007mark Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Seizoensfinale van Undercover gezien. Pfoeeee goed gemaakt zeg, en retespannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 1 uur geleden zei 007mark: Seizoensfinale van Undercover gezien. Pfoeeee goed gemaakt zeg, en retespannend. Spoiler Denk dat we JP nog terug gaan zien in het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 16 minuten geleden zei sennid: Toon verborgen inhoud Denk dat we JP nog terug gaan zien in het nieuwe seizoen. Spoiler Denk ik ook. Net als die moeder. Die wilt ongetwijfeld wraak. Benieuwd of we in seizoen 3 ook weer wat meer terugzien van Ferry. Viel een beetje tegen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Gisteren even seizoen 3 van Suburra er door heen gejaagd. Helaas wel het einde van de serie, maar wat was deze serie goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Op 27-9-2020 om 12:19 zei Bolderbast: Ik kijk op het moment naar The Boys. Moddervette aanrader. Seizoen 2 ook afgerond. Wat een feestje om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Ik ben pas bij aflevering 1, moet ff keer tijd maken om er meer van te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Ik houd enorm van series zoals Mindhunter, The Bridge en The Sinner. Iemand nog een aanrader van een soortgelijke serie op Netflix/Videoland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 (bewerkt) Iemand al "This Is Our Story: Inside Hearts" gezien? Zelf erg lang naar uitgekeken en kan niet wachten om te kijken. https://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/m000pdj2/this-is-our-story-inside-hearts-series-1-episode-1 12 november 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Nee nog niet gezien. Ik volg wel die serie van Leeds United op Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 3 uur geleden zei ElPrincipito: Ik houd enorm van series zoals Mindhunter, The Bridge en The Sinner. Iemand nog een aanrader van een soortgelijke serie op Netflix/Videoland? als je beetje van speurwerk houd dan is dit misschien wat. - The Alienist - Manhunt: Unabomber (waargebeurd en aanrader) - Young Wallander (hoop dat er een 2de seizoen komt) - The Frankenstein Chronicles Politie met wat actie: - Dogs of Berlin - Bodyguard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 10 uur geleden zei sennid: als je beetje van speurwerk houd dan is dit misschien wat. - The Alienist - Manhunt: Unabomber (waargebeurd en aanrader) - Young Wallander (hoop dat er een 2de seizoen komt) - The Frankenstein Chronicles Politie met wat actie: - Dogs of Berlin - Bodyguard Bedankt, Alienist lijkt me wel wat. Daar ga ik eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Eerste seizoen vond ik echt heel goed. Het is wel een ernstig thema want soms beetje luguber kan worden. Tweede seizoen nog niet aan begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Mensen hier die The Boys kijken? Beetje superheldensatire met zwarte humor; ik hou ervan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 21 minuten geleden zei Titan: Mensen hier die The Boys kijken? Beetje superheldensatire met zwarte humor; ik hou ervan Waar kijk je die? Hoor er onwijs goede verhalen over. Enkel via betaalde streamingdienst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 @ElPrincipito Amazon Prime (2,99 per maand, nu eerste maand gratis, ofwel 1 cent). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Ik ben een eeuwige fan van Two And A Half Men. Nog meer hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Mooi serie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 53 minuten geleden zei Zeus: Ik ben een eeuwige fan van Two And A Half Men. Nog meer hier? Kan mij zeker bekoren! Altijd veel bewondering voor gehad hoe ze bij die sitcoms konden blijven komen met grappen, verhaallijnen en gevatte opmerkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 7 uur geleden zei Erwin.: Eerste seizoen vond ik echt heel goed. Het is wel een ernstig thema want soms beetje luguber kan worden. Tweede seizoen nog niet aan begonnen. 2de seizoen is iets minder vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Op 12-11-2020 om 18:35 zei delichris: Nee nog niet gezien. Ik volg wel die serie van Leeds United op Ziggo. Ah die is leuk ja. Eerste twee afleveringen van seizoen twee waren laatst uitgekomen, die ga ik denk ik dit weekend kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 @Sophomore Aflevering vier was gisteren zelfs al op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 (bewerkt) Van seizoen 1 ja Edit: Seizoen twee is een stuk minder; een heel seizoen gepropt in twee afleveringen. Zoveel minder dan seizoen 1, jammer. 15 november 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Alienist viel toch wat tegen en niet helemaal ons ding, althans vriendin vind het niks. Komt denk ik door de verleden tijd waarin het zich afspeelt. Na 3 afleveringen dus afgehaakt. Nu met To The Lake bezig, niet geweldig, vermakelijk genoeg om door te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Ah ja die tijd is wel iets waar je van moet houden. Ik vind dat zelf altijd wel gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 13 uur geleden zei ElPrincipito: Alienist viel toch wat tegen en niet helemaal ons ding, althans vriendin vind het niks. Komt denk ik door de verleden tijd waarin het zich afspeelt. Na 3 afleveringen dus afgehaakt. Nu met To The Lake bezig, niet geweldig, vermakelijk genoeg om door te kijken. Hopelijk wel in het Russisch? Die nasynchronisaties op Netflix vind ik echt een verschrikking. In de eigen taal inderdaad een vermakelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten