Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart The Wire Seizoen 1 Geweldig, fantastisch, spannend, tof, grappig en genieten. Puntje op mijn stoel veelal. 10/10 The Wire Seizoen 2 Weer een heel tof, vet en goed en uitstekend seizoen. Nu ook met de havenarbeiders vooral Ziggy is hilarisch 10/10 The Wire Seizoen 3 Nu met oa Aidan Gillen als Carcetti. Ook weer heel tof, goed en geweldig 10/10 The Wire heeft acteurs en actrices als Lance Reddick overleden inmiddels helaas, Michael Kenneth Williams ook overleden als Omar Little(echt fantastische rol en ditto gespeeld), Dominic West als McNulty! Idris Elba als Stringer Bell!, Wendell Pierce als Bunk Moreland en vele andere! Doe jezelf een plezier en neem HBO Max en Prime Video dat is samen maandelijk nog goedkoper dan die Netflix rommel ,en je houdt nog geld over ook, gratis tip van ome Karel! HBO kan voor 8 euro per maand of 60 per jaar. En prime is al en maar 4 euro per maand. Oa te zien op HBO Max; Sopranos Six Feet Under Treme Barry Spy/Master Boardwalk Empire The Deuce Carnivale Perry Mason En op Prime video oa; Bosch, American Gods, Invincible, The Boys, Gen V, Carnivale Rowe, Reacher en veel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Ben zowel aan Sopranos als The Wire begonnen maar merk dat ik met m'n drukke week steeds minder zin heb om zulke kwaliteits series te kijken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 10 uur geleden zei Justin: Ben zowel aan Sopranos als The Wire begonnen maar merk dat ik met m'n drukke week steeds minder zin heb om zulke kwaliteits series te kijken helaas. Volhouden maatje, is enige advies kan en wil geven, en dat moeite waard is. Gewoon desnoods max 1-3x per week uurtje telefoon op vliegtuigstand en dan 50-55 minuutjes kijken, altijd beter dan niets. Mocht je wel aantoekomen heel veel plezier iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Van het weekend De Joodse Raad gezien. Wat een goede serie en wat een leed was daar in de Joodse wijk in Amsterdam. Zo zag je maar weer wat een hufters die Duitsers waren. Ook een hele ijzersterke cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Op 5-9-2023 om 16:32 zei Dansmeister: Ted Lasso is de aanrader die ik aan iedereen wil geven. 1 van de beste series van de laatste jaren. Retweet voor mensen die een serie zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Net seizoen 1 van The Wire afgekeken. Kwam ietwat traag op gang maar richting het einde werd het echt briljant. Vond het einde wel een beetje gehaast overkomen, en merk toch ook dat ik niet altijd in de ‘mood’ ben waarin ik denk: laat ik even lekker een aflevering van The Wire gaan kijken. Maar het zit allemaal wel erg goed in elkaar. Binnenkort verder met seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 5 uur geleden zei Dansmeister: Retweet voor mensen die een serie zoeken. Mwah, vond de eerste twee seizoenen leuk daarna werd het vervelend hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april @Beppu @Dansmeister @Urbeto @neva @Justin @Titan @Vreven@Bolderbast Gister is de laatste aflevering van seizoen 2 van Invincible op Prime Video beschikbaar gekomen en te zien. Bedank me later maar, als je nog moet beginnen met de serie, des te mooier. Dan kan je nu 2 seizoenen bingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Seizoen 1 heb ik vorig jaar weleens gezien ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 3 uur geleden zei Justin: Seizoen 1 heb ik vorig jaar weleens gezien ja. Dan weet je bij deze, heel seizoen 2 inmiddels ook te zien is Wat vond je van seizoen 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Wel prima. Ben geen enorm animatie liefhebber, maar heb me er wel mee vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Op 5-4-2024 om 15:57 zei Kyrill: @Beppu @Dansmeister @Urbeto @neva @Justin @Titan @Vreven@Bolderbast Gister is de laatste aflevering van seizoen 2 van Invincible op Prime Video beschikbaar gekomen en te zien. Bedank me later maar, als je nog moet beginnen met de serie, des te mooier. Dan kan je nu 2 seizoenen bingen Seizoen twee uitgekeken gister en vandaag! Wat een serie is dit toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Fallout is uitgekomen op Amazon. Alle 8ep in een keer. Ben zéér benieuwd. Is misschien toch wel mijn favoriete game franchise. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 2 uur geleden zei The Saint: Fallout is uitgekomen op Amazon. Alle 8ep in een keer. Ben zéér benieuwd. Is misschien toch wel mijn favoriete game franchise. Trailer ziet er zeer goed uit! Ik ben ook benieuwd wat men er van vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april oeh die voeg ik ook toe aan mn lijstje. Games nooit echt ingekomen, maar vond het verhaal wel sterk, wellicht trekt de serie me meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april (bewerkt) 3 uur geleden zei The Saint: Fallout is uitgekomen op Amazon. Alle 8ep in een keer. Ben zéér benieuwd. Is misschien toch wel mijn favoriete game franchise. 58 minuten geleden zei FMNOOB: Trailer ziet er zeer goed uit! Ik ben ook benieuwd wat men er van vindt. 39 minuten geleden zei Oerlie: oeh die voeg ik ook toe aan mn lijstje. Games nooit echt ingekomen, maar vond het verhaal wel sterk, wellicht trekt de serie me meer aan. Ik ben nu eerste episode aan het kijken erg vet, heel intens. Ga nu mijn foon terug op vliegtuigmodus zetten. Klaar met E1, ik vind het super!! Morgen E2 kijken en verder. Het is gemaakt/geschreven voor Jonathan Nolan(broer van) en Lisa Joy! Die hebben samen ook West World gemaakt oa, en Jonathan Nolan heeft ook vroeger al de geweldige serie Person of Interest oa geschrevenen geproduceerd. 11 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april (bewerkt) Eerste aflevering Fallout gekeken en dat was een dikke voldoende. Voelt een beetje gehaast wel (zie spoiler), maar het Fallout sfeertje zit er goed in. Spoiler Ze hadden het Vault leven dieper kunnen uitschrijven. Het is nu nogal haastig van einde wereld naar stukje Vault naar introductie Brotherhood, naar buitenwereld. Voor kijkers die geen kennis hebben van de game kan ik me voorstellen dat er een hoop onduidelijk is nu. Misschien dat dit in flashbacks nog naar voren komt. Wat dat betreft is het jammer dat ik die games zoveel gespeeld heb waardoor het verwachtingspatroon retehoog is. 12 april bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 4 uur geleden zei The Saint: Eerste aflevering Fallout gekeken en dat was een dikke voldoende. Voelt een beetje gehaast wel (zie spoiler), maar het Fallout sfeertje zit er goed in. Inhoud verbergen Ze hadden het Vault leven dieper kunnen uitschrijven. Het is nu nogal haastig van einde wereld naar stukje Vault naar introductie Brotherhood, naar buitenwereld. Voor kijkers die geen kennis hebben van de game kan ik me voorstellen dat er een hoop onduidelijk is nu. Misschien dat dit in flashbacks nog nog voren komt. Wat dat betreft is het jammer dat ik die games zoveel gespeeld heb waardoor het verwachtingspatroon retehoog is. Eens met je spoiler, maar ik vond het zelf niet zo heel erg, maar ik snap je punt 100%. Ik heb net ook E2 afgekeken, heerlijke serie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Oef. Makers van Westworld (S1)? Dan ga ik deze ook bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april (bewerkt) 9 minuten geleden zei Dansmeister: Oef. Makers van Westworld (S1)? Dan ga ik deze ook bekijken. Ja! Jonathan Nolan(en broer van Christopher Nolan) klopt makers van Westworld(S1), ook seizoen 2 en 3, en Person of Interest!! Doet het samen met Lisa Joy 12 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Heb het op de middelbare school ooit gekeken maar ben recent begonnen aan een rewatch van Dexter. Briljante serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 2 uur geleden zei Dansmeister: Oef. Makers van Westworld (S1)? Dan ga ik deze ook bekijken. Ik ga er denk ik ook dit weekend al aan beginnen. Games nooit gespeeld maar trailer zag er tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ik ben nu inmiddels bij E5 @The Saint @Justin @Dansmeister @FMNOOB en @Oerlie ik heb hier zelfs tijdelijk The Wire voor op pauze gezet, wat is het geweldig zeg Vind het echt super tof, spannend, grappig en vet tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ik heb de eerste drie gezien. Vermaak me er ook wel goed mee ja. Of ik het een absolute topper vind weet ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 20 uur geleden zei Kyrill: Ik ben nu inmiddels bij E5 @The Saint @Justin @Dansmeister @FMNOOB en @Oerlie ik heb hier zelfs tijdelijk The Wire voor op pauze gezet, wat is het geweldig zeg Vind het echt super tof, spannend, grappig en vet tot nu toe. Ik heb nog geen kans gehad verder te gaan. Moet af en toe ook wat meekijken met de vrouw. Wij zijn nu samen aan Sugar begonnen op Appletv. Colin Farrel speelt de privedetective John Sugar die vermiste personen zoekt. Dit is ook echt een aanrader hoor. Farrell is ijzersterk. Serie bevat allemaal refererende stukjes uit oude films, zoals bv The Big Sleep(1946). Je krijg een mooie blend van nieuw en oude zwart/wit beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten