Dansmeister Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Wie hoorde trouwens tijden die vorige pot: 'dit zijn allebei trainingsbeesten' :mrg: Analisten bingo. Vorig naar Co over Newton; 'Subtop van de subtop.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 Koert, Co en Roland. Mooiste tv ooit is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik ga altijd stuk als ie commentator uit het niets met een heel gek stemmetje begint te praten. Laatst ook op een super awkward manier zegt ie '22', en dan blijft het 10 sec. stil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik ga altijd stuk als ie commentator uit het niets met een heel gek stemmetje begint te praten. Laatst ook op een super awkward manier zegt ie '22', en dan blijft het 10 sec. stil Haha ja hoorde laatst ook zoiets, vooral omdat ze er met zijn tweëen zitten en die andere het dan gewoon negeert :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 'Dit is een echte Taylor-finish' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r :-D inderdaad. Schitterend vind ik dat altijd, dat commentaar en de analyses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r Al die open deuren. 'Als je geen dubbels gooit, dan win je ook geen wedstrijden' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Lekker interview van Van de Pas :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Nu een zaadpotje hoor. James Wade vs. Jamie Caven, heb met beide spelers vrij weinig. Smith wel echt een heerlijk niveau. Kan nog leuk worden tegen MvG mocht hij van Barney winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Beetje gevolgd op stage. Netjes dat Klaasen door is. Geen geweldige pot, maar resultaat is het belangrijkst. Nu morgen tegen Phil :< Smith schaart zich voor mij wel tussen het rijtje favorieten voor de WK titel hoor. Wat staat die makkelijk te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Nu een zaadpotje hoor. James Wade vs. Jamie Caven, heb met beide spelers vrij weinig. Smith wel echt een heerlijk niveau. Kan nog leuk worden tegen MvG mocht hij van Barney winnen. Caven volg ik altijd wel, ziek knap wat hij allemaal presteert met zijn "aandoening" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan. Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan. Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment. Roland is op MU gearriveerd zie ik :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik geef Van der Voort echt geen schijn van kans. Zin in de laatste pot : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Barney die het telkens heeft over 'die kleine' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Co's ringbaardje _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Dit wordt een lange avond, in positieve zin : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Denk dat Barney het niet eens erg vind dat hij vanavond naar huis wordt gestuurd... Lewis zie ik wel 4-0 winnen en vd Voort is naar mijn idee ook gewoon kansloos tegen Anderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 'Hij leeft op zijn talent en routine' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Met Suljovic wordt het in ieder geval een hele lange avond :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hij tikt/tintelt ook met een vinger ofzo. Erger me kapot aa die traagheid haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hoop toch stiekem dat Fast Vinnie iets kan klaarspelen tegen Gary, maar dan zal het in de komende set wel moeten gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Roland is op MU gearriveerd zie ik :huhu: 'Het is natuurlijk wel een mentaal spelletje' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik geef Van der Voort echt geen schijn van kans. Zin in de laatste pot :< Nee, dat wordt echt een 4-0. Denk dat Van Gerwen ook redelijk makkelijk wint straks. 4-1, hoogstens 4-2 denk ik. Of Van Barneveld moet heel goed beginnen en uitmuntend gooien op de dubbels, dan is alles mogelijk. [#teamCo&Roland] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 'Het is natuurlijk wel een mentaal spelletje' 'Aanvallend darten, dat is met de punt naar voren' Van der Voort wordt echt neergezet als een amateur naast die Anderson, wat een overmacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten