Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Zo meteen staat de inhaalwedstrijd tussen Antwerp - Union nog op het programma. Deze match telt nog voor de prono van een speeldag geleden. Vergeet ondertussen ook niet jullie prono voor dit weekend. :)

ingevuld.

ik krijg telkens een herinneringsmail en dan doe ik het.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kami:

Veel beweging op het einde van de transferperiode:

-AZ informeert naar Benito Raman. Mazzu wil dat hij blijft.

-Juklerod van Genk naar Valerenga (Officieel)

-Amadou Diawara (Roma) zo goed als rond met Anderlecht

-Calvin Stengs van Nice naar Antwerp op huurbasis (officieel)

-Zarouri van Charleroi naar Burnley (officieel)

-Colassin van Anderlecht naar Heerenveen op huurbasis met aankoopoptie (officieel)

Jammer dat Zarouri weggaat. Hopelijk kan hij zich in Engeland staande houden. Leuke speler!

Stengs is een mooie transfer voor Antwerp. Toch een type speler die ze wel kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Klopt. Zijn 1e gisteren was echt goed gedaan, de 2e was een (niet heel goed ingeschoten) penalty. Hopelijk heeft hij nu vertrouwen en is hij vertrokken. 

Frey is nu ook geblesseerd zeker? Dan zal Janssen zijn kans wel moeten grijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij KV hoop ik nog op één à twee inkomende transfers. Sebaoui wordt genoemd, maar lijkt me niet echt het profiel dat we nog nodig hebben (los van de waarschijnlijk stevige vraagprijs). CV en spits zijn veel dringender.

16 uur geleden zei RubenS2:

Vertonghen zou naar Anderlecht willen.

Vreemde transfer van Anderlecht dat nog steeds creatief met de centen moet omgaan, tenzij Hoedt zou vertrekken.

Delcroix en Debast moet je gewoon vol hun kans blijven geven. En drie linkspoten is ook teveel van het goede.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bingbangboem:

Vreemde transfer van Anderlecht dat nog steeds creatief met de centen moet omgaan, tenzij Hoedt zou vertrekken.

Delcroix en Debast moet je gewoon vol hun kans blijven geven. En drie linkspoten is ook teveel van het goede.

Als Vertongen komt, dan gaan Delcroix en Debast ook gewoon spelen lijkt me.

Hoedt is gewoon de minste van de drie momenteel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoedt moet er gewoon uit. Verbazingwekkend slechte mentaliteit. Staat er om de jeugd te helpen, maar als je al niet begrijpt dat je bij een achterstand best een verdediger uithaalt om een aanvaller te brengen mag je van mij door die reactie op het bankje plaatsnemen. Als dat het idee voor het aantrekken van Vertonghen zou zijn, 100% akkoord en lijkt me een goede zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit het met kaarten voor Belgische clubs. Heb je daar net als in Nederland een club/seizoen kaart voor nodig of is er losse verkoop bij stadion/online

Willen binnenkort met paar collega's ff wedstrijd pakken en daarna de stad in.

( Eupen,  Genk,  Luik bijvoorbeeld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Djurovski:

Hoe zit het met kaarten voor Belgische clubs. Heb je daar net als in Nederland een club/seizoen kaart voor nodig of is er losse verkoop bij stadion/online

Willen binnenkort met paar collega's ff wedstrijd pakken en daarna de stad in.

( Eupen,  Genk,  Luik bijvoorbeeld)

Gaat over het algemeen vrij eenvoudig en bij de meeste clubs kun je wel gewoon kaarten halen. Zeker als het niet gaat om derby's/topwedstrijden. Bij bepaalde wedstrijden vragen clubs om een account met boekinghistorie of een aanmaakdatum van bijvoorbeeld een jaar terug. Het wil dan ook lonen om alvast bij de clubs die je wil bezoeken een account aan te maken. Enkel Antwerp en Standard zijn vrij lastige clubs om tussen te komen, maar de rest zou moeten lukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Waarom is Royal Antwerp nog steeds foutloos?

Is de selectie zo goed en de rest zo slecht? Of begint Mark van Bommel eindelijk beetje geode manager te worden?

Ze hebben een vrij goede selectie voor de Belgische competitie, de tegenstand was nog niet geweldig en het zat ook niet tegen in de wedstrijden tot nu. In Europa wel al uitgeschakeld door Basaksehir.

Link naar opmerking
Deel via andere websites