RubenS2 Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 2 uur geleden zei Lenstra: Heeft ie gelijk? Het is een calimero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 @RubenS2 @Aaron21 @DGremlin @Djurovski@FlyD @TomFsoccer @Netzwerk en Arjan Weiden (wiens naam ik niet ken op het forum). Bedankt om de prono op tijd in te vullen. Succes iedereen en hopelijk beginnen we meteen goed aan deze speeldag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli 2022 Share Geplaatst 23 juli 2022 Het zou toch best grappig zijn als die Noa Lang dan binnenkort zijn eerste competitieduel moet spelen ondanks hij zich te goed vindt voor de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 De eerste zakker is toch al zeker gekend, Seraing dat tegen Zulte nog niet eens aan een schot of corner komt en de helft minder loopt. Dit komt nooit meer goed, net als Virton in tweede klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 7 uur geleden zei La Pulga: Het zou toch best grappig zijn als die Noa Lang dan binnenkort zijn eerste competitieduel moet spelen ondanks hij zich te goed vindt voor de competitie Ik denk eigenlijk zelfs dat hij niet wegkomt bij Club Milan gaat hem niet halen, en ik zie niet in wie wel, Leeds is bijv. voor Sinisterra gegaan. Dat wordt nog leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Een vraagje aan onze Belgische vrienden: is er een site waarop samenvattingen staan van de Jupiler Pro League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 3 uur geleden zei Tim': Een vraagje aan onze Belgische vrienden: is er een site waarop samenvattingen staan van de Jupiler Pro League? https://www.goplay.be/sports-late-night Gisteren naar STVV - Union geweest en dat was best vermakelijk. Union mist Casper Nielsen wel enorm, daar gaan ze nog een oplossing voor moeten vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 (bewerkt) Genk veel beter dan Brugge. Gelukkig staat Big Si geweldig te keepen. @La Pulga ja Noa speelt gewoon mee vandaag. Haha. 'Te goed voor België' 24 juli 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 (bewerkt) Eerste speeldag: Voorlopig staan we 220e van de 702 teams. Goed begonnen dus, al kunnen we nog een extra man gebruiken! Vergeet jullie prono niet voor speeldag 2. Ruben heeft die al gedaan. Goed bezig boys. @RubenS2 @Aaron21 @DGremlin @Djurovski @FlyD@TomFsoccer @Netzwerk en Arjan Weiden 24 juli 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Nooit verwacht om zo veel punten te hebben na speeldag 1. Die puntentelling is enorm bizar (en veeleisend) vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 32 minuten geleden zei RubenS2: Nooit verwacht om zo veel punten te hebben na speeldag 1. Die puntentelling is enorm bizar (en veeleisend) vind ik. Ik vind het juist fijn dat het niet zo gemakkelijk gemaakt is. Nu heb ik wel puur geluk bij mijn eerste uitslagen denk ik. Hoe verder je in het seizoen bent, hoe beter het gaat gaan. Aangezien de vorm van bepaalde teams enz.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 5 uur geleden zei RubenS2: Nooit verwacht om zo veel punten te hebben na speeldag 1. Die puntentelling is enorm bizar (en veeleisend) vind ik. ja, inderdaad ik heb 7 keer goed gegokt op winnaar / gelijkspel / verliezer en dat levert me slechts 7 punten op in totaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 38 minuten geleden zei Aaron21: ja, inderdaad ik heb 7 keer goed gegokt op winnaar / gelijkspel / verliezer en dat levert me slechts 7 punten op in totaal. 7 punten is toch nog goed hoor vind ik. Je moet echt al de grove punten behalen door echt juist te voorspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Op 24-7-2022 om 14:30 zei Bogatyr: Genk veel beter dan Brugge. Gelukkig staat Big Si geweldig te keepen. @La Pulga ja Noa speelt gewoon mee vandaag. Haha. 'Te goed voor België' Better puts the money where is mouth is.... Ik snap best dat Erik ten Hag hem liet gaan en Schreuder hem soms ook wel kon vermoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Tof begin! Nog niet echt tevreden van mijn plaats in de ranking maar komt wel goed hehe. Verder een blij gezicht dit weekend want het voetbal is terug. Leuke speeldag met wat fijne doelpunten toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Enkele opvallende geruchten: Club zou Sander Berge terug naar België halen en Vormer transfervrij laten gaan. Kompany wil Benson (Antwerp) en Hendry (Club) naar Burnley halen. Dessers zou mogelijk naar de Serie A (Cremonese) gaan. Lucumi zou ook vertrekken. Staat in de belangstelling van Ajax. Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Club na al die transfers nog geen nieuwe centrale verdediger haalde. Als je Mechele zag sukkelen tegen Genk en Hendry laat gaan. Dan is daar toch wel versterking nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 2 minuten geleden zei Kami: Enkele opvallende geruchten: Club zou Sander Berge terug naar België halen en Vormer transfervrij laten gaan. Kompany wil Benson (Antwerp) en Hendry (Club) naar Burnley halen. Dessers zou mogelijk naar de Serie A (Cremonese) gaan. Lucumi zou ook vertrekken. Staat in de belangstelling van Ajax. Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Club na al die transfers nog geen nieuwe centrale verdediger haalde. Als je Mechele zag sukkelen tegen Genk en Hendry laat gaan. Dan is daar toch wel versterking nodig? Berge zou wel een dikke transfer zijn hoor. Maar het schoentje knelt inderdaad in de verdediging, maar ik verwacht 'a die match tegen Genk dat ze wel in actie zullen schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 2 minuten geleden zei Kami: Club zou Sander Berge terug naar België halen Oei, die zou ik graag bij Ajax willen zien. Lijkt me een upgrade t.o.v. Alvarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 2 uur geleden zei Rogier.: Oei, die zou ik graag bij Ajax willen zien. Lijkt me een upgrade t.o.v. Alvarez. Zeker een leuke speler, maar wel een totaal ander type dan Alvarez. Berge zou eerder als 8 spelen bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Oef Berge, die zou ik wel heel graag bij Antwerp zien ook, maar prioriteit ligt toch echt bij een creatieve centrale middenvelder. Dat is dit weekend nogmaals gebleken. Zuinige zege zonder al te veel overschot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 8 minuten geleden zei Michiel RAFC: Oef Berge, die zou ik wel heel graag bij Antwerp zien ook, maar prioriteit ligt toch echt bij een creatieve centrale middenvelder. Dat is dit weekend nogmaals gebleken. Zuinige zege zonder al te veel overschot. Wat verwacht je van die nieuwe linksachter, Gaston Avila? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Wat verwacht je van die nieuwe linksachter, Gaston Avila? Geen idee. Volgens transfermarkt is het een linksvoetige centrale verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan. Maar ik vermoed wel dat hij linksback uitgespeeld gaat worden. Lijkt in ieder geval een typisch agressieve Zuid-Amerikaanse back En 4 miljoen is toch niet weinig, dus ik heb er goede hoop op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 1 uur geleden zei FlyD: Zeker een leuke speler, maar wel een totaal ander type dan Alvarez. Berge zou eerder als 8 spelen bij Ajax. Echt? Was in de veronderstelling dat hij een verdedigende middenvelder was die gewoon heel goed is aan de bal, is i.i.g. wat ik las in de zomer dat hij naar Sheffield vertrok. Overigens is het ook zo dat er bij Ajax niet per se behoefte is aan een type Alvarez, maar meer iemand die zich ook (voornamelijk) bezighoudt met wat er gebeurt bij balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Transfer van CDK naar Milan zou mogelijk afgerond geraken. Delegaties van FCB en Milan zitten vandaag terug samen. In de pers wordt gesproken van 35 miljoen € + bonussen. Leeds gaat tot 40 miljoen maar CDK zou zelf graag naar Milan gaan (waar hij al met rond is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Dessers is intussen gespot met Kopenhagen coach Thorup op restaurant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten