Dansmeister Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Op 24-9-2022 om 02:37 zei Brozai: Sinds een aantal maanden leef ik in een andere timezone en altijd al met een schuin oog interesse gehad in de NBA. Ik zou het graag ‘s avonds op de bank willen gaan volgen, maar geen idee waar ik zou moeten beginnen. Zijn er sites waar je info kan vinden? Welke spelers zijn goed? Wanneer is een nieuwe transfer goed of juist slecht? Etc etc. Ik heb geen basis. Voetbal volg ik bijvoorbeeld altijd al en dan ken ik alle grote talenten etc. en daar haal ik veel plezier uit. Hoe ontwikkel ik zoiets met NBA… Tips zijn welkom!! Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas. Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bij. Qua nieuws volg ik altijd bleacherreport en het forum Reddit voor The Knicks. Geniet vooral dit seizoen en kom voorzichtig tot een clubkeuze. Vanaf dan is het alleen maar ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 X&O podcast van Friends of Sports is trouwens wel een aanrader.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 Super bedankt allemaal, ik ga eens rondkijken en dan zal ik vast enthousiast worden met het oog op de start in november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Lekker hoor. elevensportsbe_1672233751923230.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 8 uur geleden zei Bogatyr: Lekker hoor. elevensportsbe_1672233751923230.mp4 Vraagje van een leek; ben je verplicht het bord te raken bij een vrije worp? Hij kan hem toch ook gewoon aan een teamgenoot naast 'm geven, die hem erin legt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 36 minuten geleden zei Rogier.: Vraagje van een leek; ben je verplicht het bord te raken bij een vrije worp? Hij kan hem toch ook gewoon aan een teamgenoot naast 'm geven, die hem erin legt? Zover ik weet mag een vrije worp pas aangeraakt worden wanneer deze de ring heeft geraakt. De vrije worp nemer mag pas voorbij de vrije worp lijn vanaf dat moment. Raakt de bal de ring niet dan automatisch achterkant uitnemen voor de verdediging. Het is dus best een kunst om een vrije worp op een zodanige manier te missen dat jouw ploeg balbezit krijgt. Mocht het simpel zijn zou iedereen het doen want het verwacht aantal punten per balbezit ligt hoger dan het verwacht aantal punten van een vrije worp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Even een all star potje vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Iedereen die deze tijd mist handen in de lucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 (bewerkt) Ik ga zo meteen Celtics-Bucks kijken. Nummer 2 van het Oosten tegen de nummer 1. 30 maart 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Op 31-3-2023 om 01:30 zei D.J.: Ik ga zo meteen Celtics-Bucks kijken. Nummer 2 van het Oosten tegen de nummer 1. Slachtpartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 Verrassende overwinning van de Lakers bij GSW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 2 uur geleden zei Djordison: Verrassende overwinning van de Lakers bij GSW Valt op zich mee als je kijkt dat GSW net uit een 7-game serie komt en Laker wat meer rust hebben gehad. Lakers zijn ook kwa minuten vol voor de winst gegaan waar de Warriors de sterren gewoon normale minuten heeft laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Zondag kan ZZ Leiden de treble pakken (Beker, NL kampioen en Bnxt) met 1 game in handen. Ben er natuurlijk bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Europees Kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Hebben we actieve volgers van de NBA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 8 minuten geleden zei timpy00: Hebben we actieve volgers van de NBA? Actief is een groot woord - daarvoor zijn de speeltijden gewoon te diep in de nacht - maar probeer wel de uitslagen en al het soapgedoe eromheen te volgen. Voornamelijk op Reddit krijg je vaak meer mee van al het gedoe eromheen dan van de highlight plays. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 uur geleden zei timpy00: Hebben we actieve volgers van de NBA? Zeker. Kijk elke match van The Knicks. NBA league pass. Heerlijk in de ochtend. Volgend jaar zelf naar New York voor een bezoek aan The Garden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 16 minuten geleden zei Dansmeister: Zeker. Kijk elke match van The Knicks. NBA league pass. Heerlijk in de ochtend. Volgend jaar zelf naar New York voor een bezoek aan The Garden. Ah cool. Mijn favoriete team is al jaren de Oklahoma City Thunder. Leuk team dit jaar. Jammer dat er nu het een ander speelt rond Giddey. Maar met zo'n jong team deze prestaties kunnen er leuke jaren komen zeker gezien aantal picks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Op 29-11-2023 om 18:06 zei timpy00: Hebben we actieve volgers van de NBA? Heb het tijdens die Corona bubble toen wel echt intensief gevolgd, en ook een League Pass gehad toen, omdat ik toen nog een bijbaantje had in plaats van 'echt' werk. Maar met de speeltijden toch wel lastig te volgen, wat ik eigenlijk wel meer wil gaan doen. Mensen hier tips om op een gratis of goedkope manier makkelijk de uitslagen en highlights van potjes te kunnen checken? En welk team is de moeite waard om intensiever te volgen zodat ik me daar iets meer op kan focussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Heb het tijdens die Corona bubble toen wel echt intensief gevolgd, en ook een League Pass gehad toen, omdat ik toen nog een bijbaantje had in plaats van 'echt' werk. Maar met de speeltijden toch wel lastig te volgen, wat ik eigenlijk wel meer wil gaan doen. Mensen hier tips om op een gratis of goedkope manier makkelijk de uitslagen en highlights van potjes te kunnen checken? En welk team is de moeite waard om intensiever te volgen zodat ik me daar iets meer op kan focussen? Van iedere wedstrijd staan highlights van 10 minuten op YouTube. Betekend wel vooral dat je veel baskets ziet. Ik vind de OKC Thunder dus mooi, jonge kern. Paar potentiele sterren. Maar zijn meerdere teams. Magic doen dat met defensief basketbal bijvoobeeld. Indiana Pacers spelen soort alles of niks basketbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Van iedere wedstrijd staan highlights van 10 minuten op YouTube. Betekend wel vooral dat je veel baskets ziet. Ik vind de OKC Thunder dus mooi, jonge kern. Paar potentiele sterren. Maar zijn meerdere teams. Magic doen dat met defensief basketbal bijvoobeeld. Indiana Pacers spelen soort alles of niks basketbal. Thanks man. Is er ook een Fotmob variant voor Basketbal die makkelijk werkt? Flash Score heeft ook basketbal en andere sporten, maar is er ook eentje specifiek voor Basketbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Thanks man. Is er ook een Fotmob variant voor Basketbal die makkelijk werkt? Flash Score heeft ook basketbal en andere sporten, maar is er ook eentje specifiek voor Basketbal? Ik gebruik flashscore. Zal er vast wel zijn, wellicht dat @Dansmeister dit weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ja zeker volg ik het, voornamelijk de play offs probeer ik wat potten live mee te pakken. In de reguliere seizoen vind ik dat niet de moeite waard eerlijk gezegd. Gros van de spelers/organisaties denkt daar hetzelfde over heb ik dan ook vaak de indruk. De NBA heeft daar een 'oplossing' voor gevonden middels een nieuwe opzet met een toernooi midden in het seizoen (In-Season Tournament noemen ze het volgens mij), maar denk dat dat uiteindelijk anticlimax zal zijn. Volg daarnaast eerlijk gezegd meer spelers waar ik van gecharmeerd ben, dan echt teams. Ben dan ook echt fan van (pure) shooters zoals Devin Booker en Steph Curry. Maar bijvoorbeeld een Ja Morant vind ik ook tof, door zijn onvoorspelbaarheid en atletisch vermogen. Laatstgenoemde zit nu even een schorsing van 25 wedstrijden uit voor het laten zien van een pistool in een Instagram Live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 28 minuten geleden zei timpy00: Ik gebruik flashscore. Zal er vast wel zijn, wellicht dat @Dansmeister dit weet? Gebruik alleen de NBA app zelf en volg de Knicks pagina op reddit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten