Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Zag 'm van de week al langskomen op Netflix. Is het iets?

Vind het heel sterk, zou 'm iedereen aanraden die een beetje geduld heeft om die diepte in te gaan.

Tijd geleden een aflevering of zes volgehouden, maar het ging voor mij té traag.

Het is traag ja, je moet ook niet meerdere episodes achter elkaar kijken per se, maar de climax van seizoen 1 is goud en hoe ze in seizoen 2 doorgaan is vrij sterk, vind het een onderschatte serie!

Heb er wel goede dingen over gehoord. Denk dat ik die na Fargo seizoen 2 eens ga oppakken. :) Is het wat?

Si. Doen.

Ja ben bij S2 E4 vindt redelijk.

Waarom kijk je het dan nog? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt?

Ik vond The 4400 gewoon een leuke en vermakelijke serie hoor. Kan me ook niet herinneren dat de acteerprestaties en special effects zo slecht waren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites