Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Satyr:

Meh... :) Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op

Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen.

The Pink Panther is zeker al bezet? Merk wel dat wij een hoger budget moeten hebben nu, want Satyr zijn haartjes moeten dan ook even in het verf en ik heb gister van mijn vriendin vernomen dat het nogal prijzig kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Satyr:

Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha

We moeten wel internationaal denken natuurlijk. Dan is Bokkie niet goed. De vertaling naar het Engels is vrij breed, maar zie er ook tussen staan the Goat. Dan kom je wel ff binnen in dat circuit in je roze shirt met panter print en MU logo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag spelen we, Dartcafe Nouveau, uit tegen Venlo. Winnen betekend kans op promotie, verliezen is waarschijnlijk een 4e plaats. De afgelopen jaren werden we 8e, 8e en 7e, dus we zijn goed bezig.

We spelen nog 2x tegen Vrijbuiter, nog 1x tegen Tilburg en nog 2x tegen Venlo, dus we hebben alles in eigen hand. Vrijbuiter is echt een waanzinnig goed team, dus dat zal lastig worden.

Naamloos.png.726b82e637dae8b90414336c31d8b6b7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het ook wel aardig, in ons eerste jaar meteen gepromoveerd en de afgelopen jaren een beetje onderin mee gedaan. Dit jaar gaat het best aardig bij ons. Zelf 4 gespeeld, 3x mijn single gewonnen en 100 (20, tops, tops) uitgegooid. Mag niet klagen, gooi bijna nooit buiten wedstrijden om. Dus had mijn pijlen voor dit seizoen al lang niet meer aangeraakt en tussendoor ook een paar maand niet meer.

Wil nog een keer een bord kopen voor thuis, alleen weet ik niet zo goed waar ik hem moet ophangen. Dus voorlopig wordt dat nog niets. En op donderdag kom ik ook bijna niet meer in de kantine om te darten. Daar is het wel allemaal begonnen.

87df57a662e22e0366f3e5148e260594.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer 6-3 gewonnen, nu van de nr 2. Zelf mijn single met 3-0 gewonnen, 1 dubbel 2-3 verloren en de ander 3-1 gewonnen. Ging wel weer lekker. De eerste 180er komt ook steeds dichterbij, enkel het ijzer zat hem nu nog in de weg. Dus hopelijk is het volgende week echt raak. Het wordt ook wel een keer tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites