Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei La Pulga:

Ja dat weet ik allemaal niet, ik zie de wellicht toekomstige kampioen van België spelen en dan in zo'n stadion. Des de knapper dat ze dan kampioen gaan worden. Maar het is niet eens vergelijkbaar met een team hier uit de Keuken Kampioen divisie. 

Dat stadion is fantastisch als het mooi weer is, bij regen is het een stuk minder :D De supporters staan daar zo dicht bij het veld, de laatste keer kon ik gewoon praten met de linksbuiten (Lapoussin) toen het spel even stil lag :) De supporters van Union zijn trouwens ook fantastisch en heel relax. Daar zijn volgens mij nooit echt problemen mee. Omdat het een staantribune is kun je ook gewoon tussen de 'harde kern' gaan staan als je zou willen. Echt een aanrader om eens te gaan kijken (in de lente/zomer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FlyD:

Dat stadion is fantastisch als het mooi weer is, bij regen is het een stuk minder :D De supporters staan daar zo dicht bij het veld, de laatste keer kon ik gewoon praten met de linksbuiten (Lapoussin) toen het spel even stil lag :) De supporters van Union zijn trouwens ook fantastisch en heel relax. Daar zijn volgens mij nooit echt problemen mee. Omdat het een staantribune is kun je ook gewoon tussen de 'harde kern' gaan staan als je zou willen. Echt een aanrader om eens te gaan kijken (in de lente/zomer).

Dan was vandaag een dikke uitzondering dus :D 

Maar thanks, ik ga het op mijn lijstje zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Miz:

:cab: Dat stadion is episch man. Tuurlijk speelden ze thuis.

Wel weer typisch Beerschijt. Laatste wedstrijd in eerste klasse dus toch maar even laten zien dat ze de meest marginale fans ter wereld hebben. Blij dat ze weer zakken, hopelijk voor goed deze keer. Misschien kunnen ze dan nog eens een clubje opslokken en uitspuwen. 

Marginaler dan Antwerp of Luik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd weer dezelfde clubs dit seizoen, moet een terechte 5-0 worden voor Union tot spijt van de mede PO1-ers. We gaan naar tijden waar iedereen in het uitvak in kooien zoals op STVV zal worden gestampt door dit krapul, en keer op keer doet men er niets aan om ze te vervolgen. Heb het dit seizoen nog gezien bij ons toen Standard op bezoek was, ze mochten gewoon terug hun vak inwandelen. :cab: Je ziet gezinnen met huilende kinderen naar huis gaan en dan vraagt men zich af waarom er geen volk meer komt naar de stadions. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bende onnozelaars! Straks beginnen die play-offs hier nog zonder klassement omdat men dan weer (typisch Belgisch) ellenlang gaat over doen om te beslissen wat er moet gebeuren, om dan ook weer 457 beroepen of tegenprocedures gaat krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Kami:

Men moet dringend veel strenger beginnen optreden. Puntenaftrek in volgend seizoen, véél zwaardere financiele boetes, ... . Nu krijgt Beerschot 50.000€ boete. Wat is dat voor een profclub? Peanuts. Dat moet minstens x2 of x3.

ik denk dat dit wel al best een mooie boete is voor een club als Beerschot. zo rijk zijn die niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Miz:

Klopt, maar puntenaftrek komt harder aan bij de supporters. Misschien moeten ze dat inderdaad maar eens overwegen. Of een combo van beiden.

ja, die puntenaftrek mag er wel bij inderdaad. ik had het enkel over die geldsom, die m.i. wel groot genoeg is.

als je iedere keer dat bedrag moet neerhoesten bij misdragen gaan die rap failliet zijn.

het is jammer dat het zo moeilijk is om de boosdoeners te identificeren.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk te identificeren? Totaal niet. Er staan overal camera's.

Een vriend van mij heeft een stadionverbod gehad omdat hij vanuit het publiek een pint op het veld gegooid heeft. Die is enkele weken later gewoon uit de rij aan de inkom gepikt en ze hadden haarscherpe foto's van hem. Laat staan als er 5 man óp het veld loopt. Ze weten goed genoeg wie dat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me inderdaad dat de daders identificeren absoluut niet zo moeilijk kan zijn..

Je hebt de tv-beelden en zo'n stadion hangt ook gewoon vol camera's. Gewoon levenslang uit de stadions bannen en verder even gaan luisteren hoe ze dit soort zaken aanpakken in de premier league.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Moeilijk te identificeren? Totaal niet. Er staan overal camera's.

Een vriend van mij heeft een stadionverbod gehad omdat hij vanuit het publiek een pint op het veld gegooid heeft. Die is enkele weken later gewoon uit de rij aan de inkom gepikt en ze hadden haarscherpe foto's van hem. Laat staan als er 5 man óp het veld loopt. Ze weten goed genoeg wie dat zijn.

Hoelang mag/mocht hij niet meer binnen?

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Michiel RAFC:

Goh, tegen dat dat uitgesproken was, mocht er geen publiek meer in de stadia, dus ik weet het niet meer 100%. Maar ik dacht een 3-tal maanden. 

Wanneer komt een definitieve uitspraak over Union? Lijkt mij handig dat dat zo is voordat ze aan play-offs beginnnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Dat is de vordering inderdaad. Maar Beerschot kennende zullen zij alle beroepsmogelijkheden wel benutten. Zou hen sieren dat ze gewoon hun straf aanvaarden.

Die 4 wedstrijden zonder publiek zal ook weinig invloed hebben. Veel volk zal daar in 1B toch niet op af komen ;c 

Alsof Beerschijt ooit al iets sierlijks heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Tim':

Het zal vast niet je favoriete club zijn, maar zullen we clubs gewoon bij hun naam noemen?

Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites