Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wat een kutinterview weer inderdaad. Ga het even lekker bij jezelf zoeken in plaats van bij een tegenstander die welgeteld 86 gemiddeld staat te mikken. 

Hoop dat die prutser nu direct zijn carriere beeindigd want dit kan echt niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was pijnlijk om te zien, weet nu niet of hij nog wel zomaar wordt uitgenodigd voor de Premier League en dat leek zijn enige zekerheid voor het aankomende seizoen, want nu hij uit de top 16 is gevallen moet hij zich gaan kwalificeren voor de majors en dat zie ik nog niet 1,2,3 gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elano:

Dit was pijnlijk om te zien, weet nu niet of hij nog wel zomaar wordt uitgenodigd voor de Premier League en dat leek zijn enige zekerheid voor het aankomende seizoen, want nu hij uit de top 16 is gevallen moet hij zich gaan kwalificeren voor de majors en dat zie ik nog niet 1,2,3 gebeuren. 

Dat zou natuurlijk een schande zijn mocht hij voor het 4e of 5e jaar op rij een wilcard krijgen. Staat na dit toernooi waarschijnlijk buiten de top-32, waardoor hij serieus heel veel vloertoernooien moet gaan gooien wil hij zich het komende jaar gaan plaatsen voor TV-Toernooien. Ook het WK van volgend jaar met zijn gedroomde afscheid kan hij denk ik vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilson ook nog als geplaatste speler die eruit is natuurlijk. 

Er komt een halve finalist uit het rijtje Antonio Alcinas, Benito van de Pas, Brendan Dolan, Mervyn King, Gerwyn Price, Nathan Aspinall, Kyle Anderson, Devon Peterson en Steve West ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites