Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Yep. Niet altijd goed geacteerd, soms flauw en gemakkelijk. Maar vaak ook prima te verteren. Beter dan een hoop andere rommel die ze uitzenden. En laten we wel wezen, iets écht goeds is er niet meer voor bril_idioot om te kijken, hij moet toch gaan uitwijken naar de lagere categorieën.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fresh Meat had ik toevallig al aangeklikt vandaag maar toen ik zag dat de eerste episode 40 minuten was, heb ik 'm weer afgezet. Zoek echt iets om te bingewatchen en bij series met een spanningsboog van 40 minuten of langer lukt dat me niet echt. Al klinkt je beschrijving wel tof (The Inbetweeners _O_).

Bedankt voor de tips trouwens, heren. Daar ben ik wel weer even zoet mee.

Denk dat je White gold wel kan waarderen. Heb ik in één middagje weggekeken. Spelen onder andere ook twee gasten in van The Inbetweeners trouwens. Heerlijke Engelse humor, hoop dat er snel een tweede seizoen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die een partijtje naïef dan:D. Heb wel altijd het idee dat er een stelletje bij zit dat in het echt helemaal geen stelletje is, om er zeker van te zijn dat er wat gaat gebeuren. Al kan die theorie ook de prullenbak in als je die Kevin uit zien ogen ziet kijken, die is veel te dom om te acteren. Mezdi en dat blonde meisje zouden ook nog wel kunnen, die lijken het allemaal ook wel best te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu La Casa de Papel te kijken. Echt een mooie serie.

Alleen staan op Netflix 13 afleveringen, terwijl ik verder op alle bronnen 15 afleveringen zie staan. Een beetje vreemd, meer mensen last van?

De serie is door Netflix bewerkt en onderverdeeld in twee delen, het tweede deel bestaat uit negen afleveringen en zou in april op Netflix komen. ;)

Heerlijke serie overigens inderdaad, ben benieuwd naar het tweede gedeelte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De serie is door Netflix bewerkt en onderverdeeld in twee delen, het tweede deel bestaat uit negen afleveringen en zou in april op Netflix komen. ;)

Heerlijke serie overigens inderdaad, ben benieuwd naar het tweede gedeelte.

Ja inderdaad. Had het ook al gevonden. Alleen beetje bijzonder zon abrupt einde midden in het seizoen :D Dan maar even geduld hebben tot april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand 'First Team: Juventus' gezien? Heb de eerste aflevering gezien en hoe matig de recensies ook zijn, ik vond het tof. Doe voetbal real life docs worden over het algemeen gezoen als propaganda voor de clubs waar het over gaat, maar elk extra inzicht dat je kunt krijgen door die series vind ik reuze interessant. Ook die over Liverpool FC van een paar jaar terug; genieten. Terwijl het toch is gemaakt voor onwetende fans in de VS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand 'First Team: Juventus' gezien? Heb de eerste aflevering gezien en hoe matig de recensies ook zijn, ik vond het tof. Doe voetbal real life docs worden over het algemeen gezoen als propaganda voor de clubs waar het over gaat, maar elk extra inzicht dat je kunt krijgen door die series vind ik reuze interessant. Ook die over Liverpool FC van een paar jaar terug; genieten. Terwijl het toch is gemaakt voor onwetende fans in de VS.

Bijna klaar nu met aflevering 1 . Is zeker geen propaganda. Fuck de recensies vind het tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die een partijtje naïef dan:D. Heb wel altijd het idee dat er een stelletje bij zit dat in het echt helemaal geen stelletje is, om er zeker van te zijn dat er wat gaat gebeuren. Al kan die theorie ook de prullenbak in als je die Kevin uit zien ogen ziet kijken, die is veel te dom om te acteren. Mezdi en dat blonde meisje zouden ook nog wel kunnen, die lijken het allemaal ook wel best te vinden.

Te dom om te acteren zeg je, maar tering. Dit kan niet echt zijn toch? Ventje gaat 400x vreemd, zij neemt hem elke keer terug. Nu is ze er klaar mee en loopt ie boos te doen. 'Ze toont haar ware ik'. :D Die Mezdi ook. Dat is de Lisa van vorig jaar maar dan nog 4 versnellingen dommer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te dom om te acteren zeg je, maar tering. Dit kan niet echt zijn toch? Ventje gaat 400x vreemd, zij neemt hem elke keer terug. Nu is ze er klaar mee en loopt ie boos te doen. 'Ze toont haar ware ik'. :D Die Mezdi ook. Dat is de Lisa van vorig jaar maar dan nog 4 versnellingen dommer.

Mooi hè, elk jaar heb je weer een kneus die denkt de camera's te ontlopen. In dat eerste seizoen had je Haroon:-D. Met dat Turkse meisje die om de drie zinnen even aan moest geven dat ze 'een meisje van Turkse afkomst is'

Link naar opmerking
Deel via andere websites