Montass Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Aranguiz wordt nu genoemd voor Chelsea, [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ;c Lijkt mij afschuwelijk als hij daarheen gaat. Zal heus zijn wedstrijden wel spelen hoor, maar ik zie hem liever bij een club als Dortmund of eigenlijk gewoon Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Luis dus zo goed als zeker terug naar Atletico voor 6 millie minder dan het aankoopbedrag huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Zo zie je maar hoe ver de Premier League eigenlijk voor staat op de rest qua niveau. Basisspeler bij de Spaans kampioen en kan gewoon niet mee in Engeland. [tekst]Sorry, kon het niet laten[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 [twitter]624892931443396608[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Die zij zo verzwakt, Celtic heeft hun drie beste spelers gekocht de afgelopen zes maanden. Jammer voor ze, want deden het erg goed. Zou goed voor de competitie zijn geweest, een extra concurrent voor Aberdeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Hmm ok Bayern-praktijken, was te verwachten van Celtic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Zo zie je maar hoe ver de Premier League eigenlijk voor staat op de rest qua niveau. Basisspeler bij de Spaans kampioen en kan gewoon niet mee in Engeland. [tekst]Sorry, kon het niet laten[/tekst] Of nummer 4 die gewoon met een handicap wint tegen Spaans kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 De interesse voor Deniz Türüç neemt toe. Ook Besiktas heeft bij Go Ahead Eagles aangeklopt om te informeren naar de middenvelder, meldt Eagles-voorzitter Edwin Lugt aan FOX Sports. “Er zijn gesprekken gaande met Besiktas”, aldus Lugt. De Turkse topclub, afgelopen seizoen derde in de competitie, heeft twee dagen geleden voor het eerst zijn licht opgestoken bij de Deventenaren. Donderdag werd al duidelijk dat Kayserispor Türüç wil inlijven. Go Ahead onderhandelde al met de Turkse promovendus, maar dat leidde nog niet tot een akkoord. Voor Türüç, die momenteel met zijn zaakwaarnemer in Turkije is, zijn nog geen andere clubs in de markt, zegt Lugt. In de wandelgangen wordt Türüç ook in verband gebracht met FC Groningen, maar er is nog geen contact geweest tussen beide clubs. (FOX Sports) Het blijft onrustig rondom Turuc, kunnen de clubs mooi tegen elkaar opbieden. Volgens mij had Kayserispor €500.000 geboden, dus dat kan nog hoger uitvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Komt even in de kleuren van de aartsrivaal aan in Rome ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Haha inderdaad, benieuwd of hij door de medische keuring komt. Had toch een kapotte knie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Knieën zelfs. Zal daar 5 goede wedstrijden spelen in 2 jaar, nog lang niet klaar voor een stap hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Go Ahead en Kayserispor 'zijn eruit' wat betreft transfersom Türüc Deniz Türüc zal Go Ahead Eagles gaan verruilen voor Kayserispor. Het Algemeen Dagblad meldt maandagmiddag dat de clubs er samen uitgekomen zijn, 'na gesteggel. De onderhandelingen raakten vorige week in een impasse, omdat de Turken bleven volhouden dat ze in termijnen wilden betalen. Nu zijn de laatste obstakels toch genomen, zo lijkt het. Türüc kan de stap naar de Turkse club gaan maken en Go Ahead raakt een van zijn beste spelers van vorig seizoen kwijt. Naar verluidt krijgt de club uit Deventer 500.000 euro voor Türüc, die voor drie jaar tekent in Kayseri. Einde van de soap Türüc lijkt nabij, geen Groningen, geen Besiktas, maar Kayserispor. Wel een vreemde tekst overigens, een van zijn beste spelers van afgelopen seizoen. Daar ben ik het nou totaal niet mee eens, maar dat maakt niet uit. Mooi dat de club het bedrag in een keer krijgt en niet verdeeld over meerdere termijnen. Nu investeren in een spits (De Kogel), creatieve middenvelder (geen idee wie) en een keeper (Cummins is te onzeker). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Fc Groningen had hem wel kunnen gebruiken nu Kieftenbeld én Chery weg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 [twitter]625726560683864064[/twitter] Kan even het MLS-topic niet vinden. Zoveelste grote naam richting de VS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Moet ie wel veel reizen elke dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Goh, Canada. Foutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Ik las op facebook dat Eurosport alle MLS wedstrijden live uitzendt? Dat wordt genieten komend seizoen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Om 3 uur 's nachts gaan kijken naar 4 topspelers en 18 spelers die van het niveau Jupiler League zijn. Nee dankje. Houd het wel bij de samenvattingen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Ik las op facebook dat Eurosport alle MLS wedstrijden live uitzendt? Dat wordt genieten komend seizoen :< Zeer zeker. Gisteren New York City FC tegen Orlando City (5-3) gekeken, oftewel Pirlo en Villa tegen Kaká. Niveau is echt schrikbarend slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Ik las op facebook dat Eurosport alle MLS wedstrijden live uitzendt? Dat wordt genieten komend seizoen :< Als je Eurosport 2 hebt (zit in de Uitgebreide pakket van Ziggo) dan heb je ook elk weekend live Bundesliga. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Als je Eurosport 2 hebt (zit in de Uitgebreide pakket van Ziggo) dan heb je ook elk weekend live Bundesliga. :< Aah thnx, nice. Alleen heb sowieso al gratis Fox Sports en die hebben nu ook de Bundesliga rechten van komend seizoen :< Alleen nog Spaans voetbal en ze kunnen Sport 1 officieel opdoeken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Bundesliga zit ook bij Fox vanaf dit seizoen. En ja, ik weet dat dat extra geld kost, maar welke zichzelf respecterende voetballiefhebber in Nederland heeft nu geen Fox? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Bundesliga zit ook bij Fox vanaf dit seizoen. En ja, ik weet dat dat extra geld kost, maar welke zichzelf respecterende voetballiefhebber in Nederland heeft nu geen Fox? Ik! Maar dat komt, omdat ik in het weekend vrijwel niet thuis ben. Een beetje zonde als ik toch vrijwel geen wedstrijden kan kijken. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Bundesliga zit ook bij Fox vanaf dit seizoen. En ja, ik weet dat dat extra geld kost, maar welke zichzelf respecterende voetballiefhebber in Nederland heeft nu geen Fox? Euro's groeien me niet op de rug ;c Lekker streamen tot de dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2015 Zeer zeker. Gisteren New York City FC tegen Orlando City (5-3) gekeken, oftewel Pirlo en Villa tegen Kaká. Niveau is echt schrikbarend slecht. Ik had de tweede helft gezien. Ik zeg het je eerlijk: vond het heerlijk. Pirlo werd echt als god ontvangen. Toen hij inviel kwam de bal bij de keeper, Pirlo liep naar achteren waardoor de keeper hem niet naar iemand anders durfde te spelen :-D Toen gebaarde Pirlo dat hij naar de back moest, twee seconde later had de back de bal. Was verder wel leuke tweede helft. Niet per se goed, maar zeker leuk. Spits van Orlando was niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten