Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik ga altijd stuk als ie commentator uit het niets met een heel gek stemmetje begint te praten. Laatst ook op een super awkward manier zegt ie '22', en dan blijft het 10 sec. stil

Haha ja hoorde laatst ook zoiets, vooral omdat ze er met zijn tweëen zitten en die andere het dan gewoon negeert :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r

:-D inderdaad. Schitterend vind ik dat altijd, dat commentaar en de analyses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r

Al die open deuren. 'Als je geen dubbels gooit, dan win je ook geen wedstrijden'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gevolgd op stage. Netjes dat Klaasen door is. Geen geweldige pot, maar resultaat is het belangrijkst. Nu morgen tegen Phil :<

Smith schaart zich voor mij wel tussen het rijtje favorieten voor de WK titel hoor. Wat staat die makkelijk te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu een zaadpotje hoor. James Wade vs. Jamie Caven, heb met beide spelers vrij weinig.

Smith wel echt een heerlijk niveau. Kan nog leuk worden tegen MvG mocht hij van Barney winnen.

Caven volg ik altijd wel, ziek knap wat hij allemaal presteert met zijn "aandoening"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan.

Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan.

Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment.

Roland is op MU gearriveerd zie ik :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites