Kyrill Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Je denkt niet dat het een bewuste artistieke keuze is in plaats van iets wat gebaseerd wordt op een wiskundige formule? Jawel maar vindt wel nog steeds jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Ik snap dat je het jammer vindt, maar ben het wel met Hwb. eens dat het de serie ten goede komt. Ik deel je lezing dat Game of Thrones over oorlog gaat dan ook niet. Oorlog is, imo, 'slechts' de context waarbinnen het verhaal zich afspeelt en dus niet per definitie een belangrijke thematiek. En om die simpele reden vind ik kritiek over het aantal veldslagen ook niet terecht (hoewel ik snap dat je het jammer vindt). Dat is immers alsof je naar een rockconcert gaat en dan achteraf loopt te klagen dat er geen jazz is gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Ik snap dat je het jammer vindt, maar ben het wel met Hwb. eens dat het de serie ten goede komt. Ik deel je lezing dat Game of Thrones over oorlog gaat dan ook niet. Oorlog is, imo, 'slechts' de context waarbinnen het verhaal zich afspeelt en dus niet per definitie een belangrijke thematiek. En om die simpele reden vind ik kritiek over het aantal veldslagen ook niet terecht (hoewel ik snap dat je het jammer vindt). Dat is immers alsof je naar een rockconcert gaat en dan achteraf loopt te klagen dat er geen jazz is gespeeld. Je post was perfect tot je laatste zin. In goede bui ben en zie dat je bedoelingen goed zijn zie ik het door de vingers en ga niet verder in discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Net Stranger Things uitgekeken. Vind het wel een spannende serie, maar had met al die kinderen ook wel veel een "Amerikaans kinderavontuur gehalte". Geen absolute topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Was ook een beetje de bedoeling denk ik, maakt deel uit van die hele throwback naar de 80's / 90's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2017 Share Geplaatst 25 maart 2017 @Kyrill Komt dus een seizoen vier van Peaky Blinders in oktober 2017 (en seizoen vijf is zelfs al bevestigd). Geen idee hoe ik dit heb kunnen missen, want is al een half jaar terug oid aangekondigd :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2017 Share Geplaatst 25 maart 2017 [quote name='Sophomore']@Kyrill Komt dus een seizoen vier van Peaky Blinders in oktober 2017 (en seizoen vijf is zelfs al bevestigd). Geen idee hoe ik dit heb kunnen missen, want is al een half jaar terug oid aangekondigd :o[/QUOTE] Ik ook niet, maakt niet uit toch? Alleen maar fijner toch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Keek het weleens op tv, maar nu via Netflix maar eens bezig om alles van Modern Family te kijken. Die humor blijft zo heerlijk he, vooral Phil is echt een koning. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Ben eens begonnen aan Billions op aanraden van iemand. Reeksje over de New Yorkse finaniële elite, met Damien Lewis als hedgefund koning en Paul Giamatti als District Attorney. Wel erg toffe pilot iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Ben eens begonnen aan Billions op aanraden van iemand. Reeksje over de New Yorkse finaniële elite, met Damien Lewis als hedgefund koning en Paul Giamatti als District Attorney. Wel erg toffe pilot iig. Ik wacht op seizoen 2 daarvan. Veel plezier ermee!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 (bewerkt) Valt me op dat ik niemand over het eerste seizoen van This is us heb gehoord hier. Één van de beste series die ik de afgelopen jaren heb gezien, erg meeslepend. 2 april 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Valt me op dat ik niemand over het eerste seizoen van This is us heb gehoord hier. Één van de beste series die ik de afgelopen jaren heb gezien, erg meeslepend. Ik ben pas bij E4 ofzo maar idd erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Valt me op dat ik niemand over het eerste seizoen van This is us heb gehoord hier. Één van de beste series die ik de afgelopen jaren heb gezien, erg meeslepend. Op aanraden van jou gekeken en heb het seizoen nu ook afgekeken. Vond het van een hoogstaand niveau, af en toe iets te zoetsappig, maar uitstekend kijkvoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Prison Break vanavond weer begonnen :D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Prison Break vanavond weer begonnen :D _O_ Veel plezier. Misschien ga ik ooit verder met seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Veel plezier. Misschien ga ik ooit verder met seizoen 2 Doen man. Nu is het algemeen bekend dat seizoen 1 verreweg de beste is, maar het blijft vermakelijk. Zijn zeker seizoenen die niet vervelen, ook al zijn ze niet van het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Ben toevallig net met seizoen 1 bezig, terwijl ik in eerste instantie niks wist van het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Silicon Valley aan het herkijken, met seizoen 4 dat er aankomt. Qua komedie misschien wel het beste van het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Vond dat echt een flinke tegenvaller. Eind vorig jaar seizoen 1 gekeken na veel goede verhalen gelezen te hebben. Heeft me echter nooit gepakt, vond die personages ook echt ronduit saai, vooral de hoofdpersoon. Zie wel waarom mensen het een boeiende serie vinden, maar totaal niet voor mij weggelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 april 2017 Share Geplaatst 11 april 2017 Dat heb ik nog gehoord ja, Vinnypassy is geloof ik ook ergens gestopt met kijken. Het moet je allicht wel een beetje liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Het nieuwe seizoen Homeland is wel weer fijn, itt het vorige toch wat tegenvallende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Iemand al begonnen met BCS, Fargo seizoen 3 en Billions seizoen 2? Billions heeft Damian Lewis, Paul Giamatti, David Costabile(Breaking Bad en Suits), Malin Akerman :D Genieten. Seizoen 2 is ook erg vet tot nu toe na 9 episodes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Het nieuwe seizoen Homeland is wel weer fijn, itt het vorige toch wat tegenvallende seizoen. Daar kon ik precies 1 seizoen van volhouden, toen was het wel klaar. Voor de mensen die het niet hebben gezien; The MIssing en Broadchurch relatief onderbelichte topseries wat mij betreft. Echt bij het betere wat ik van Netflix heb gezien. Behapbaar ook want korte seizoenen met een eigen verhaal. Sterke drama zonder hollywood of miscasts, daarbij zeer pakkende plots :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Daar kon ik precies 1 seizoen van volhouden, toen was het wel klaar. Voor de mensen die het niet hebben gezien; The MIssing en Broadchurch relatief onderbelichte topseries wat mij betreft. Echt bij het betere wat ik van Netflix heb gezien. Behapbaar ook want korte seizoenen met een eigen verhaal. Sterke drama zonder hollywood of miscasts, daarbij zeer pakkende plots :) The Missing seizoen 1 en 2 gezien Piet, idd erg goed. Genoten. Broadchurch moet ik nog met seizoen 3 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Iemand al begonnen met BCS, Fargo seizoen 3 en Billions seizoen 2? Billions heeft Damian Lewis, Paul Giamatti, David Costabile(Breaking Bad en Suits), Malin Akerman :D Genieten. Seizoen 2 is ook erg vet tot nu toe na 9 episodes. Fargo s03e01 gezien. Smullen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten