Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Iemand die me enkele series kan aanbevelen die ik zeker moet gezien hebben?

Mad Men

Six Feet Under

Sopranos

Breaking Bad

Twin Peaks

Carnivale

The Shield

Peaky Blinders

Boardwalk Empire

Luther

Sherlock

The IT Crowd

The Office UK

Game of Thrones

Utopia

House of Cards

Better Call Saul

Battlestar Gallactica

The Killing US en Denemarken

Stranger Things

The Bridge(Bron/Broen)

The X-Files

Wayward Pines

Marseille

Parks and Recreation

Masters of Sex

Lost

Mr.Robot

genoeg? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt heren! En [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; daar kan ik wel eventjes meer verder, denk ik :D

Iemand die me wat meer kan zeggen over Suits en House of Cards? Welke van de twee moet ik mee beginnen? :p

Suits is drama/humor Advocaten serie

House of Cards is Kevin Spacey als Frank Underwood die probeert President van de VS te worden. Denk dat men Suits leuker vindt maar ik vind House of Cards iig beter. En graag gedaan maat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

House of Cards wordt toch wat hoger aangeschreven denk ik. Twee leuke series alleszins, kijkt lekker weg. Al is Suits wel bergaf aan het gaan de laatste tijd.

The Americans mag je ook nog toevoegen aan het lijstje van Kyrill, geweldige serie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

House of Cards wordt toch wat hoger aangeschreven denk ik. Twee leuke series alleszins, kijkt lekker weg. Al is Suits wel bergaf aan het gaan de laatste tijd.

The Americans mag je ook nog toevoegen aan het lijstje van Kyrill, geweldige serie :D

Helemaal mee eens. Americans ben ik bij seizoen 3 ja is erg tof ja. Alleen door tijdgebrek tijd neit meer gekeken moet NODIG verder :(

Nina :love:

Vandaag en gister trouwens Luther Seizoen 4 aflevering 1 en 2 gekeken...

Leuk dat het er weer was. Goede badguy en toffe nieuwe personages in de vorm van Rose Leslie van Game of Thrones o.a Alleen doordat het maar 2 episodes zijn bouw je niet echt band op met de personages. Ik hoop echt dat er nog meer Luther komt want dit is nog te weinig en wil ik meer van zien. Daarom 7.2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen nog wat tips voor series? Hou van misdaadseries(Gomorra achtig), fantasy(Game of Thrones), historybased(Marco Polo) en oorlog(Band of Brothers).

Outlander(fantasy)

Unsure Mutter Unsere Vatter(oorlog/BoB)

Ray Donovan(niet heel Gomorra maar wel misdaad)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond the Pasific na BoB echt tegenvallen. Qua beelden is het prachtig, maar totaal geen karakterontwikkeling, waar BoB zo sterk in is.

Vond ik eerst ook maar na een paar herkijken kon ik The Pacific wel erg waarderen.

Waar BoB idd gefocused is op de band tussen de mannen, gaat The Pacific meer in op de ellende en horror van het vechten op die eilanden. The Pacific is zeker een toffe miniserie maar BoB is wel leuker idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen nog wat tips voor series? Hou van misdaadseries(Gomorra achtig), fantasy(Game of Thrones), historybased(Marco Polo) en oorlog(Band of Brothers).

Il Capo dei Capi is een andere toffe Italiaanse misdaadserie. Is een dramatisering van het leven van Toto Riina, die in de jaren '80 een schrikbewind voerde binnen de Siciliaanse maffia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Outlander(fantasy)

Unsure Mutter Unsere Vatter(oorlog/BoB)

Ray Donovan(niet heel Gomorra maar wel misdaad)

Thanks, zal even een kijkje nemen.

Narcos, The Pacific.

Seen those. Goede series btw. :<

Homeland.

Ken deze al, maar nog nooit gezien. Echt goed?

Il Capo dei Capi is een andere toffe Italiaanse misdaadserie. Is een dramatisering van het leven van Toto Riina, die in de jaren '80 een schrikbewind voerde binnen de Siciliaanse maffia.

Thanks man! Zal even een kijkje nemen. Heeft netflix 'm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites