Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Atakan Akkaynak van Bayer Leverkusen naar Willem II voor drie jaar. :cab: da's best een opvallende transfer. Staat te boek als een groot talent, zowel in het echt als in FM.

Ook verrassend dat hij voor Willem II kiest . Suptop eredivisie was ook geïnteresseerd. Wel benieuwd hoe die het gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verhaal rondom Amin Younes wordt ook redelijk belachelijk.

>> Gaat naar Napoli.

>> Of toch niet.

>> Napoli zegt van wel.

>> Younes kan niet weg.

>> Younes wil naar Wolfsburg.

>> Wolfsburg komt er niet uit met Younes en/of Napoli.

>> Younes moet zich gaan melden bij een club die hem eigenlijk niet meer wil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het bewezen dat hij bij Napoli heeft getekend (register van inschrijving van de Italiaanse bond). Of die inschrijving/handtekeningen/contracten niet geldig zijn, daar heb ik geen inzicht in.

Goh Eredivisie en Eerste Divisie clubs trekken weer een blik derderangs Engelsen en Duitsers aan. Heb altijd zo'n slecht gevoel bij spelers uit toplanden die naar NL komen, dan moet er wel iets mis mee zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef onze voorzitter en diens netwerk het voordeel van de twijfel. Ik had ook nog nooit van Semedo en Vidigal gehoord.

En bij Vitesse hebben ze natuurlijk een gigantisch netwerk als je bedenkt dat ze in London en Rusland vast en zeker mee zullen denken. Maar ok, we gaan het meemaken ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bij Vitesse hebben ze natuurlijk een gigantisch netwerk als je bedenkt dat ze in London en Rusland vast en zeker mee zullen denken. Maar ok, we gaan het meemaken ;c

Als we er niet uitvliegen dit seizoen, ben ik tevreden. De promotie was al onverwacht, dus we gaan het zien of de selectie op oorlogssterkte wordt gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik te weinig Gladbach gezien en te veel BVB als ik zeg dat Arsenal beter Vestergaard (die naar Southampton) had kunnen halen i.p.v. Sokratis?

Als we er niet uitvliegen dit seizoen, ben ik tevreden. De promotie was al onverwacht, dus we gaan het zien of de selectie op oorlogssterkte wordt gebracht.

Maarjah de 'magische' formule om erin te blijven in je eerste seizoen, is juist niet te veel veranderen in je selectie (volgens Professor Doctor Ingenieur Pastoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites