Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

De fak; had het laatst nog opgezocht en toen waren ze backs aan de tegenovergestelde kant waarvan ik dacht dat ze (kunnen) spelen. Dat principe toepast op wat ik nu dacht, maar dat werkte dus niet #inception

Maar ok, natuurlijk heb je gelijk. Rechts Mariano en Klootzak links als ie back speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ja ik las het ergens maar jij zal het beter weten.

Gewoon indertijd op de seizoenspagina van de competitie gelezen op Wikipedia in een mooi tabelletje. Bijna alles stond daarbij al vol qua buitenlanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transfernieuws #13

Haha Milan.

Toch niet echt de tijd om in Istanbul te willen wonen en leven nu lijkt me, Fener is ook nog Aziatische deel. Wellicht overschat ik de spanningen daar. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=312]Mo[/MENTION];

Nee man Aziatisch deel is veel fijner wonen. Tenminste geen 8 uur file per dag en hier en daar wat groen

Aanslagen zijn meestal in bepaalde gebieden. Taksim, Gaziosmanpasa etc. Vrijwel nooit in gebieden waar de miljonairs wonen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou nog eens een mooie transfer zijn, ben benieuwd hoe hij het zou doen in de PL. Als Everton z'n sterspelers kan behouden en het team gericht kan versterken, denk ik dat ze wel eens kunnen gaan stunten. Z'n broertje gaat het trouwens weer bij Utrecht proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moet iets ergs gebeurd zijn tussen Sneijder en de voorzitter om hem weg te krijgen bij Gala. Anders zie ik Sneijder niet weggaan uit Turkije, zeker niet naar Everton.

Zou de handhaving van de Europese ban er niet iets mee te maken kunnen hebben? Of het grote geld van Engeland natuurlijk. Ik dacht inderdaad ook dat hij wel héél goed zat daar in Turkije.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk inderdaad dat dat het is. Galatasaray is natuurlijk momenteel minimaal in goede doen en als ze dan ook nog niet in Europa mogen uitkomen ... tja. Dus dan zal Wesley wel voor de laatste keer ergens anders geld willen harken, for some reason leek het me dan wel een type speler dat het in de MLS zou gaan proberen, maar Engeland is natuurlijk ook een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneijder heeft al gezegd dat hij niet gaat vertrekken omdat er voor het eerst in 4 jaar een keer geen Europees voetbal wordt gespeeld, zijn letterlijke quote was ''ik loop niet weg voor de problemen''. Zoals Ozan zegt, denk alleen dat hij vertrekt wanneer het niet loopt tussen hem en de voorzitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou de handhaving van de Europese ban er niet iets mee te maken kunnen hebben? Of het grote geld van Engeland natuurlijk. Ik dacht inderdaad ook dat hij wel héél goed zat daar in Turkije.

De Europese ban interesseert hem niet denk ik hoor. Hij zit echt goed in Istanbul, Yolanthe ook trouwens. Verdient sowieso wel meer geld dan dat hij bij Everton zou verdienen en wordt als koning behandeld. Hij is één van die spelers die zelfs door de Fener supporters etc geliefd is. Sneijder gaat nergens heen zolang er niks geks gebeurd binnen in de club waar wij niks van weten. Hij houdt ook wel van de club, hij kon tot nu toe al elk jaar vertrekken maar wilt zelf echt gewoon blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites