Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik snap dat je het jammer vindt, maar ben het wel met Hwb. eens dat het de serie ten goede komt. Ik deel je lezing dat Game of Thrones over oorlog gaat dan ook niet. Oorlog is, imo, 'slechts' de context waarbinnen het verhaal zich afspeelt en dus niet per definitie een belangrijke thematiek. En om die simpele reden vind ik kritiek over het aantal veldslagen ook niet terecht (hoewel ik snap dat je het jammer vindt). Dat is immers alsof je naar een rockconcert gaat en dan achteraf loopt te klagen dat er geen jazz is gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat je het jammer vindt, maar ben het wel met Hwb. eens dat het de serie ten goede komt. Ik deel je lezing dat Game of Thrones over oorlog gaat dan ook niet. Oorlog is, imo, 'slechts' de context waarbinnen het verhaal zich afspeelt en dus niet per definitie een belangrijke thematiek. En om die simpele reden vind ik kritiek over het aantal veldslagen ook niet terecht (hoewel ik snap dat je het jammer vindt). Dat is immers alsof je naar een rockconcert gaat en dan achteraf loopt te klagen dat er geen jazz is gespeeld.

Je post was perfect tot je laatste zin. In goede bui ben en zie dat je bedoelingen goed zijn zie ik het door de vingers en ga niet verder in discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']@Kyrill Komt dus een seizoen vier van Peaky Blinders in oktober 2017 (en seizoen vijf is zelfs al bevestigd). Geen idee hoe ik dit heb kunnen missen, want is al een half jaar terug oid aangekondigd :o[/QUOTE] Ik ook niet, maakt niet uit toch? Alleen maar fijner toch :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben eens begonnen aan Billions op aanraden van iemand. Reeksje over de New Yorkse finaniële elite, met Damien Lewis als hedgefund koning en Paul Giamatti als District Attorney. Wel erg toffe pilot iig.

Ik wacht op seizoen 2 daarvan. Veel plezier ermee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me op dat ik niemand over het eerste seizoen van This is us heb gehoord hier. Één van de beste series die ik de afgelopen jaren heb gezien, erg meeslepend.

Op aanraden van jou gekeken en heb het seizoen nu ook afgekeken. Vond het van een hoogstaand niveau, af en toe iets te zoetsappig, maar uitstekend kijkvoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier. Misschien ga ik ooit verder met seizoen 2

Doen man. Nu is het algemeen bekend dat seizoen 1 verreweg de beste is, maar het blijft vermakelijk. Zijn zeker seizoenen die niet vervelen, ook al zijn ze niet van het hoogste niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dat echt een flinke tegenvaller. Eind vorig jaar seizoen 1 gekeken na veel goede verhalen gelezen te hebben. Heeft me echter nooit gepakt, vond die personages ook echt ronduit saai, vooral de hoofdpersoon. Zie wel waarom mensen het een boeiende serie vinden, maar totaal niet voor mij weggelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand al begonnen met BCS, Fargo seizoen 3 en Billions seizoen 2? Billions heeft Damian Lewis, Paul Giamatti, David Costabile(Breaking Bad en Suits), Malin Akerman :D Genieten. Seizoen 2 is ook erg vet tot nu toe na 9 episodes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe seizoen Homeland is wel weer fijn, itt het vorige toch wat tegenvallende seizoen.

Daar kon ik precies 1 seizoen van volhouden, toen was het wel klaar.

Voor de mensen die het niet hebben gezien; The MIssing en Broadchurch relatief onderbelichte topseries wat mij betreft. Echt bij het betere wat ik van Netflix heb gezien. Behapbaar ook want korte seizoenen met een eigen verhaal. Sterke drama zonder hollywood of miscasts, daarbij zeer pakkende plots :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kon ik precies 1 seizoen van volhouden, toen was het wel klaar.

Voor de mensen die het niet hebben gezien; The MIssing en Broadchurch relatief onderbelichte topseries wat mij betreft. Echt bij het betere wat ik van Netflix heb gezien. Behapbaar ook want korte seizoenen met een eigen verhaal. Sterke drama zonder hollywood of miscasts, daarbij zeer pakkende plots :)

The Missing seizoen 1 en 2 gezien Piet, idd erg goed. Genoten. Broadchurch moet ik nog met seizoen 3 beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand al begonnen met BCS, Fargo seizoen 3 en Billions seizoen 2? Billions heeft Damian Lewis, Paul Giamatti, David Costabile(Breaking Bad en Suits), Malin Akerman :D Genieten. Seizoen 2 is ook erg vet tot nu toe na 9 episodes.

Fargo s03e01 gezien. Smullen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites