Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Dat was me een wedstrijd zeg :cab: ongelofelijk dat je uiteindelijk met lege handen staat, gezien het overwicht.

Ik vond ons aardig spelen (centrale verdedigingsduo van de eerste helft buiten beschouwing gelaten); veel power, drive, aanvallend. Uiteindelijk puur op de efficiëntie van Las Palmas afgetroefd.

Ik heb een hele leuke wedstrijd gezien en heb mij in ieder geval vermaakt met het spel van Valencia. Dat doet mij goed en ik hoop dat het een voorbode is voor het seizoen. De verdediging laat nogal te wensen over zeg. Abdennour die gisteren overal stond behalve te verdedigen, Vezo onzichtbaar die gelukkig vervangen werd door Mustafi. Wordt echt een issue als hij ook weggaat, dan wordt het huilen. Verder Santi Mina goed gespeeld, lekkere pot ook van Medran en Montoya. Ook Bakkali deed het in de beperkte tijd erg leuk en wat is die vent breed geworden zeg. Hoop dat hij basis gaat komen ipv Nani.

Ik begreep overigens niet zo heel goed waarom Perez op VMC moest staan, want dat vind ik niet heel erg zijn positie, maar laten we hopen dat Suarez er snel gaat staan voor de balans op het middenveld.

Ik heb een hele leuke wedstrijd gezien en heb mij in ieder geval vermaakt met het spel van Valencia. Dat doet mij goed en ik hoop dat het een voorbode is voor het seizoen. De verdediging laat nogal te wensen over zeg. Abdennour die gisteren overal stond behalve te verdedigen, Vezo onzichtbaar die gelukkig vervangen werd door Mustafi. Wordt echt een issue als hij ook weggaat, dan wordt het huilen. Verder Santi Mina goed gespeeld, lekkere pot ook van Medran en Montoya. Ook Bakkali deed het in de beperkte tijd erg leuk en wat is die vent breed geworden zeg. Hoop dat hij basis gaat komen ipv Nani.

Ik begreep overigens niet zo heel goed waarom Perez op VMC moest staan, want dat vind ik niet heel erg zijn positie, maar laten we hopen dat Suarez er snel gaat staan voor de balans op het middenveld.

Dat is wel een lekker talentje ofniet? Viel me eind vorig seizoen ook al op dat hij zo goed bezig was.

Ja absoluut, daar ben ik erg gecharmeerd van. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze Nani gehaald hebben, terwijl er zoveel talent in de ploeg zit. Ook het vertrek van De Paul vind ik doodzonde, want ik ga liever het seizoen in met lui als Medran, Mina, Bakkali, De Paul enzo dan met een mafkees als Nani of eigenlijk zelfs Feghouli.

Gok dat de wedstrijd te snel kwam voor Suarez en Enzo daarom noodgedwongen als VM gebruikt werd. Uiteindelijk zal het wel Suarez-Enzo/Medran-Parejo/Soler worden op het middenveld. Wat Santi ''David Villa'' Mina betreft hoop ik dat Pako hem gewoon 1e spits maakt wanneer Paco naar Barça vertrekt(binnen 24h), want je verneukt die jongen zijn kwaliteiten op linksbuiten...

Paco dus voor 30 á 35 miljoen+Munir(?) naar Barça. Zou vandaag een transferverzoek hebben ingediend waardoor die onhoudbaar is.

Ik heb de laatste tijd niets meer over Munir vernomen, dus daar ga ik eigenlijk niet meer van uit. Paco naar Barca is voor Valenz wellicht het beste wat er kan gebeuren. Hij is geen speler die een actie kan maken en ook geen targetman en in het spel dus eigenlijk vrij nutteloos zonder juiste aanvoer. Daar zie ik Santi Mina een veel, veel betere rol innemen en het is ook echt te hopen dat Pako hem daar neer zet.

Suarez, Perez, Medran, Parejo op het middenveld lijkt mij meer dan prima.

Gok dat de wedstrijd te snel kwam voor Suarez en Enzo daarom noodgedwongen als VM gebruikt werd. Uiteindelijk zal het wel Suarez-Enzo/Medran-Parejo/Soler worden op het middenveld. Wat Santi ''David Villa'' Mina betreft hoop ik dat Pako hem gewoon 1e spits maakt wanneer Paco naar Barça vertrekt(binnen 24h), want je verneukt die jongen zijn kwaliteiten op linksbuiten...

Paco dus voor 30 á 35 miljoen+Munir(?) naar Barça. Zou vandaag een transferverzoek hebben ingediend waardoor die onhoudbaar is.

Als ze dan ook nog eens Abdenour bij een of andere Engelse club kunnen dumpen en een deftige verdediger halen hebben die zowaar een leuk teampje zeg

Maar er moet echt wel iets deftig naast Mustafi. Zeker met Gaya en Cancelo die ook helemaal niet kunnen verdedigen

Als ze dan ook nog eens Abdenour bij een of andere Engelse club kunnen dumpen en een deftige verdediger halen hebben die zowaar een leuk teampje zeg
Als ze dan ook nog eens Ryan uit de goal trappen is het helemaal perfect. Doet amper/niks onder voor Jaume en Alves, maar de defensie oogt zoveel beter en vooral stabieler met Diego Alves op doel.

Verwacht sowieso nog wel een ''klapper'' om de fans nog enigszins tevreden te stellen na het vertrek van Paco. Zolang meneer Lim maar niet met Mata aankomt zetten;c

De terugkeer van Mata is wel het middel om de achterban weer voor zich (terug) te winnen, al zie ik het niet gebeuren aangezien Mata al redelijk speelminuten heeft gemaakt bij Man Utd.

Ik verwacht eerder een Samper/Munir in de deal van Paco Alcacer, en zo niet, dan zal er wel weer een spits bij worden gehaald. Negredo ;)? Wat mij betreft ook Santi Mina spits, Rodrigo kan daar ook nog spelen en laat Rafa Mir zich daar achter maar doorontwikkelen zoals Paco dat in het verleden ook heeft gedaan.

Rodrigo (Robert / Fede) - Santi Mina (Rafa Mir) - Nani (Bakkali)