste wat er kan gebeuren. Hij is geen speler die een actie kan maken en ook geen targetman en in het spel dus eigenlijk vrij nutteloos zonder juiste aanvoer. Daar zie ik Santi Mina een veel, veel betere rol innemen en het is ook echt te hopen dat Pako hem daar neer zet. Suarez, Perez, Medran, Parejo op het middenveld lijkt mij meer dan prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue @ngel Gepost August 24, 2016 Share Gepost August 24, 2016 Gok dat de wedstrijd te snel kwam voor Suarez en Enzo daarom noodgedwongen als VM gebruikt werd. Uiteindelijk zal het wel Suarez-Enzo/Medran-Parejo/Soler worden op het middenveld. Wat Santi ''David Villa'' Mina betreft hoop ik dat Pako hem gewoon 1e spits maakt wanneer Paco naar Barça vertrekt(binnen 24h), want je verneukt die jongen zijn kwaliteiten op linksbuiten... Paco dus voor 30 á 35 miljoen+Munir(?) naar Barça. Zou vandaag een transferverzoek hebben ingediend waardoor die onhoudbaar is. Als ze dan ook nog eens Abdenour bij een of andere Engelse club kunnen dumpen en een deftige verdediger halen hebben die zowaar een leuk teampje zeg Maar er moet echt wel iets deftig naast Mustafi. Zeker met Gaya en Cancelo die ook helemaal niet kunnen verdedigen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebral Gepost August 24, 2016 Share Gepost August 24, 2016 Als ze dan ook nog eens Abdenour bij een of andere Engelse club kunnen dumpen en een deftige verdediger halen hebben die zowaar een leuk teampje zegAls ze dan ook nog eens Ryan uit de goal trappen is het helemaal perfect. Doet amper/niks onder voor Jaume en Alves, maar de defensie oogt zoveel beter en vooral stabieler met Diego Alves op doel. Verwacht sowieso nog wel een ''klapper'' om de fans nog enigszins tevreden te stellen na het vertrek van Paco. Zolang meneer Lim maar niet met Mata aankomt zetten;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffersonn Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 De terugkeer van Mata is wel het middel om de achterban weer voor zich (terug) te winnen, al zie ik het niet gebeuren aangezien Mata al redelijk speelminuten heeft gemaakt bij Man Utd. Ik verwacht eerder een Samper/Munir in de deal van Paco Alcacer, en zo niet, dan zal er wel weer een spits bij worden gehaald. Negredo ;)? Wat mij betreft ook Santi Mina spits, Rodrigo kan daar ook nog spelen en laat Rafa Mir zich daar achter maar doorontwikkelen zoals Paco dat in het verleden ook heeft gedaan. Rodrigo (Robert / Fede) - Santi Mina (Rafa Mir) - Nani (Bakkali) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 Als Paco weg is en Santi Mina in de spits gaat staan, vind ik het helemaal jammer dat Negredo weg is. Ervaren rot die onder Pako denk ik veel beter kan dan onder dat gepruts van Nuno en Gary. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 Laat Valencia eerste de 8,5 miljoen euro voor Nani betalen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montass Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 Nou, als ze nog moeten betalen, mag je hem wat mij betreft weer ophalen hoor. Annuleren we de handel. Zit echt niet op die overschatte one-trick-pony te wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 [video=youtube;FeonWF4x-Vs] Sinds hij bij Ajax zit ergerde ik mij enorm om zijn irritante gedrag, maar als je bij FC Barcelona een contract kunt tekenen dan neem ik daar een diepe buiging voor #major #respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost August 25, 2016 Share Gepost August 25, 2016 Wat een kut transfer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts