Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Niet gezien. [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Eerste episode van Strikeback gezien. Goed! Met toffe rol van Andrew Lincoln; Rick uit TWD die hier Arabisch spreekt en kan vertalen. Komende dagen ga ik verder :)

Kan je nagaan, na seizoen 1 wordt het nog 10x beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; jij als Netflixkijker, heb je Lovesick gezien? Ik vond de trailer alleszins leuk ;) En jij bent toch ook een van de weinigen hier die Bloodline heeft gezien?

Lovesick nog niet, maar staat wel op mijn Radar. Ja Bloodline ook seizoen 2 van gezien al met al best redelijk goed. Zou t denk 7/10 geven. Toevoeging van [spoiler=Bloodline]Nolan, zijn moeder en die van Ozzy vond ik de serie echt ten goede komen. En natuurlijk het steekspel tussen Marco en John :<

Kan je nagaan, na seizoen 1 wordt het nog 10x beter!

Wat tof/fijn, thnx!! Beter! Seizoen 1 is maar 6 afleveringen dus ben denk voor maandag klaar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mijn seriedip lijkt afgelopen te zijn. Ben eindelijk begonnen met Mr Robot en Limitless, al valt dat qua tempo wel mee (één aflevering per week, heb wel wat inhaalwerk bij die laatste, dus zal seizoen 1 van mr robot op een maandje gezien hebben). Verder liggen heel wat series klaar om bekeken te worden. Zo staan Breaking Bad, House of Cards en Game of Thrones heel hoog op de verlanglijst, en wil ik documentaires Planet Dinosaur, The World At War en Making A Murderer ook wel zien. Aan die laatste zal ik ook redelijk "soon" starten denk ik. Unse Mutter, Unse Vater staat ook nog op de digicorder van de TV opgenomen, te wachten om bekeken te worden. Met GoT begin ik trouwens zeker nog deze herfst. Wellicht na Making A Murderer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eerste aflevering Westworld gezien, kan mij wel boeien hoor, zeer mooi gemaakt, prima geacteerd (Hopkins!) en interessant uitgangspunt...

Toevallig ook net bekeken. Ben niet weggeblazen maar wel interessant genoeg om te zien waar dit toe leidt inderdaad. En Sidse Babett Knudsen <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Prison Break afgerond, prima serie. Seizoen 1 veruit het beste, ging daarna bergafwaarts, al vond ik seizoen 4 wel weer wat beter dan seizoenen 2 en 3.

[spoiler=Spoiler, alleen lezen als je de serie afgerond hebt en de trailer van het nieuwe seizoen gezien hebt]Vond dat seizoen 3 al een beetje uitgemolken werd, komt er nu opeens weer een vervolg. Zal wel weer een of andere hele gekke reden zijn waarom meneer die explosie én zijn hersentumor overleefd heeft, om vervolgens weer in een gevangenis te zitten en er weer even uit te ontsnappen. Vond het een vermakelijke serie, zal het nieuwe seizoen ook ongetwijfeld gaan kijken, maar ik vind het wel altijd jammer dat ze het zo uit moeten melken. Genoeg mensen zullen het anders ervaren, dit is dan ook puur mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zoek naar een mooie serie om weer eens te gaan volgen. Breaking Bad, How I Met Your Mother & Prison Break inmiddels al gezien, maar kan nu niet echt een leuke vinden, maar dat zal vooral aan mij liggen. Ik ben op zoek naar een realistische serie, geen buitenaardse wezens en dergelijke.

Better Call Saul, House of Cards.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels bij Seizoen 5 Episode 5 van Person of Interest. Damn feels wanneer je traantje meepikt vanwege een machine. Ga hierna in zwart gat komen wat ook met Mad Men, Wire, Breaking Bad, Sopranos en Six Feet Under had.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites