ForzaUtreg Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Real legt maar weer ff 45 miljoen op tafel voor de 17-jarige Rodrygo van Santos :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Sporting Portugal heeft belangstelling voor Tom van Weert. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Die moeten natuurlijk flink terug nu al die spelers hun contract nietig laten verklaren. Die zien miljoenen van hun balans verdampen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Om dan van Bas Dost, Marcos Acuña en Fredy Montero in een keer naar Tom van Weert te gaan is toch een ander uiterste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Als ze hen niet kunnen halen willen ze Schahin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Wegbrengen met een grote strik er om heen . Voordat Sporting zich bedenkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Ze hebben Castaignos nog toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 (bewerkt) Flores wordt genoemd als mogelijke opvolger maar goed die naam komt al een jaar 5 voorbij in de zomer . Bacuna in de belangstelling van Huddersfield 19 juni 2018 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 juni 2018 Share Geplaatst 22 juni 2018 Inter is ook bezig, na Stefan de Vrij en Kwadwo Asamoah kondigen ze nu de komst van Radja Nainggolan aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2018 Share Geplaatst 22 juni 2018 Wat een middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Atakan Akkaynak van Bayer Leverkusen naar Willem II voor drie jaar. :cab: da's best een opvallende transfer. Staat te boek als een groot talent, zowel in het echt als in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Atakan Akkaynak van Bayer Leverkusen naar Willem II voor drie jaar. :cab: da's best een opvallende transfer. Staat te boek als een groot talent, zowel in het echt als in FM. Ook verrassend dat hij voor Willem II kiest . Suptop eredivisie was ook geïnteresseerd. Wel benieuwd hoe die het gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juli 2018 Share Geplaatst 3 juli 2018 Het verhaal rondom Amin Younes wordt ook redelijk belachelijk. >> Gaat naar Napoli. >> Of toch niet. >> Napoli zegt van wel. >> Younes kan niet weg. >> Younes wil naar Wolfsburg. >> Wolfsburg komt er niet uit met Younes en/of Napoli. >> Younes moet zich gaan melden bij een club die hem eigenlijk niet meer wil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2018 Share Geplaatst 4 juli 2018 Het is toch een stuk simpeler dan wat jij zegt @Nom de Guerre ? Younes tekent bij Napoli. Vervolgens is er interesse van Wolfsburg, wat tot nu toe niet voor een transfer heeft gezorgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 juli 2018 Share Geplaatst 4 juli 2018 Younes heeft eerst ontkend dat hij een deal had met Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2018 Share Geplaatst 4 juli 2018 Volgens mij is het bewezen dat hij bij Napoli heeft getekend (register van inschrijving van de Italiaanse bond). Of die inschrijving/handtekeningen/contracten niet geldig zijn, daar heb ik geen inzicht in. Goh Eredivisie en Eerste Divisie clubs trekken weer een blik derderangs Engelsen en Duitsers aan. Heb altijd zo'n slecht gevoel bij spelers uit toplanden die naar NL komen, dan moet er wel iets mis mee zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2018 Share Geplaatst 6 juli 2018 Vitesse en Fortuna ook zeg. Zijn toch bijna allemaal gokjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 juli 2018 Share Geplaatst 7 juli 2018 Ik geef onze voorzitter en diens netwerk het voordeel van de twijfel. Ik had ook nog nooit van Semedo en Vidigal gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 juli 2018 Share Geplaatst 8 juli 2018 Paulinho terug naar Guangzhou Evergrande :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2018 Share Geplaatst 8 juli 2018 Ik geef onze voorzitter en diens netwerk het voordeel van de twijfel. Ik had ook nog nooit van Semedo en Vidigal gehoord. En bij Vitesse hebben ze natuurlijk een gigantisch netwerk als je bedenkt dat ze in London en Rusland vast en zeker mee zullen denken. Maar ok, we gaan het meemaken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli 2018 Share Geplaatst 9 juli 2018 En bij Vitesse hebben ze natuurlijk een gigantisch netwerk als je bedenkt dat ze in London en Rusland vast en zeker mee zullen denken. Maar ok, we gaan het meemaken ;c Als we er niet uitvliegen dit seizoen, ben ik tevreden. De promotie was al onverwacht, dus we gaan het zien of de selectie op oorlogssterkte wordt gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juli 2018 Share Geplaatst 9 juli 2018 Heb ik te weinig Gladbach gezien en te veel BVB als ik zeg dat Arsenal beter Vestergaard (die naar Southampton) had kunnen halen i.p.v. Sokratis? Als we er niet uitvliegen dit seizoen, ben ik tevreden. De promotie was al onverwacht, dus we gaan het zien of de selectie op oorlogssterkte wordt gebracht. Maarjah de 'magische' formule om erin te blijven in je eerste seizoen, is juist niet te veel veranderen in je selectie (volgens Professor Doctor Ingenieur Pastoor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli 2018 Share Geplaatst 9 juli 2018 Dan moet je selectie wel intact blijven. Er zijn best wat spelers vertrokken, al dan niet vrijwillig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Ronaldo voor 100 miljoen naar Juve. Niet niks vind ik voor een 33-jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Niet verwacht dat het echt door zou gaan. Kunnen ze mooi Hazard en/of Mbappé halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten