Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei FlyD:

Zie hem wel steeds voorbij komen op filmpje van de Maluka Academie waar hij voor zichzelf aan het (bij)trainen is. Dat is misschien toch al een teken van verbetering?

Op z'n insta (volg hem nog van zijn Genk tijd) heeft hij de laatste dagen ook wat meer trainingsfilmpjes ja. Hopelijk voor hem heeft hij nu het licht gezien, maar dat was pakweg een maand geleden nog niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Inderdaad, maar de behandeling door Brugge laat echt de wensen over naar mijn mening. Voor mij is hij toch een legende voor de club.

En daarom moet je hem aan boord houden ook als hij duidelijk geen toekomst meer heeft?
Lijkt me gewoon een prima oplossing voor hel nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei DGremlin:

En daarom moet je hem aan boord houden ook als hij duidelijk geen toekomst meer heeft?
Lijkt me gewoon een prima oplossing voor hel nu.

Op tijd en op een juiste manier afscheid nemen van elkaar is voor zowel spelers als club nog altijd lastig. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TomFsoccer:

Hoe hebben ze hem behandeld dan? Door hem niet te selecteren of heb ik wat gemist?

Hij heeft zelf gezegd dat hij respectloos werd behandeld en dat hij nooit een uitleg heeft gekregen waarom hij niet speelt. Niet van Clement, niet van Schreuder en niet van Hoefkens.

Of ben ik verkeerd? @RubenS2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Hij heeft zelf gezegd dat hij respectloos werd behandeld en dat hij nooit een uitleg heeft gekregen waarom hij niet speelt. Niet van Clement, niet van Schreuder en niet van Hoefkens.

Of ben ik verkeerd? @RubenS2

Klopt. Althans, dat is zijn kant van het verhaal. De waarheid zal vermoedelijk ergens in het midden liggen, zoals steeds het geval is. Hoe dan ook verdient hij een waardig afscheid in het stadion, bij de fans die hem nog steeds op handen dragen.

Al ben ik wel blij voor hem: een goede constructie en het is niet in de woestijn o.i.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2023 om 08:47 zei Thierryvane:

Belgische vrienden, is dit wat? Ben wel gecharmeerd van de scouting bij Brugge de afgelopen jaren.

Ik weet niet hoeveel ze vragen, maar vind het een beetje vroeg om al grote bedragen voor deze speler neer te leggen. Hij is redelijk gehypet na zijn CL debuut tegen Leverkusen(?). Voetballend zeker nog niet op het niveau dat Ajax nodig heeft en qua positionering ook niet altijd top. Pakt daardoor ook nog de nodige kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-1-2023 om 10:09 zei FlyD:

Ik weet niet hoeveel ze vragen, maar vind het een beetje vroeg om al grote bedragen voor deze speler neer te leggen. Hij is redelijk gehypet na zijn CL debuut tegen Leverkusen(?). Voetballend zeker nog niet op het niveau dat Ajax nodig heeft en qua positionering ook niet altijd top. Pakt daardoor ook nog de nodige kaarten.

En hij krijgt nu rood in de topper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot op heden heb ik het bestuur altijd het voordeel van de twijfel willen geven in de beslissingen die genomen werden; maar nu verlies ik toch helemaal mijn vertrouwen.. :cry:

Citaat

Jean Kindermans (58), het opleidingshoofd van Anderlecht, heeft na een ambtstermijn van ruim 16 jaar zijn vooropzeg gekregen van het bestuur. Of hij na zijn opzeg van 18 maanden nog een rol zal spelen bij paars-wit, is nog onduidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites