ElPrincipito Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 33 minuten geleden zei Titan: Hopelijk wel in het Russisch? Die nasynchronisaties op Netflix vind ik echt een verschrikking. In de eigen taal inderdaad een vermakelijke serie. Na jouw novelle kon ik niet anders dan hem in het Russisch zien. Heerlijke taal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Iemand die Kamp van Koningsbrugge volgt op npo1 (zaterdagavond)? Vind het interessant om te zien hoe behoorlijk fitte jongens en meiden compleet worden afgemat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 12 uur geleden zei Vitesse88: Iemand die Kamp van Koningsbrugge volgt op npo1 (zaterdagavond)? Vind het interessant om te zien hoe behoorlijk fitte jongens en meiden compleet worden afgemat Yes, kijk ik zeker! Leuk programma, kan er wel van genieten. Mooi om te zien hoe intens die training is, heb ik vroeger ook nog eens voor getraind om deel te nemen aan die opleiding. Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik een ander pad heb gekozen. Leuk gepresenteerd ook, dosis humor tussendoor maakt het niet eentonig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 Gister laatste aflevering van The Queen's Gambit gekeken. Leek me op voorhand nogal een suffige serie. Met name door het verhaal (weesmeisje dat leert schaken). Maar dankzij de visuele hoogstandjes en het acteerwerk toch voor een dikke aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 Ik heb Kamp van Koningsbrugge een opgezocht, dat lijkt me de Nederlandse versie van Kamp Waes. Direct eens terugkijken want dat was een fijn programma! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Weer begonnen met Grimm. Ditmaal op DVD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Op 17-11-2020 om 09:58 zei ElPrincipito: Yes, kijk ik zeker! Leuk programma, kan er wel van genieten. Mooi om te zien hoe intens die training is, heb ik vroeger ook nog eens voor getraind om deel te nemen aan die opleiding. Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik een ander pad heb gekozen. Leuk gepresenteerd ook, dosis humor tussendoor maakt het niet eentonig. Ik kijk dit ook en mijn hemel wat een training zeg. Echt pittig. Ik denk dat de meesten het eerste uur nog niet eens vol konden maken. Diepe respect als je dit volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 To The Lake afgekeken. Telkens gebeurd er wel wat, soms tot ergernis toe. Wel dus vermakelijk en leuk om te zien. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Momenteel de Belgische serie Over Water aan het kijken. Een TV-presentator met schulden, verslavingen en iets met de Antwerpse haven en drugs. Boeiend om te kijken in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Gisteren de 1e aflevering dan Dark gekeken op Netflix. Door velen geprezen en aangeraden, maar ik moet er echt nog even inkomen geloof ik (daar is 1 aflevering misschien ook wel tekort voor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Ben begonnen met Norskov Is een Deense politieserie dat het drugsgebruik onder jongeren wil minderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Ik ben bezig met The Crown op Netflix. Een leuke serie over het Engelse koningshuis, maar ik vermoed dat velen het saai gaan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Marseille gekeken op Netflix, prima serie! Nu seizoen 2 van Undercover maar eens bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 8 uur geleden zei Michaelinho*: Gisteren de 1e aflevering dan Dark gekeken op Netflix. Door velen geprezen en aangeraden, maar ik moet er echt nog even inkomen geloof ik (daar is 1 aflevering misschien ook wel tekort voor). Afkijken, geweldig! Oprecht één van de betere series die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 17 uur geleden zei Michaelinho*: Gisteren de 1e aflevering dan Dark gekeken op Netflix. Door velen geprezen en aangeraden, maar ik moet er echt nog even inkomen geloof ik (daar is 1 aflevering misschien ook wel tekort voor). Wel in het Duits hé. The Queens Gambit. Fantastisch! Goed om te zien dat Netflix toch ook echt kwaliteit weet te produceren. Dit is misschien wel een van hun betere werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Momenteel bezig met het 2e seizoen van The Mandalorian. Eerste seizoen beviel erg goed, Star Wars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 2e seizoen bevalt tot nu toe ook heel goed, jammer dat het maar 1 ep per week is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 5 uur geleden zei The Saint: Wel in het Duits hé. The Queens Gambit. Fantastisch! Goed om te zien dat Netflix toch ook echt kwaliteit weet te produceren. Dit is misschien wel een van hun betere werk. Yep, kijk hem in het Duits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Met de meid begonnen aan The Walking Dead. Apocalyptische series bevallen ons beiden prima, mezelf echter nooit gewaagd aan deze serie van weleer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Op 23-11-2020 om 21:57 zei ElPrincipito: Afkijken, geweldig! Oprecht één van de betere series die ik ooit heb gezien. Op 24-11-2020 om 06:45 zei The Saint: Wel in het Duits hé. The Queens Gambit. Fantastisch! Goed om te zien dat Netflix toch ook echt kwaliteit weet te produceren. Dit is misschien wel een van hun betere werk. Heb nu 5 afleveringen gezien, man wat ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Op 24-11-2020 om 11:06 zei ElPrincipito: Momenteel bezig met het 2e seizoen van The Mandalorian. Eerste seizoen beviel erg goed, Star Wars Aflevering 5 Als corona nou voorbij is dan mogen ze van mij de serie over Obi wan erop zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Gisteren in een klap The Queens Gambit gezien. Fantastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 11 uur geleden zei Juca: Gisteren in een klap The Queens Gambit gezien. Fantastisch Ik hoor iedereen erover maatje. Fijn dat je het fantastisch vind Ik kijk laatste vooral; The Man in High Castle Op prime video. Spannend! Is 1962 en de Duitsers hebben Oorlog gewonnen met Japanners samen. Maar er zijn films in omloop die anderen uitkomst van de oorlog laten zien. Iedereen wil die hebben. De VS wordt geregeerd door ene deel van het land de Duitsers ook wel Nazi's en de Japanners de West Kust. Erg spannende serie. Is spannend , verhaal is goed en wordt goed geacteerd. Ik vond vooral Rufus Sewell als Ubergrubbenfuher John Smit goed, Alexa Davalos als Juliana Crain en de trade minister gespeeld door Cary-Hiroyuki Tagawa. 8/10 Buffy the Vampire Slayer vorig jaar heel de box seizoen 1 tot en met 7 gekocht voor maar 30 euro. Ben nu bij seizoen 4 en net de aflevering Hush gezien waarin niemand in Sunny Dale kan praten, geweldige episode, genoten. Verder ook met Prime Video soms wat Into the Badlands maar ik vind niveau van seizoen 1 nog niet heel hoog, schijnt beter worden vanaf seizoen 2. En Tom Clancy Jack Ryan met John Krasinski van The Office USA en met Wendell Pierce die The Bunk in The WIre speelt _O_. Ook wel prima series nog niet heel super. Wat wel nog super vind. Op Netflix dan weer. Star Trek Deep Space Nine bijna klaar met seizoen 4. Dax, Sisko en Garak zijn mijn favoriete personage's maar iedereen is erg likeable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 The Queen's Gambit uitgekeken. Zit zoveel meer achter het verhaal dan dat je zou denken. Echt een aanrader dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 The Man in High Castle, lijkt mij een goede serie, hoop dat hij op Netflix komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten