Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Aranguiz wordt nu genoemd voor Chelsea, [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ;c

Lijkt mij afschuwelijk als hij daarheen gaat. Zal heus zijn wedstrijden wel spelen hoor, maar ik zie hem liever bij een club als Dortmund of eigenlijk gewoon Valencia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar hoe ver de Premier League eigenlijk voor staat op de rest qua niveau. Basisspeler bij de Spaans kampioen en kan gewoon niet mee in Engeland.

[tekst]Sorry, kon het niet laten[/tekst]

Of nummer 4 die gewoon met een handicap wint tegen Spaans kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De interesse voor Deniz Türüç neemt toe. Ook Besiktas heeft bij Go Ahead Eagles aangeklopt om te informeren naar de middenvelder, meldt Eagles-voorzitter Edwin Lugt aan FOX Sports.

“Er zijn gesprekken gaande met Besiktas”, aldus Lugt. De Turkse topclub, afgelopen seizoen derde in de competitie, heeft twee dagen geleden voor het eerst zijn licht opgestoken bij de Deventenaren.

Donderdag werd al duidelijk dat Kayserispor Türüç wil inlijven. Go Ahead onderhandelde al met de Turkse promovendus, maar dat leidde nog niet tot een akkoord.

Voor Türüç, die momenteel met zijn zaakwaarnemer in Turkije is, zijn nog geen andere clubs in de markt, zegt Lugt. In de wandelgangen wordt Türüç ook in verband gebracht met FC Groningen, maar er is nog geen contact geweest tussen beide clubs. (FOX Sports)

Het blijft onrustig rondom Turuc, kunnen de clubs mooi tegen elkaar opbieden. Volgens mij had Kayserispor €500.000 geboden, dus dat kan nog hoger uitvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead en Kayserispor 'zijn eruit' wat betreft transfersom Türüc

Deniz Türüc zal Go Ahead Eagles gaan verruilen voor Kayserispor. Het Algemeen Dagblad meldt maandagmiddag dat de clubs er samen uitgekomen zijn, 'na gesteggel. De onderhandelingen raakten vorige week in een impasse, omdat de Turken bleven volhouden dat ze in termijnen wilden betalen. Nu zijn de laatste obstakels toch genomen, zo lijkt het. Türüc kan de stap naar de Turkse club gaan maken en Go Ahead raakt een van zijn beste spelers van vorig seizoen kwijt. Naar verluidt krijgt de club uit Deventer 500.000 euro voor Türüc, die voor drie jaar tekent in Kayseri.

Einde van de soap Türüc lijkt nabij, geen Groningen, geen Besiktas, maar Kayserispor. Wel een vreemde tekst overigens, een van zijn beste spelers van afgelopen seizoen. Daar ben ik het nou totaal niet mee eens, maar dat maakt niet uit. Mooi dat de club het bedrag in een keer krijgt en niet verdeeld over meerdere termijnen. Nu investeren in een spits (De Kogel), creatieve middenvelder (geen idee wie) en een keeper (Cummins is te onzeker).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las op facebook dat Eurosport alle MLS wedstrijden live uitzendt?

Dat wordt genieten komend seizoen :<

Als je Eurosport 2 hebt (zit in de Uitgebreide pakket van Ziggo) dan heb je ook elk weekend live Bundesliga. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Eurosport 2 hebt (zit in de Uitgebreide pakket van Ziggo) dan heb je ook elk weekend live Bundesliga. :<

Aah thnx, nice. Alleen heb sowieso al gratis Fox Sports en die hebben nu ook de Bundesliga rechten van komend seizoen :<

Alleen nog Spaans voetbal en ze kunnen Sport 1 officieel opdoeken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bundesliga zit ook bij Fox vanaf dit seizoen. En ja, ik weet dat dat extra geld kost, maar welke zichzelf respecterende voetballiefhebber in Nederland heeft nu geen Fox?

Ik! Maar dat komt, omdat ik in het weekend vrijwel niet thuis ben. Een beetje zonde als ik toch vrijwel geen wedstrijden kan kijken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bundesliga zit ook bij Fox vanaf dit seizoen. En ja, ik weet dat dat extra geld kost, maar welke zichzelf respecterende voetballiefhebber in Nederland heeft nu geen Fox?

Euro's groeien me niet op de rug ;c Lekker streamen tot de dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer zeker. Gisteren New York City FC tegen Orlando City (5-3) gekeken, oftewel Pirlo en Villa tegen Kaká. Niveau is echt schrikbarend slecht.

Ik had de tweede helft gezien. Ik zeg het je eerlijk: vond het heerlijk. Pirlo werd echt als god ontvangen. Toen hij inviel kwam de bal bij de keeper, Pirlo liep naar achteren waardoor de keeper hem niet naar iemand anders durfde te spelen :-D Toen gebaarde Pirlo dat hij naar de back moest, twee seconde later had de back de bal. Was verder wel leuke tweede helft. Niet per se goed, maar zeker leuk. Spits van Orlando was niet verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites