PJHoutman Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Dus nu heb je Van Beek, Kongolo, Van der Heijden én Botteghin voor de centrale positie terwijl je een middenvelder als rechtsachter hebt en Nelom als linksback. Heel opmerkelijk allemaal weer. :cab: Je hebt een rechtsachter als rechtsachter. Zo ziet Karsdorp zichzelf (nu), en zo wordt hij gezien door de technische staf. En Kongolo gaat linksback spelen of vertrekken. Zo opmerkelijk is het dus allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Anouar Kali is in Nederland op zoek naar een nieuwe club. Daar zullen de clubs ook voor in de rij staan na zijn gezellige gedrag bij Utrecht. Ook weer soort van in beeld, Mitchell Donald. Verhuurd voor een seizoen aan Rode Ster Belgrado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Etienne Reijnen in beeld bij FC Groningen als vervanger voor Eric Botteghin die eerder vandaag voor 4 jaar vertrok naar Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Dan heb ik toch liever Bartje Vriends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Dan heb ik toch liever Bartje Vriends Die is juist in beeld bij Cambuur als vervanger van Reijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Vriends speelde niet erg sterk tegen jong PSV van wat ik heb gezien. Goede verdediger voor dat niveau, maar moet zich nog wel meer profileren vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Reijnen > Vriends. By far. Vriends heeft niks te zoeken in middenmoot/subtop Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Etienne Reijnen in beeld bij FC Groningen als vervanger voor Eric Botteghin die eerder vandaag voor 4 jaar vertrok naar Feyenoord. Hogohohhohoh hebben ze hem gisteren aan het werk gezien tegen PEC. Dat was lachwekkend slecht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Hogohohhohoh hebben ze hem gisteren aan het werk gezien tegen PEC. Dat was lachwekkend slecht :D Vorig jaar wel een aantal wedstrijden van hem gezien, toen was 'ie wel redelijk, FC Groningen is denk ik wel meteen zijn top dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Reijnen > Vriends. By far. Vriends heeft niks te zoeken in middenmoot/subtop Eredivisie Reijnen ook niet echt als ik eerlijk ben, maar ben het wel eens mbt Vriends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Reijnen kan er echt helemaal niks van he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Vond 'm toen bij Zwolle op het middenveld wel aardig. Of vergis ik me nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Heeft Reijnen bij Zwolle gespeeld? Dacht dat hij van AZ naar Cambuur was gegaan, redelijke CV wel als hij geen ruimte in z'n rug heeft. Kwam destijds voor het spelletje van AZ we echt gruwelijk tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Heeft bij Zwolle gespeeld toen ze nog in Jupiler league speelden, daarna naar AZ gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2015 Vond 'm toen bij Zwolle op het middenveld wel aardig. Of vergis ik me nu. Thomas Lam bedoel je? Ook centrale verdediger, speelde ook wel eens op middenveld bij PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Clinton N'Jie voor om en bij de 12 miljoen van Lyon naar Tottenham Grappig feitje, hij wilde eigenlijk helemaal niet naar Tottenham, maar de voorzitter van Lyon wil Valbuena halen en daarvoor moest N'Jie verkocht worden, dus die heeft hem echt de deur uitgeduwd richting Spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Thomas Lam bedoel je? Ook centrale verdediger, speelde ook wel eens op middenveld bij PEC. Nee Etienne Reijnen potverdorie. Die is z'n carriere begonnen in Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Thomas Lam bedoel je? Ook centrale verdediger, speelde ook wel eens op middenveld bij PEC. Neuh ik was in de war met Ben Rienstra. Wist al wel dat ik verkeerd zat eigenlijk ;c Die Reijnen vind ik ook niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Mijn ode aan Ettiene: De beste verdediger die we hier in jaren gehad hebben (op basis van ons spelletje zeer belangrijk). Een soort vd Laan en Leeuwin in één.. Het jammere is dat ik er al vanuit ga dat Reijnen bij Groningen gaat floppen net als bij AZ destijds. De speelstijl hier is op z'n lijf geschreven, was hier week in week uit het mannetje.. Dan denk ik een jaartje aanvoerder en knallen met Cambuur en dan cashen in de 2e bundesliga, championship met misschien nog een mooi staartje aan je carriere op het hoogste niveau daar. Nu durf ik er stiekem wel geld op te zetten dat hij nog dit seizoen of iig volgend seizoen vervangen wordt door een ander bij FC Groningen. Heel zuur.. voor ons misschien goed gezien het geld wat we binnenhalen (Al is het maar 400.000 al is hij wel al 28 met een 1 jarig contract)... Maar op ons niveau moet iedereen te vervangen zijn ondanks dat ik er behoorlijk van baal... Het stond daar echt heel goed met de combinatie van Reijnen-Overgoor in de opbouw. Hopelijk vinden we een mooie vervanger die zich snel aanpast. Hoor de namen van vd Hoorn en Bartje Vriends (Bij Eagles shoppen we zeer geregeld) rondgaan waarvan vd Hoorn de meest concrete op dit moment. Zal wel afwachten worden tot de transferdeadline.. Tot die tijd iig Calvin Mac-Intosh. De wedstrijden die hij gespeeld heeft waren prima iig! Pfff, ik baal wel echt. Ons spelletje is doorschuiven en kort staan bij balverlies. Ettiene was hier heer in en meester in. Meeste intercepties van de eredivisie op de helft van de tegenstander en heel veel lef in de opbouw. En dit is nog maar een kleine ode. Ik vrees echter dat hij bij Groningen net als bij AZ gaat falen... Stiekem is dat nog het meest zure van alles. Want oh wat het de combi met Sjoerd Overgoor mooi geweest. Maar terug naar de realiteit, het gaat misschien heel lastig worden en enorm zoeken worden de komende weken. Je belangrijkste speler in de opbouw is gewoon vertrokken met een pittig schema voor de boeg. Waar zouden we gaan shoppen? Waar Groningen geregeld een speler bij Cambuur wegplukt doen wij dat bij Eagles en zal de naam van Bart Vriends iig hoog op de lijstjes staan. Ook heb ik gehoord dat Cambuur iig bezig is met vd Hoorn. Maar misschien hebben we met MacIntosh de vervanger al in huis. De wedstrijden dat hij speelde was hij iig sterk! We gaan het zien maar dat er een vervanger en een rechstback komt is duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik moet er bijna van huilen.... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Gokhan Inler mogelijk naar Leicester, begint een leuk ploegje te worden hoor. Inler, Mahrez, Schmeichel, Kramaric,... : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Wie gaat Napoli halen als vervanger? Of speelde hij al niet zoveel meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Mijn ode aan Ettiene: De beste verdediger die we hier in jaren gehad hebben (op basis van ons spelletje zeer belangrijk). Een soort vd Laan en Leeuwin in één.. Het jammere is dat ik er al vanuit ga dat Reijnen bij Groningen gaat floppen net als bij AZ destijds. De speelstijl hier is op z'n lijf geschreven, was hier week in week uit het mannetje.. Dan denk ik een jaartje aanvoerder en knallen met Cambuur en dan cashen in de 2e bundesliga, championship met misschien nog een mooi staartje aan je carriere op het hoogste niveau daar. Nu durf ik er stiekem wel geld op te zetten dat hij nog dit seizoen of iig volgend seizoen vervangen wordt door een ander bij FC Groningen. Heel zuur.. voor ons misschien goed gezien het geld wat we binnenhalen (Al is het maar 400.000 al is hij wel al 28 met een 1 jarig contract)... Maar op ons niveau moet iedereen te vervangen zijn ondanks dat ik er behoorlijk van baal... Het stond daar echt heel goed met de combinatie van Reijnen-Overgoor in de opbouw. Hopelijk vinden we een mooie vervanger die zich snel aanpast. Hoor de namen van vd Hoorn en Bartje Vriends (Bij Eagles shoppen we zeer geregeld) rondgaan waarvan vd Hoorn de meest concrete op dit moment. Zal wel afwachten worden tot de transferdeadline.. Tot die tijd iig Calvin Mac-Intosh. De wedstrijden die hij gespeeld heeft waren prima iig! Pfff, ik baal wel echt. Ons spelletje is doorschuiven en kort staan bij balverlies. Ettiene was hier heer in en meester in. Meeste intercepties van de eredivisie op de helft van de tegenstander en heel veel lef in de opbouw. En dit is nog maar een kleine ode. Ik vrees echter dat hij bij Groningen net als bij AZ gaat falen... Stiekem is dat nog het meest zure van alles. Want oh wat het de combi met Sjoerd Overgoor mooi geweest. Maar terug naar de realiteit, het gaat misschien heel lastig worden en enorm zoeken worden de komende weken. Je belangrijkste speler in de opbouw is gewoon vertrokken met een pittig schema voor de boeg. Waar zouden we gaan shoppen? Waar Groningen geregeld een speler bij Cambuur wegplukt doen wij dat bij Eagles en zal de naam van Bart Vriends iig hoog op de lijstjes staan. Ook heb ik gehoord dat Cambuur iig bezig is met vd Hoorn. Maar misschien hebben we met MacIntosh de vervanger al in huis. De wedstrijden dat hij speelde was hij iig sterk! We gaan het zien maar dat er een vervanger en een rechstback komt is duidelijk. Is die ode een bijelkaargeraapt zooitje comments op een cambuurforum? Vrijwel alles komt 2x terug :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Is die ode een bijelkaargeraapt zooitje comments op een cambuurforum? Vrijwel alles komt 2x terug :cab: Ja ik heb alles geknipt en geplakt van een cambuur forum... Thanks voor je mooie nuttige comment ook trouwens. :cab: 14 augustus 2015 bewerkt door WesselSCC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ja ik heb alles geknipt en geplakt van een cambuur forum... Thanks voor je mooie nuttige comment ook trouwens. :cab: Was geen enkele moeite. Jammer voor jullie trouwens, bij Groningen is men er ook niet zo kapot van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten