Glenn08 Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 5 minuten geleden zei FlyD: Zie hem wel steeds voorbij komen op filmpje van de Maluka Academie waar hij voor zichzelf aan het (bij)trainen is. Dat is misschien toch al een teken van verbetering? Op z'n insta (volg hem nog van zijn Genk tijd) heeft hij de laatste dagen ook wat meer trainingsfilmpjes ja. Hopelijk voor hem heeft hij nu het licht gezien, maar dat was pakweg een maand geleden nog niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 39 minuten geleden zei FlyD: Wel een risico. Als ze degraderen zit je daar (maar geen idee of hij andere opties had). Hij is verhuurd voor een halfjaar toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Hij is verhuurd voor een halfjaar toch? Ah ja, en als Zulte niet degradeert kan hij een meerjarig contract tekenen blijkbaar. Prima constructie voor hem dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Inderdaad, maar de behandeling door Brugge laat echt de wensen over naar mijn mening. Voor mij is hij toch een legende voor de club. En daarom moet je hem aan boord houden ook als hij duidelijk geen toekomst meer heeft? Lijkt me gewoon een prima oplossing voor hel nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 8 minuten geleden zei DGremlin: En daarom moet je hem aan boord houden ook als hij duidelijk geen toekomst meer heeft? Lijkt me gewoon een prima oplossing voor hel nu. Nee dat zeg ik niet. Gewoon hoe ze hem behandeld hebben het laatste jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 36 minuten geleden zei DGremlin: En daarom moet je hem aan boord houden ook als hij duidelijk geen toekomst meer heeft? Lijkt me gewoon een prima oplossing voor hel nu. Op tijd en op een juiste manier afscheid nemen van elkaar is voor zowel spelers als club nog altijd lastig. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Nee dat zeg ik niet. Gewoon hoe ze hem behandeld hebben het laatste jaar. Hoe hebben ze hem behandeld dan? Door hem niet te selecteren of heb ik wat gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 6 minuten geleden zei TomFsoccer: Hoe hebben ze hem behandeld dan? Door hem niet te selecteren of heb ik wat gemist? Hij heeft zelf gezegd dat hij respectloos werd behandeld en dat hij nooit een uitleg heeft gekregen waarom hij niet speelt. Niet van Clement, niet van Schreuder en niet van Hoefkens. Of ben ik verkeerd? @RubenS2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Hij heeft zelf gezegd dat hij respectloos werd behandeld en dat hij nooit een uitleg heeft gekregen waarom hij niet speelt. Niet van Clement, niet van Schreuder en niet van Hoefkens. Of ben ik verkeerd? @RubenS2 Klopt. Althans, dat is zijn kant van het verhaal. De waarheid zal vermoedelijk ergens in het midden liggen, zoals steeds het geval is. Hoe dan ook verdient hij een waardig afscheid in het stadion, bij de fans die hem nog steeds op handen dragen. Al ben ik wel blij voor hem: een goede constructie en het is niet in de woestijn o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Belgische vrienden, is dit wat? Ben wel gecharmeerd van de scouting bij Brugge de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Van wat ik heb gelezen/gehoord, zeker een versterking. Denk alleen niet dat ‘ie zou willen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Ondanks zijn jonge leeftijd al een van de beste verdedigers die er in België rondlopen. Soms nog wat jeugdige nonchalance, maar hij kan absoluut een stap hogerop zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Op 6-1-2023 om 08:47 zei Thierryvane: Belgische vrienden, is dit wat? Ben wel gecharmeerd van de scouting bij Brugge de afgelopen jaren. Ik weet niet hoeveel ze vragen, maar vind het een beetje vroeg om al grote bedragen voor deze speler neer te leggen. Hij is redelijk gehypet na zijn CL debuut tegen Leverkusen(?). Voetballend zeker nog niet op het niveau dat Ajax nodig heeft en qua positionering ook niet altijd top. Pakt daardoor ook nog de nodige kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Op 7-1-2023 om 10:09 zei FlyD: Ik weet niet hoeveel ze vragen, maar vind het een beetje vroeg om al grote bedragen voor deze speler neer te leggen. Hij is redelijk gehypet na zijn CL debuut tegen Leverkusen(?). Voetballend zeker nog niet op het niveau dat Ajax nodig heeft en qua positionering ook niet altijd top. Pakt daardoor ook nog de nodige kaarten. En hij krijgt nu rood in de topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 elevensportsbe_1673188577589982.mp4 elevensportsbe_1673188494966414.mp4 elevensportsbe_1673188494966408.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik vond Lang hier niet per se het probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 14 minuten geleden zei Lenstra: Ik vond Lang hier niet per se het probleem. Neen het was Paintsil dat eerst iets deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 4 uur geleden zei Lenstra: Ik vond Lang hier niet per se het probleem. Ik vond Visser vooral het probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Tot op heden heb ik het bestuur altijd het voordeel van de twijfel willen geven in de beslissingen die genomen werden; maar nu verlies ik toch helemaal mijn vertrouwen.. Citaat Jean Kindermans (58), het opleidingshoofd van Anderlecht, heeft na een ambtstermijn van ruim 16 jaar zijn vooropzeg gekregen van het bestuur. Of hij na zijn opzeg van 18 maanden nog een rol zal spelen bij paars-wit, is nog onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ja, dit snap ik toch ook niet helemaal..ik vind het echt jammer dat ze Kompany niet gewoon volgens Engels model manager hadden laten zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 En toch kan Noa Lang wel voetballen he, oi oi oi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 En ook weer van het veld stappen als een klein kind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Anouar Ait El Hadj naar Genk. @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Anouar Ait El Hadj naar Genk. @Glenn08 Veel (jeugd)spelers die wegwillen bij Anderlecht. Karetsas is ook al naar Genk en er zullen er nog vertrekken vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 (bewerkt) Nieuwe blamage voor Anderlecht, dat na verdedigend geklungel met 2-3 verliest van Zulte Waregem. Die club is ziek, doodziek. Binnenkort kunnen ze gaan spelen tegen Dender en Lierse. 18 januari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten