Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Rossi:

Had, met oog op Oranje, hem liever naar een andere club zien gaan. Barca, of een Engelse.

Waarom precies? De Italiaanse competitie is prima toch? Juve een mooie, grote club. Doen ook goed mee in de CL. Kan daar, met het oog op Oranje, zichzelf goed ontwikkelen in het verdedigen denk ik. Een Engelse club had ook mooi geweest inderdaad, maar het is daar wel allemaal heel opportunistisch natuurlijk in dat landje. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom precies? De Italiaanse competitie is prima toch? Juve een mooie, grote club. Doen ook goed mee in de CL. Kan daar, met het oog op Oranje, zichzelf goed ontwikkelen in het verdedigen denk ik. Een Engelse club had ook mooi geweest inderdaad, maar het is daar wel allemaal heel opportunistisch natuurlijk in dat landje. 
Ik denk dat hij van bijv een Pique en voor hem Busquets meer kan leren dan van een Chiellini. In Engeland had ik hem alleen graag bij City of Liverpool gezien. City vanwege hun spel en Liverpool vanwege Van Dijk. In Italië zal hij vast en zeker (nog) beter worden in verdedigen, maar de sterkte van tegenstanders is toch net wat minder.

Plus het is maar afwachten met Sarri.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MetalMichael:

Nouja een vliegtuigongeluk uit 1949 ligt natuurlijk wel vers in het geheugen. 

Nou ja beetje liefhebber linkt Torino wel aan die ramp. Hoewel ik dat bericht van Isco ook gewoon aan de club linkte ipv de crash. Maar denk dat de meeste wel van die ramp gehoord heeft 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Sophomore:

Maar De Ligt heeft dus niet met Sarri gesproken, zo vreemd vind ik dat. 

Ohjah excuses trouwens ;c Dacht echt dat je een misplaatste grap maakte. 

Vreemd inderdaad, de Jong had ook niet met Valverde gesproken totdat hij vorige week daar kwam volgens mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mij soms zo verbazen over het amateurisme in de prof wereld. Ook nu tijdens de voorbereiding al die interviews met spelers over welke rol ze gaan spelen komend seizoen; ''heb nog niet met de trainer gesproken'' etc. Lol hoezo is daar niet over gesproken? Dat is toch enorm van belang. Verwacht zoiets eigenlijk al halverwege vorig seizoen, of desnoods in het voorjaar.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Sophomore:

Kan mij soms zo verbazen over het amateurisme in de prof wereld. Ook nu tijdens de voorbereiding al die interviews met spelers over welke rol ze gaan spelen komend seizoen; ''heb nog niet met de trainer gesproken'' etc. Lol hoezo is daar niet over gesproken? Dat is toch enorm van belang. Verwacht zoiets eigenlijk al halverwege vorig seizoen, of desnoods in het voorjaar.  

Tuurlijk hebben ze daar wel over gesproken, maar ze willen vervolgvragen ontwijken om zichzelf niet vast te lullen en zo de groep in een lastige situatie te brengen. Ze zitten daar niet om hun verhaal te doen, ze zitten daar omdat het moet.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je eens naar Benidorn gaan, zitten er genoeg :D

Ja dat was ook een theorie van mij @Magikarp maar lijkt mij sterk dat dit voor al die uitspraken zou gelden. 

Hier toevallig een speler die wel zegt dat er uitgebreid is gesproken met de technische staf.

https://www.foxsports.nl/video/3094897/lammers-als-het-echt-gaat-zullen-staan/

(vanaf 02.00 minuten)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Khayati lijkt weg te zijn bij ons. Schijnt naar Qatar SC te gaan. Daarmee (en Becker) is al onze kwaliteit vertrokken.

Geruchten van €2,8 miljoen gaan rond, moet nog maar eens zien of dit waar is. Zal wel weinig voor terugkomen want er moeten tekorten worden aangevuld en op bestuurlijk vlak is het een zooitje. Verschillende kampen die allemaal een verschillende AD willen.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja, als je heel goed bent ga je niet naar Bournemouth. Moet ook lachen, transfer wordt door iedereen in Nederland als bijzonder ervaren, Foxsports opende zelfs net met Danjuma. Maar na een spectaculair begin toch ook niet geweldig gedaan, ook op een gegeven moment uit de basis gespeeld door Diatta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites