Root Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Kijken er al mensen Bloodline? Zag 'm van de week al langskomen op Netflix. Is het iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Kijken er al mensen Bloodline? Tijd geleden een aflevering of zes volgehouden, maar het ging voor mij té traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Die nieuwe Nederlandse politie serie :r slechter dan slecht hoor. Overtreft echt alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Kijken er al mensen Bloodline? Heb er wel goede dingen over gehoord. Denk dat ik die na Fargo seizoen 2 eens ga oppakken. :) Is het wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Kijken er al mensen Bloodline? Ja ben bij S2 E4 vindt redelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Vindt Komen de bokalen er weer aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Die nieuwe Nederlandse politie serie :r slechter dan slecht hoor. Overtreft echt alles De Jacht ja :r:r:r Dat kan toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Dit forum begint echt FC Grammar Nazi's te worden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 De Jacht ja :r:r:r Dat kan toch niet? Zou je denken inderdaad. Echt gieren gister toen ze die tekening met stokpoppetjes hadden en daardoor ook direct de dader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Dit forum begint echt FC Grammar Nazi's te worden :r Football Club? En het is 'Nazis', zonder ' tussen de I en de S want je typt in het Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Komen de bokalen er weer aan? Doet me nog steeds pijn dat jij hem toentertijd won, dus ik blijf er vol voor gaan tot ik hem een keer win ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Zit er weer allemaal zand in jullie poesjes boys? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Zit er weer allemaal zand in jullie poesjes boys? :cab: Dat wil jij er wel uitlikken he :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Zit er weer allemaal zand in jullie poesjes boys? :cab: Hoe kom je daar nou weer bij? Jij bent wel van het problemen zoeken om het problemen zoeken he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Huh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Hoe kom je daar nou weer bij? Jij bent wel van het problemen zoeken om het problemen zoeken he? Echt he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Zag 'm van de week al langskomen op Netflix. Is het iets? Vind het heel sterk, zou 'm iedereen aanraden die een beetje geduld heeft om die diepte in te gaan. Tijd geleden een aflevering of zes volgehouden, maar het ging voor mij té traag. Het is traag ja, je moet ook niet meerdere episodes achter elkaar kijken per se, maar de climax van seizoen 1 is goud en hoe ze in seizoen 2 doorgaan is vrij sterk, vind het een onderschatte serie! Heb er wel goede dingen over gehoord. Denk dat ik die na Fargo seizoen 2 eens ga oppakken. :) Is het wat? Si. Doen. Ja ben bij S2 E4 vindt redelijk. Waarom kijk je het dan nog? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Omdat redelijk voldoende of hoger is [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; ;) Vind best interessant maar aantal anderen net iets meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Vindt Sneu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Je vergeet een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Dat wil jij er wel uitlikken he :P Euhm ... nee misschien ook gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt? Ik vond The 4400 gewoon een leuke en vermakelijke serie hoor. Kan me ook niet herinneren dat de acteerprestaties en special effects zo slecht waren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Iemand al wat gezien van 11.22.63? Wordt al enkele weken op de maandagavond uitgezonden (en door mij opgenomen, moet het dus ook nog kijken) op FOX. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten