Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei La Pulga:

Het zou toch best grappig zijn als die Noa Lang dan binnenkort zijn eerste competitieduel moet spelen ondanks hij zich te goed vindt voor de competitie  

Ik denk eigenlijk zelfs dat hij niet wegkomt bij Club :D Milan gaat hem niet halen, en ik zie niet in wie wel, Leeds is bijv. voor Sinisterra gegaan. Dat wordt nog leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste speeldag:

Voorlopig staan we 220e van de 702 teams. Goed begonnen dus, al kunnen we nog een extra man gebruiken! Vergeet jullie prono niet voor speeldag 2. Ruben heeft die al gedaan. Goed bezig boys. @RubenS2 @Aaron21 @DGremlin @Djurovski @FlyD@TomFsoccer @Netzwerk en Arjan Weiden

IMG_20220724_233723.jpg

IMG_20220724_233750.jpg

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei RubenS2:

Nooit verwacht om zo veel punten te hebben na speeldag 1. Die puntentelling is enorm bizar (en veeleisend) vind ik.

Ik vind het juist fijn dat het niet zo gemakkelijk gemaakt is. Nu heb ik wel puur geluk bij mijn eerste uitslagen denk ik. Hoe verder je in het seizoen bent, hoe beter het gaat gaan. Aangezien de vorm van bepaalde teams enz.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei RubenS2:

Nooit verwacht om zo veel punten te hebben na speeldag 1. Die puntentelling is enorm bizar (en veeleisend) vind ik.

ja, inderdaad ik heb 7 keer goed gegokt op winnaar / gelijkspel / verliezer en dat levert me slechts 7 punten op in totaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Aaron21:

ja, inderdaad ik heb 7 keer goed gegokt op winnaar / gelijkspel / verliezer en dat levert me slechts 7 punten op in totaal.

7 punten is toch nog goed hoor vind ik. Je moet echt al de grove punten behalen door echt juist te voorspellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2022 om 14:30 zei Bogatyr:

Genk veel beter dan Brugge. Gelukkig staat Big Si geweldig te keepen. 

@La Pulga ja Noa speelt gewoon mee vandaag. Haha. 'Te goed voor België'

Better puts the money where is mouth is.... Ik snap best dat Erik ten Hag hem liet gaan en Schreuder hem soms ook wel kon vermoorden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele opvallende geruchten:

Club zou Sander Berge terug naar België halen en Vormer transfervrij laten gaan. 

Kompany wil Benson (Antwerp) en Hendry (Club) naar Burnley halen. 

Dessers zou mogelijk naar de Serie A (Cremonese) gaan. Lucumi zou ook vertrekken. Staat in de belangstelling van Ajax. 

Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Club na al die transfers nog geen nieuwe centrale verdediger haalde. Als je Mechele zag sukkelen tegen Genk en Hendry laat gaan. Dan is daar toch wel versterking nodig? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kami:

Enkele opvallende geruchten:

Club zou Sander Berge terug naar België halen en Vormer transfervrij laten gaan. 

Kompany wil Benson (Antwerp) en Hendry (Club) naar Burnley halen. 

Dessers zou mogelijk naar de Serie A (Cremonese) gaan. Lucumi zou ook vertrekken. Staat in de belangstelling van Ajax. 

Wat ik niet zo goed begrijp is waarom Club na al die transfers nog geen nieuwe centrale verdediger haalde. Als je Mechele zag sukkelen tegen Genk en Hendry laat gaan. Dan is daar toch wel versterking nodig? 

Berge zou wel een dikke transfer zijn hoor. Maar het schoentje knelt inderdaad in de verdediging, maar ik verwacht 'a die match tegen Genk dat ze wel in actie zullen schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Oef Berge, die zou ik wel heel graag bij Antwerp zien ook, maar prioriteit ligt toch echt bij een creatieve centrale middenvelder. Dat is dit weekend nogmaals gebleken. Zuinige zege zonder al te veel overschot.

Wat verwacht je van die nieuwe linksachter, Gaston Avila? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Wat verwacht je van die nieuwe linksachter, Gaston Avila? 

Geen idee. Volgens transfermarkt is het een linksvoetige centrale verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan. Maar ik vermoed wel dat hij linksback uitgespeeld gaat worden. Lijkt in ieder geval een typisch agressieve Zuid-Amerikaanse back ;c En 4 miljoen is toch niet weinig, dus ik heb er goede hoop op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Zeker een leuke speler, maar wel een totaal ander type dan Alvarez. Berge zou eerder als 8 spelen bij Ajax.

Echt? Was in de veronderstelling dat hij een verdedigende middenvelder was die gewoon heel goed is aan de bal, is i.i.g. wat ik las in de zomer dat hij naar Sheffield vertrok. Overigens is het ook zo dat er bij Ajax niet per se behoefte is aan een type Alvarez, maar meer iemand die zich ook (voornamelijk) bezighoudt met wat er gebeurt bij balverlies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transfer van CDK naar Milan zou mogelijk afgerond geraken. Delegaties van FCB en Milan zitten vandaag terug samen. In de pers wordt gesproken van 35 miljoen € + bonussen. Leeds gaat tot 40 miljoen maar CDK zou zelf graag naar Milan gaan (waar hij al met rond is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites