Sophomore Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 De fak; had het laatst nog opgezocht en toen waren ze backs aan de tegenovergestelde kant waarvan ik dacht dat ze (kunnen) spelen. Dat principe toepast op wat ik nu dacht, maar dat werkte dus niet #inception Maar ok, natuurlijk heb je gelijk. Rechts Mariano en Klootzak links als ie back speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Die Kolotzak en Tremoullinas (compleet verkeerd geschreven) kunnen daar uit de voeten Dat moet toch ook gewoon een enorme klootzak zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Dat moet toch ook gewoon een enorme klootzak zijn... Die grap maakt hij hierboven net zelf.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Om 5u21 's ochtends denk ik niet dat je zo scherp bent dat te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Krychowiak lijkt me wel wat, neem aan dat er nog wel een vcm gehaald gaat worden door PSG. Gameiro heeft al eens bij Paris gespeeld, dat was geen succes. Linksback is al ruim voorzien met Kurzawa/Digne, een rechtsback is wel welkom in Parijs Digne speelt toch bij AS Roma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Digne speelt toch bij AS Roma? Verhuurd met optie tot koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Mevrouw van der Wiel zojuist op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Las 't net op Twitter, ja. Fenerbahçe onderhandelt met Van der Wiel. Dacht dat hij al rond was met Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Roma vond zijn salariseisen te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Transfermarkt in China is weer geopend : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Dan zullen ze eerst buitenlanders moeten lozen., want de meeste clubs zaten daar al vol. Max. 5, waarvan minimaal 1 van een AFC-land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Ok ja ik las het ergens maar jij zal het beter weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Ok ja ik las het ergens maar jij zal het beter weten. Gewoon indertijd op de seizoenspagina van de competitie gelezen op Wikipedia in een mooi tabelletje. Bijna alles stond daarbij al vol qua buitenlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Toch niet echt de tijd om in Istanbul te willen wonen en leven nu lijkt me, Fener is ook nog Aziatische deel. Wellicht overschat ik de spanningen daar. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=312]Mo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 AS Roma heeft El Shaarawy's optie gelicht, 13 miljoen euro. Koopje. Prachtig beleid weer van Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Transfernieuws #13 Haha Milan. Toch niet echt de tijd om in Istanbul te willen wonen en leven nu lijkt me, Fener is ook nog Aziatische deel. Wellicht overschat ik de spanningen daar. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=312]Mo[/MENTION]; Nee man Aziatisch deel is veel fijner wonen. Tenminste geen 8 uur file per dag en hier en daar wat groen Aanslagen zijn meestal in bepaalde gebieden. Taksim, Gaziosmanpasa etc. Vrijwel nooit in gebieden waar de miljonairs wonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 El Shaarawy was een coke verslaafde toen hij bij Milan vertrok, ik denk dat ze blij zijn dat hij weg is gezien de problemen die dat met zich meebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Sneijder naar het schijnt weer herenigd met Koeman . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Dat zou nog eens een mooie transfer zijn, ben benieuwd hoe hij het zou doen in de PL. Als Everton z'n sterspelers kan behouden en het team gericht kan versterken, denk ik dat ze wel eens kunnen gaan stunten. Z'n broertje gaat het trouwens weer bij Utrecht proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Wow dat zou ik echt leuk vinden, dan ga ik veel Everton kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Er moet iets ergs gebeurd zijn tussen Sneijder en de voorzitter om hem weg te krijgen bij Gala. Anders zie ik Sneijder niet weggaan uit Turkije, zeker niet naar Everton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Er moet iets ergs gebeurd zijn tussen Sneijder en de voorzitter om hem weg te krijgen bij Gala. Anders zie ik Sneijder niet weggaan uit Turkije, zeker niet naar Everton. Zou de handhaving van de Europese ban er niet iets mee te maken kunnen hebben? Of het grote geld van Engeland natuurlijk. Ik dacht inderdaad ook dat hij wel héél goed zat daar in Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik denk inderdaad dat dat het is. Galatasaray is natuurlijk momenteel minimaal in goede doen en als ze dan ook nog niet in Europa mogen uitkomen ... tja. Dus dan zal Wesley wel voor de laatste keer ergens anders geld willen harken, for some reason leek het me dan wel een type speler dat het in de MLS zou gaan proberen, maar Engeland is natuurlijk ook een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Sneijder heeft al gezegd dat hij niet gaat vertrekken omdat er voor het eerst in 4 jaar een keer geen Europees voetbal wordt gespeeld, zijn letterlijke quote was ''ik loop niet weg voor de problemen''. Zoals Ozan zegt, denk alleen dat hij vertrekt wanneer het niet loopt tussen hem en de voorzitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Zou de handhaving van de Europese ban er niet iets mee te maken kunnen hebben? Of het grote geld van Engeland natuurlijk. Ik dacht inderdaad ook dat hij wel héél goed zat daar in Turkije. De Europese ban interesseert hem niet denk ik hoor. Hij zit echt goed in Istanbul, Yolanthe ook trouwens. Verdient sowieso wel meer geld dan dat hij bij Everton zou verdienen en wordt als koning behandeld. Hij is één van die spelers die zelfs door de Fener supporters etc geliefd is. Sneijder gaat nergens heen zolang er niks geks gebeurd binnen in de club waar wij niks van weten. Hij houdt ook wel van de club, hij kon tot nu toe al elk jaar vertrekken maar wilt zelf echt gewoon blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten