JordiAFCA1 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Heeft iemand 'Last Chance U' gezien? Volgens mij een Netflix-special van tot nu toe maar één seizoen. Meningen hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Niet gezien. [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Eerste episode van Strikeback gezien. Goed! Met toffe rol van Andrew Lincoln; Rick uit TWD die hier Arabisch spreekt en kan vertalen. Komende dagen ga ik verder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Ey [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; jij als Netflixkijker, heb je Lovesick gezien? Ik vond de trailer alleszins leuk ;) En jij bent toch ook een van de weinigen hier die Bloodline heeft gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Niet gezien. [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Eerste episode van Strikeback gezien. Goed! Met toffe rol van Andrew Lincoln; Rick uit TWD die hier Arabisch spreekt en kan vertalen. Komende dagen ga ik verder :) Kan je nagaan, na seizoen 1 wordt het nog 10x beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Ey [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; jij als Netflixkijker, heb je Lovesick gezien? Ik vond de trailer alleszins leuk ;) En jij bent toch ook een van de weinigen hier die Bloodline heeft gezien? Lovesick nog niet, maar staat wel op mijn Radar. Ja Bloodline ook seizoen 2 van gezien al met al best redelijk goed. Zou t denk 7/10 geven. Toevoeging van [spoiler=Bloodline]Nolan, zijn moeder en die van Ozzy vond ik de serie echt ten goede komen. En natuurlijk het steekspel tussen Marco en John :< Kan je nagaan, na seizoen 1 wordt het nog 10x beter! Wat tof/fijn, thnx!! Beter! Seizoen 1 is maar 6 afleveringen dus ben denk voor maandag klaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Opnieuw begonnen met HIMYM. Vriendin ook helemaal gek ervan nu. Wat blijft Barney een baas :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 24 september 2016 Share Geplaatst 24 september 2016 Gisteravond de helft van seizoen 1 van Blindspot gekeken. Valt niet tegen tot nu toe ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 HBO nederland kapt ermee. vanaf 1 januari. Vooralsnog heeft Ziggo exclusiviteit vanaf die datum voor doorgeven van HBO series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 september 2016 Share Geplaatst 30 september 2016 Westworld ziet er wel interessant uit, dat ga ik wel een paar afleveringen proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 9 oktober 2016 Share Geplaatst 9 oktober 2016 Ja, mijn seriedip lijkt afgelopen te zijn. Ben eindelijk begonnen met Mr Robot en Limitless, al valt dat qua tempo wel mee (één aflevering per week, heb wel wat inhaalwerk bij die laatste, dus zal seizoen 1 van mr robot op een maandje gezien hebben). Verder liggen heel wat series klaar om bekeken te worden. Zo staan Breaking Bad, House of Cards en Game of Thrones heel hoog op de verlanglijst, en wil ik documentaires Planet Dinosaur, The World At War en Making A Murderer ook wel zien. Aan die laatste zal ik ook redelijk "soon" starten denk ik. Unse Mutter, Unse Vater staat ook nog op de digicorder van de TV opgenomen, te wachten om bekeken te worden. Met GoT begin ik trouwens zeker nog deze herfst. Wellicht na Making A Murderer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 oktober 2016 Share Geplaatst 11 oktober 2016 Iemand hier die ook Designated Survivor volgt? Tot nu toe kan het mij behoorlijk boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 Vandaag eerste aflevering Westworld gezien, kan mij wel boeien hoor, zeer mooi gemaakt, prima geacteerd (Hopkins!) en interessant uitgangspunt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 Iemand hier die ook Designated Survivor volgt? Tot nu toe kan het mij behoorlijk boeien. Post er net wat over in DBT. Eerste 3 afleveringen net achter elkaar gezien. Tof hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 Vandaag eerste aflevering Westworld gezien, kan mij wel boeien hoor, zeer mooi gemaakt, prima geacteerd (Hopkins!) en interessant uitgangspunt... Toevallig ook net bekeken. Ben niet weggeblazen maar wel interessant genoeg om te zien waar dit toe leidt inderdaad. En Sidse Babett Knudsen <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 Vandaag eerste aflevering Westworld gezien, kan mij wel boeien hoor, zeer mooi gemaakt, prima geacteerd (Hopkins!) en interessant uitgangspunt... Ditto, ga zeker verder kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober 2016 Share Geplaatst 15 oktober 2016 Ditto, ga zeker verder kijken Maandag de 3e kijken, vind heel er goed/vet (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 Gisteren Prison Break afgerond, prima serie. Seizoen 1 veruit het beste, ging daarna bergafwaarts, al vond ik seizoen 4 wel weer wat beter dan seizoenen 2 en 3. [spoiler=Spoiler, alleen lezen als je de serie afgerond hebt en de trailer van het nieuwe seizoen gezien hebt]Vond dat seizoen 3 al een beetje uitgemolken werd, komt er nu opeens weer een vervolg. Zal wel weer een of andere hele gekke reden zijn waarom meneer die explosie én zijn hersentumor overleefd heeft, om vervolgens weer in een gevangenis te zitten en er weer even uit te ontsnappen. Vond het een vermakelijke serie, zal het nieuwe seizoen ook ongetwijfeld gaan kijken, maar ik vind het wel altijd jammer dat ze het zo uit moeten melken. Genoeg mensen zullen het anders ervaren, dit is dan ook puur mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Op zoek naar een mooie serie om weer eens te gaan volgen. Breaking Bad, How I Met Your Mother & Prison Break inmiddels al gezien, maar kan nu niet echt een leuke vinden, maar dat zal vooral aan mij liggen. Ik ben op zoek naar een realistische serie, geen buitenaardse wezens en dergelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 The Unit Strike Back Homeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Op zoek naar een mooie serie om weer eens te gaan volgen. Breaking Bad, How I Met Your Mother & Prison Break inmiddels al gezien, maar kan nu niet echt een leuke vinden, maar dat zal vooral aan mij liggen. Ik ben op zoek naar een realistische serie, geen buitenaardse wezens en dergelijke. Better Call Saul, House of Cards. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 The Unit Strike Back Homeland Denk dat The Unit hem gaat worden voor mij, omschrijving van die serie bevalt me wel. Even de eerste paar afleveringen kijken. Alvast dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Ja is echt een topserie, ik wens je veel kijkplezier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) Inmiddels bij Seizoen 5 Episode 5 van Person of Interest. Damn feels wanneer je traantje meepikt vanwege een machine. Ga hierna in zwart gat komen wat ook met Mad Men, Wire, Breaking Bad, Sopranos en Six Feet Under had. 9 november 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 november 2016 Share Geplaatst 10 november 2016 Afgelopen weekend toevallig Person of Interest afgerond. Apart einde, ene kant wel bevredigend ... aan de andere kant hoop ik stiekem op een zesde seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 november 2016 Share Geplaatst 10 november 2016 Mensen die toevallig "The Young Pope" kijken? Wil er aan gaan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten