Satyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Ik heb even gevraagd, er mag best een link op het shirt, zolang het geen andere dartshop oid is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: @LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen. Dan wil ik ook volledig zeggenschap krijgen over het design van het shirt 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Dan wil ik ook volledig zeggenschap krijgen over het design van het shirt 🤣 Meh... Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 4 minuten geleden zei Satyr: Meh... Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 6 minuten geleden zei Lazy: Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond. Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Zojuist zei La Pulga: Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan. Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Dat PH-achtige logo van hier zal mooi op Satyr zijn shirt staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen. The Pink Panther is zeker al bezet? Merk wel dat wij een hoger budget moeten hebben nu, want Satyr zijn haartjes moeten dan ook even in het verf en ik heb gister van mijn vriendin vernomen dat het nogal prijzig kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 43 minuten geleden zei Satyr: Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha We moeten wel internationaal denken natuurlijk. Dan is Bokkie niet goed. De vertaling naar het Engels is vrij breed, maar zie er ook tussen staan the Goat. Dan kom je wel ff binnen in dat circuit in je roze shirt met panter print en MU logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 The Goat is dan ook wel meteen een goede binnenkomer. Weten ze meteen wie de beste is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 3 uur geleden zei Satyr: The Goat is dan ook wel meteen een goede binnenkomer. Weten ze meteen wie de beste is. Als je dat dan ook laat zien krijg jij van mij een biertje als sponsorpremie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 18 minuten geleden zei La Pulga: Als je dat dan ook laat zien krijg jij van mij een biertje als sponsorpremie. Cola he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 (bewerkt) Spoiler 14 februari 2022 bewerkt door Lenstra groot plaatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 6 minuten geleden zei Lenstra: Inhoud verbergen Nice een kleine marketing kan dit al zijn voor onze Bokkie. WK is ook meestal in de winter dus win win situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Als je dat dan ook laat zien krijg jij van mij een biertje als sponsorpremie. Zeker een lente en herfstbok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Danny Noppert wint gewoon even de UK Open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Smith kan beter stoppen. Gaat op deze manier nooit meer een TV-finale winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Was wel heel slecht, die finale. Smith moet 11-3/4/5 winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Precies op de helft van de competitie staan we 3e! Keurig tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 3 uur geleden zei 007mark: Precies op de helft van de competitie staan we 3e! Keurig tot nu toe. Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 8 minuten geleden zei Rogier.: Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken. Ja, maar humor is hem natuurlijk vrij onbekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Zaterdag spelen we, Dartcafe Nouveau, uit tegen Venlo. Winnen betekend kans op promotie, verliezen is waarschijnlijk een 4e plaats. De afgelopen jaren werden we 8e, 8e en 7e, dus we zijn goed bezig. We spelen nog 2x tegen Vrijbuiter, nog 1x tegen Tilburg en nog 2x tegen Venlo, dus we hebben alles in eigen hand. Vrijbuiter is echt een waanzinnig goed team, dus dat zal lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Hier gaat het ook wel aardig, in ons eerste jaar meteen gepromoveerd en de afgelopen jaren een beetje onderin mee gedaan. Dit jaar gaat het best aardig bij ons. Zelf 4 gespeeld, 3x mijn single gewonnen en 100 (20, tops, tops) uitgegooid. Mag niet klagen, gooi bijna nooit buiten wedstrijden om. Dus had mijn pijlen voor dit seizoen al lang niet meer aangeraakt en tussendoor ook een paar maand niet meer. Wil nog een keer een bord kopen voor thuis, alleen weet ik niet zo goed waar ik hem moet ophangen. Dus voorlopig wordt dat nog niets. En op donderdag kom ik ook bijna niet meer in de kantine om te darten. Daar is het wel allemaal begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Gisteren weer 6-3 gewonnen, nu van de nr 2. Zelf mijn single met 3-0 gewonnen, 1 dubbel 2-3 verloren en de ander 3-1 gewonnen. Ging wel weer lekker. De eerste 180er komt ook steeds dichterbij, enkel het ijzer zat hem nu nog in de weg. Dus hopelijk is het volgende week echt raak. Het wordt ook wel een keer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten