Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Oerlie:

Zonder de individuele kwaliteiten van Driouech waren ze waarschijnlijk ook direct gedegradeerd.

Driehoek is een prima speler ja, geen idee of hij veel hoger aankan. Redelijk wisselvallig altijd. Denk dat ze met Goudmijn en Parrott van geluk konden spreken. Scorend zat het snor, verder matig. Van Gassel ook veel te goed voor Excelsior. Ben benieuwd wat er overblijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Zawisza:

Driehoek is een prima speler ja, geen idee of hij veel hoger aankan. Redelijk wisselvallig altijd. Denk dat ze met Goudmijn en Parrott van geluk konden spreken. Scorend zat het snor, verder matig. Van Gassel ook veel te goed voor Excelsior. Ben benieuwd wat er overblijft

Idd, veel geluk dat er een paar spelers bovenuit staken. De rest was zeer matig, benieuwd wat vooral van Gassel gaat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Oerlie:

Idd, veel geluk dat er een paar spelers bovenuit staken. De rest was zeer matig, benieuwd wat vooral van Gassel gaat doen. 

Van Gassel, Horemans, Zagre, Parrot, Goudmijn en Driehoek. Hoor je eigenlijk mee in de Eredivisie te spelen. EL Yaakoubi zwaar verzaakt dit jaar en Baas sowieso geen fan van. Volgens mij blijft er maar 1 over van de basiself haha. Van Gassel gaat naar Sparta gok ik, vervanger Olij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Gassel wordt toch zwaar overschat? Hij geeft nooit thuis als het er echt om gaat, maakt dan de raarste fouten. Pakt af en toe best een aardige bal, maar is niet constant genoeg.

Ik hoop niet dat hij eventueel op een schaduwlijst bij ons staat, laat hem maar lekker naar Sittard gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Van Gassel wordt toch zwaar overschat? Hij geeft nooit thuis als het er echt om gaat, maakt dan de raarste fouten. Pakt af en toe best een aardige bal, maar is niet constant genoeg.

Ik hoop niet dat hij eventueel op een schaduwlijst bij ons staat, laat hem maar lekker naar Sittard gaan.

Gewoon net als zo veel van die keepers; als er heel veel ballen op je af komen dan lijkt het heel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Vond hem in de KKD erg goed. Veel goede reddingen, dat er soms een paar ingaan is logisch. Vind hem niet slechter dan de gemiddelde nummer 1 keeper van de gemiddelde Eredivisieclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk krijgt hij meer te doen dan de gemiddelde keeper in de Eredivisie en dat is zo als je onderin speelt en daardoor krijg je er ook meer tegen. Ik vind het gewoon geen goede doelman en teveel fouten maakt, zeker als het spannend wordt.

Er zijn inderdaad ook genoeg keepers die van ongeveer hetzelfde niveau zijn, maar om hem veel te goed voor Excelsior te noemen gaat mij te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2024 om 11:17 zei bas huijsmans:

De galacticos van Helmond hebben al wel enkele seizoenen geld. Daarnaast hebben ze Kaars toch verkocht voor een aardig bedrag dacht ik

Klopt, haalden toen ook Beugelsdijk enzo. Pakte compleet ruk uit, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misehouy of Donny, ik zou het wel weten als ik Girona was. Dus wat dat betreft. Overigens hebben ze wel een aantal nieuwe middenvelders nodig; Alex Garcia als belangrijkste man is reeds vertrokken, en Pablo Torre gaat weer terug naar Barcelona denk ik. Heb je al weer 2 posities vrij op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites