ForzaUtreg Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 10 spelers, top 4 Order of Merit + 6 wildcards. Van Gerwen, Anderson, Lewis, Taylor/Wright (weet niet hoeveel Wright gecashed heeft dit WK maar had 50k nodig om hem te passeren). Wildcard zal wel gaan naar Taylor/Wright, van Barneveld en Wade. Dan heb je nog 3 wildcards over, gok dat Smith er misschien wel eentje krijgt of Chisnall of misschien wel beide. Misschien laatste wildcard dan naar Klaasen met een beetje geluk EDIT: Die fucking Cim had dus al dezelfde 10 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Hehe Utreg :D Ze lieten vorig jaar Whitlock eruit terwijl Australië het ging uitzenden. Ze staren zich niet blind op de nationaliteiten. Hm oke, al kon Whitlock echt niet meer ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Hehe Utreg :D Hm oke, al kon Whitlock echt niet meer ;c Stond er niet heel slecht voor dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Zo 6-0 op je dak :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Best netjes. ;c Enkel die 180-ers zijn beneden verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Precies, lijkt me ook wel een aardige gozer. Moet alleen constanter worden, en mentaal kan het ook nog beter. Maar talent heeft hij zeker. Klopt, vooral mentaal ja inderdaad! Gister zag je duidelijk waarom, Als hij de 1e pijl in de triple gooide gingen de andere 2 er snel achterna, gaat de 1e pijl er niet in bij hem dan zijn de 2 erna ook drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 10 spelers, top 4 Order of Merit + 6 wildcards. Van Gerwen, Anderson, Lewis, Taylor/Wright (weet niet hoeveel Wright gecashed heeft dit WK maar had 50k nodig om hem te passeren). Wildcard zal wel gaan naar Taylor/Wright, van Barneveld en Wade. Dan heb je nog 3 wildcards over, gok dat Smith er misschien wel eentje krijgt of Chisnall of misschien wel beide. Misschien laatste wildcard dan naar Klaasen met een beetje geluk EDIT: Die fucking Cim had dus al dezelfde 10 :mrgy: Nederlanders weer met voetjes op de grond. Taylor 4e op nieuwe ranglijst. Leuke loting voor The Masters zie ik. Klaasen gaat dan namelijk als nummer 13 van de wereld tegen de nummer 4 spelen, Phil Taylor :D. Van der Voort als nummer 15 tegen de nummer 2 Gary Anderson en VanBarneveld als nummer 9 tegen nummer 8 Michael Smith. Allemaal wedstrijden die ook dit WK zijn gespeeld :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Zo hè, Barney is er klaar mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 En Barney ronde erna dan tegen Gerrie :checkit: Als ie wint, dat zal vast niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ook genoten. Jammer dat ik het pas sinds gisteren heb gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Anderson beestachtig goed zeg. Klaasen speelde ook gewoon goed, alleen Anderson haalde een bizar niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Jammer dat Anderson in de 1 na laatste leg geloof ik nog 5 pijlen op de dubbel mist, anders was zijn gemiddelde boven de 110 geweest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Wat zonde dit zeg. Ik had toch minimaal 1 Nederlander in de finale verwacht en dan gaf ik Barney de beste kans. Beiden gewoon keihard afgedroogd. Ik ben morgen voor Lewis, dat vind ik wel een relaxete gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Klopt, vooral mentaal ja inderdaad! Gister zag je duidelijk waarom, Als hij de 1e pijl in de triple gooide gingen de andere 2 er snel achterna, gaat de 1e pijl er niet in bij hem dan zijn de 2 erna ook drama Daar moet hij idd aan werken, maar als hij eenmaal bezig is is hij ook niet meer te stoppen hoor. Die wedstrijd voordat ie tegen Barney moest was hij ook weer bezig, sjongejonge :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Helpt het eigenlijk op de een of andere manier om wat meer gewicht te hebben als darter? Of hoort het gewoon een beetje bij de cultuur van de sport? Denk dat de enige mensen die echt vaak darten dat in een café ofzo doen, en als je dan eenmaal prof bent ben je allang gewend aan dat overtollige vet waardoor je denk ik veel minder zou spelen als je afvalt. http://www.nu.nl/sport/2155615/dood-van-andy-fordham.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Gister sinds lange tijd weer eens scores bijgehouden (dartcounter.nl) en net even terug gekeken. Gemiddelde van 34.55 en snelste leg in 34 :cab: man man man. Dacht altijd dat het wel wat hoger/beter was. Ook paar legs van 50 darts haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Gister sinds lange tijd weer eens scores bijgehouden (dartcounter.nl) en net even terug gekeken. Gemiddelde van 34.55 en snelste leg in 34 :cab: man man man. Dacht altijd dat het wel wat hoger/beter was. Ook paar legs van 50 darts haha. Haha, gisteren samen met een vriend ook de gemiddeldes bijgehouden via de app Dart Scores. Gooide 61 gemiddeld, stelde me niet teleur nadat ik drie jaar niet meer echt gegooid heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Best netjes. ;c Enkel die 180-ers zijn beneden verwachting. Klaasen dus eens helemaal niet zo onwijs slecht. Anderson gewoon buitenaards ''Messi'' achtig goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 'Messi-achtig' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Goeie pot nu. Mitchell heeft het lastig tegen Caldwell, die in de prelim ook al goed gooide. 2-1 achter nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik ben zelf na 2 maanden ook weer begonnen en ik kan er helemaal geen kloten meer van ineens :cab: Ik krijg de pijl maar niet op het juiste moment uit mijn handen waardoor de pijl helemaal naar beneden of helemaal naar boven gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 The Count :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 Geen Koert en Roland :X Dit is mijn RTL7 niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Fordham. :< Mooi dat hij er nu zo over kan praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Beste item van het hele WK dit. Daniella :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten