rich ruzzian Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Arsenal have agreed a deal in principle with Chelsea to sign forward Kai Havertz for a fee in the region of £65million. bron: The Athletic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 11 uur geleden zei ElMarcos: Puisant rijke miljardairs of van die conglomeraten die clubs kopen is ook een gotspe. Ik hoop dat het met mijn club nooit zal gebeuren. Ook daar zie je zelden beleid en vooall een collectie te duur betaalde spelers waar geen trainer met goed fatsoen een elftal van kan smeden. Daar ben ik nooit fan van. Ik vind het ook bijzonder pijnlijk dat een mooie volksclub als Newcastle nu in Arabische handen is. Al moet ik ze nageven dat wat ze daar doen verdomme nog op écht beleid lijkt ook. Wat je nu nog extra ziet is dat veel subtoppers of ervaren spelers niet meer naar clubs gaan waar ze wekelijks kun kwaliteiten etaleren in een top competitie en de Europese toernooien, maar ergens voor een achterlijk salaris gaan voetballen. Spelers die normaal bij clubs als Sevilla, Dortmund enz. echt nog jaren dragende spelers hadden kunnen zijn. Dat maakt het veel moeilijker voor subtop clubs om ooit nog iets groots neer te zetten in Europa. Neem bijvoorbeeld zo een Sevilla of Lazio of in mindere mate Galatasaray. Daar wilden de oude vedettes nog één keer de grote man uit hangen voor een leuke salaris om dan ergens anders definitief te cashen. Nu gaat bijvoorbeeld zo een Icardi op zijn 29e wss naar Saoedi Arabië. Veelste jong en veelste goed om niet in Europa te voetballen. Te gek om te zien dat zo een Neves liever naar Saoedi Arabië gaat dan naar Barcelona. Ik snap het wel, maar op je 27e blijft het toch veelste vroeg. Er wordt btw gezegd dat ie misschien wordt uitgeleend aan Newcastle (zelfde eigenaren). Dat zijn echt geen leuke dingen. Al moet ik zeggen dat Guimares-Neves-Tonali heel enggg kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 11 uur geleden zei ElMarcos: Puisant rijke miljardairs of van die conglomeraten die clubs kopen is ook een gotspe. Ik juihoop dat het met mijn club nooit zal gebeuren. Ook daar zie je zelden beleid en vooall een collectie te duur betaalde spelers waar geen trainer met goed fatsoen een elftal van kan smeden. Daar ben ik nooit fan van. Ik vind het ook bijzonder pijnlijk dat een mooie volksclub als Newcastle nu in Arabische handen is. Al moet ik ze nageven dat wat ze daar doen verdomme nog op écht beleid lijkt ook. Wat je nu nog extra ziet is dat veel subtoppers of ervaren spelers niet meer naar clubs gaan waar ze wekelijks kun kwaliteiten etaleren in een top competitie en de Europese toernooien, maar ergens voor een achterlijk salaris gaan voetballen. Spelers die normaal bij clubs als Sevilla, Dortmund enz. echt nog jaren dragende spelers hadden kunnen zijn. Newcastle is in handen van Saoedi's. Ja ze lijken idd iets van beleid te doen. Maar als Ziyech daar naar toe zou gaan was er een stuk minder kritiek geweest. Dat vind ik erg krom. Waarom zouden top competities alleen maar in Europa kunnen bestaan? Vind het ergens wel mooi dat een Amerika , China en nu dus Saoedi Arabië het probeert om in eigen land de competitie meer aanzien te geven. Is het wel makkelijk afgeven dat ze een bizar salaris gaan verdienen in een nog niet topcompetitie maar zulke spelers gaan ook niet voor de bonnefooi spelen in Nederland of België. En aangezien ik de rest van de competities niet volg zal het mij een rotzorg zijn of een Ziyech nu voor miljoenen in Arabië gaat voetballen of in Engeland. Kijk het toch niet. Voor het WK Clubteams vind ik het wel mooi dat bepaalde continenten nu ook sterkere teams krijgen. Voetbal is namelijk niet alleen Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Tonali naar Newcastle. Die zijn daar echt wel een elftalletje aan het bouwen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Op 21-6-2023 om 14:08 zei Acquafresca: Nou jaah. City heeft tientallen beschuldigingen. Alleen wordt er na jaren nogsteeds niks mee gedaan. Er werd toen zelfs gezegd dat City 2 divisies terug gezet kon worden. ondertussen winnen ze de cl en pl Maak er maar 115 financiele aanklachten van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 42 minuten geleden zei Keeza: Tonali naar Newcastle. Die zijn daar echt wel een elftalletje aan het bouwen zeg En tuurlijk is 70 miljoen, of wat moet hij kosten (?), een klap geld, maar ze kopen daar wel gericht nu. Een verdedigend blok met Tonali en Guimarães is wel heerlijk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 7 uur geleden zei Keeza: Tonali naar Newcastle. Die zijn daar echt wel een elftalletje aan het bouwen zeg In een dikke maand is Milan Zlatan, Tonali en Maldini kwijt Dat doet pijn. Qua bussines verdubbelen ze meer dan hun aankoopprijs, maar hopelijk kopen ze er nu gericht mee (kuch kuch CDK, Origi, Dest,..). Openda zou ik daar graag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Om de één of andere reden had ik het gevoel dat Tonali echt zo'n speler zou zijn die heel zijn leven bij Milan zou spelen. PS: Havertz lijkt rond met Arsenal. Weet niet wat ik daar van moet vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 12 uur geleden zei Keeza: Tonali naar Newcastle. Die zijn daar echt wel een elftalletje aan het bouwen zeg En hij wil naar het schijnt helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 17 uur geleden zei The Saint: En hij wil naar het schijnt helemaal niet. meh ik betwijfel dat eerlijk gezegd toch. Hij heeft nog een contract tot 2027 bij Milan. Als hij niet wilt naar engeland gaan kan hij altijd weigeren. Wat zou het Milan bestuur doen? Pioli dwingen hem tot 2027 op de bank houden en hem dan gratis laten vertrekken? trouwns, als het Milan bestuur vooral geld wilt, hadden ze meer kunnen krijgen voor Leao ipv zijn contract te verlengen. Hij kan tot 3 keer meer verdienen in Engeland, en met Maldini is zijn grote idool weg. Hij ziet de tekenen aan de wand en kiest eieren voor zijn geld, dat kan ik hem niet kwalijk nemen. Helemaal als Lukaku naar Milan gaat, dan is het daar helemaal om zeep.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Citaat Al Ittihad are closing in on deal to sign Celtic star Jota! Agreement is being discussed between all parties and it’s now very close. Still not signed. #AlIttihad Citaat Marcelo Brozović says yes to Al Nassr proposal, here we go! Verbal agreement reached, waiting to sign all the contracts. #AlNassr Het lijkt voorlopig niet te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Op 23-6-2023 om 09:47 zei delichris: Maak er maar 115 financiele aanklachten van. En vandaag nog eentje erbij. Bizar dat Fa en Uefa niks doen. Nu de Arabieren de markt verstoren, zullen ze ook helemaal niks meer doen. Firmino dus ook naar Saoedi Arabië. Had gehoopt dat hij nog een jaartje ging vlammen bij Madrid als eerste spits, maar helaas. Gun hem het geld van harte iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Het is zeker belachelijk dat er niets tegen wordt gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Het blijft mij ook verbazen dat clubs in zulke grote mate zaken kunnen en mogen doen met landen waar geen enkele financiële instelling zaken mee wil of mag doen vanuit de Sanctiewet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Wel zin om in FM in Saoedi Arabië te managen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 5 uur geleden zei Arezo: Wel zin om in FM in Saoedi Arabië te managen nu. Saudi wel in FM zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Nou ik dacht de updates van @Lazy (wanneer komt die van Juli?!) te mengen met die Around the Globe update. Mocht er na 30 minuten geen rook uit mijn laptop komen ga ik er vanuit dat hij het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Szoboszlai vandaag nog voor 70 miljoen naar Liverpool. Vanaf vandaag verdwijnt zijn clausule. Szobozlai en Trent op rechts Verwacht iig nog een centale verdediger en een verdedigende middenvelder. Ali X - VVD - Konate Trent - X Szoboszlai - MacAlister Salah - Gakpo/Nunez - Diaz Zal zoiets worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 12 minuten geleden zei Acquafresca: Szoboszlai vandaag nog voor 70 miljoen naar Liverpool. Vanaf vandaag verdwijnt zijn clausule. Szobozlai en Trent op rechts Verwacht iig nog een centale verdediger en een verdedigende middenvelder. Ali X - VVD - Konate Trent - X Szoboszlai - MacAlister Salah - Gakpo/Nunez - Diaz Zal zoiets worden denk ik. En wie gaan er precies verdedigen behalve die drie CB's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 18 minuten geleden zei Acquafresca: Szoboszlai vandaag nog voor 70 miljoen naar Liverpool. Vanaf vandaag verdwijnt zijn clausule. Szobozlai en Trent op rechts Verwacht iig nog een centale verdediger en een verdedigende middenvelder. Ali X - VVD - Konate Trent - X Szoboszlai - MacAlister Salah - Gakpo/Nunez - Diaz Zal zoiets worden denk ik. Robertson uit de gratie ja? Vol niet heel veel Premier League maar dat is een prima back toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 50 minuten geleden zei joostmakaay: Robertson uit de gratie ja? Vol niet heel veel Premier League maar dat is een prima back toch best een moeizame jaar gehad. Heeft vorig jaar een best moeilijke seizoen gekend. Mja wie niet bij Liverpool. Wellicht dat het nogsteeds een 433 blijft en hij linksback blijft. 57 minuten geleden zei Thierryvane: En wie gaan er precies verdedigen behalve die drie CB's? (Nieuwe) verdedigende middenvelder. Daarnaast is Trent ook natuurlijk een verdediger als Liverpool de bal niet heeft. Het probleem is dat Trent bij balbezit van wereldklasse is en daarom de rechtsback positie hem een beetje belemmert. Die moet je de bal geven en vanuit daar de aanvallers bedienen. Ik ben heel serieus als ik zeg dat Mourinho en Klopp van 4 jaar terug de selectie om hem heen had gebouwd. 442 ruit met Ali Aankoop/Pavard? - Konate - VVD - Robbo Aankoop Trent - MacAlister Szoboszlai Salah - Gakpo Zie ik ook nog wel gebeuren. Transfers zullen het één en ander bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 4 uur geleden zei Arezo: Nou ik dacht de updates van @Lazy (wanneer komt die van Juli?!) te mengen met die Around the Globe update. Mocht er na 30 minuten geen rook uit mijn laptop komen ga ik er vanuit dat hij het doet. in juli 😎 Wij hebben de Saudische league er nu ook bij zitten, inclusief idiote salarissen 🙈 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Over 4 uur dus?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten