Malinwa Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 (bewerkt) Onlangs Daredevil S2 afgekeken. Was lekker hoor, maar hoewel ik me totnogtoe amper in de superheldentelevisieseries heb verdiept, brak er bij deze serie al een soort van moeheid uit. Hoofdpersonage begon me ook aardig tegen te steken, een goeie villain ontbrak en de belangrijkste vrouwelijke bijrol wordt pas tegen het einde goed uitgediept (verschrikkelijk irritant in het begin). Daar staat dan wel tegenover dat de vechtscènes nog steeds retestrak zijn en Stick het meest interessante personage voor mij blijft. Wat een held. 17 november 2016 bewerkt door Malinwa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Vorig week vrijdag dacht ik begonnen met The 100. Bijna klaar met S03 en dan wordt het weer wachten voor het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 december 2016 Share Geplaatst 1 december 2016 3% er in één dagje doorheen gekeken. Prima serie, vermakelijk. Deed me een beetje denken aan de film Divergent. Vond 't wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 3% er in één dagje doorheen gekeken. Prima serie, vermakelijk. Deed me een beetje denken aan de film Divergent. Vond 't wel tof. Ja, leuk, net 2 afleveringen gezien. Lekker makkelijk vermaak en het maakt ook wel nieuwsgierig. Beetje in de lijn van Hunger Games ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 december 2016 Auteur Share Geplaatst 6 december 2016 Hoorde er inderdaad al positieve verhalen over, ga het binnenkort ook maar eens bekijken. M'n vriendin houdt ook wel van dergelijke series, dus kunnen we lekker samen kijken. ;c #whipped Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 Hoorde er inderdaad al positieve verhalen over, ga het binnenkort ook maar eens bekijken. M'n vriendin houdt ook wel van dergelijke series, dus kunnen we lekker samen kijken. ;c #whipped Join the club XD Hier stond hij ook al op het lijstje op 'samen' te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Net de eerste drie afleveringen van This Is Us gekeken. Wilde alleen even de pilot kijken maar ik was zo hooked dat ik er nog twee aan heb geplakt. De pilot is één van de beste pilots die ik ooit heb gezien, echt geweldig. Meer die deze serie kennen? Aanrader voor iedereen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Thanks voor de tip @Beppu. Ik zet hem morgen op, want na seizoen 1 van The Following heb ik het wel gehad. Schijnen nog twee seizoenen te zijn, maar dat laat ik maar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Gisteren The OA gebinged, was wel oké. Zitten heel veel interessante dingen in, die met name aan het begin ook wel een aantal hele fijne momenten opleveren, maar de magie daarvan nam gaandeweg toch wat af. En ik weet nog steeds niet wat ik met het einde aan moet, maar voor nu voelde het als een kleine teleurstelling; hoewel ik tijdens het moment nog wel een keertje kippenvel kreeg, is het voor mij nog niet duidelijk of het de hele boel ontkracht of juist bevestigt. Normaal waardeer ik dat ambigue juist wel, maar nu is het volgens mij gewoon niet zo goed uitgewerkt. Moeilijk om er nu al de vinger goed op te leggen, dus ik laat het nog even bezinken, maar de stijl van Marling en Batmanglij is wel vrij duidelijk: maatschappelijk bewust, met een stuk wetenschap en spiritualiteit (als ik het zo mag noemen). Beetje wat je ook al zag bij The East en Another Earth. Ik ben heel benieuwd waar ze hierna mee gaan komen, want qua ambitie en stijl vind ik ze heel erg boeiend, al komt het er niet altijd even goed uit om écht heel goed te zijn ipv gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Ik ben nu bij aflevering 6 vind wel tof tot nu toe OA. Vind 7-8 tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SteelRunner Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Vannacht seizoen 1 van Ash VS Evil Dead afgekeken. Leuke series, voornamelijk leuk die flashbacks naar de originele films en geweldige one-liners van Ash. Vanavond maar eens seizoen 2 opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Gilmore Girls: A Year in the Life kunnen jullie wel overslaan. Met name de zomer-episode was afschuwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Gilmore Girls: A Year in the Life kunnen jullie wel overslaan. Met name de zomer-episode was afschuwelijk. Fijn dat je dat nog ff zegt op een mannenforum. Volgende keer kun je Dans wel gewoon ff een PM sturen, valt het ook iets minder op. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Fijn dat je dat nog ff zegt op een mannenforum. Volgende keer kun je Dans wel gewoon ff een PM sturen, valt het ook iets minder op. (y) Took one for the team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Het voordeel van dat er een tijdje geen nieuwe afleveringen uitkomen van de series die ik volg is dat ik andere series kan gaan vervolgen. Zodoende heb ik Hannibal nu volledig afgekeken. Eerste twee seizoenen waren mooi, laatste seizoen wat moeite mee. Laatste seizoen wellicht wat te overdreven gewerkt met kunst. En verder een raar, maar wel passend einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 [quote name='Beppu']Net de eerste drie afleveringen van This Is Us gekeken. Wilde alleen even de pilot kijken maar ik was zo hooked dat ik er nog twee aan heb geplakt. De pilot is één van de beste pilots die ik ooit heb gezien, echt geweldig. Meer die deze serie kennen? Aanrader voor iedereen in ieder geval. [/QUOTE] Heb je het seizoen al afgekeken @Beppu? Ik ben bij aflevering 8 of 9 en het heeft me best geboeid. Sommige verhaallijnen vind ik echt saai (die dikke zus die moet afvallen), maar over het algemeen best positief over deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 [quote name='Bolderbast'] Heb je het seizoen al afgekeken @Beppu? Ik ben bij aflevering 8 of 9 en het heeft me best geboeid. Sommige verhaallijnen vind ik echt saai (die dikke zus die moet afvallen), maar over het algemeen best positief over deze serie.[/QUOTE] Seizoen is nog niet afgelopen hé, 10 januari begint het weer geloof ik. Ja ik vond het echt prachtig. Keek er eentje in de week als ik bij ouders thuis kwam eten met moeders, die za bijnat elke aflevering in tranen:D. Moet zeggen dat ik ook echt veel kippenvel momentjes heb gehad hoor. Best een emotionele serie. Die zus is inderdaad wel het minste, al vind ik haar nog steeds wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Seizoen is nog niet afgelopen hé, 10 januari begint het weer geloof ik. Ja ik vond het echt prachtig. Keek er eentje in de week als ik bij ouders thuis kwam eten met moeders, die za bijnat elke aflevering in tranen:D. Moet zeggen dat ik ook echt veel kippenvel momentjes heb gehad hoor. Best een emotionele serie. Die zus is inderdaad wel het minste, al vind ik haar nog steeds wel tof. Oh alright. Dacht dat het 10 episodes had, maar zie nu dat het er 18 worden. In ieder geval thanks voor de tip, prima vermaak inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Ben op dit moment bij de laatste aflevering van The Expanse. Wist niet wat ik er van kon verwachten maar is uiteindelijk wel een toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Bijna klaar met seizoen 1 van the 100. Leuke serie om te volgen, gelukkig staan seizoen 2 en 3 ook al klaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Bijna klaar met seizoen 1 van the 100. Leuke serie om te volgen, gelukkig staan seizoen 2 en 3 ook al klaar :) Ik vond het een toffe serie. De andere twee seizoenen zal je ook wel leuk vinden. Hier maar begonnen aan de Star Trek reeks aangezien ik niet meer weet wat ik nou wil kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 Net klaar met 11.22.63 Vond het erg tof, vind sowieso James Franco een lachen acteur, maar de hele 60s setting en het idee erachter vond ik ook gewoon tof. Prima mee vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Al een tijdje bezig met het kijken van Oz. Wel geinige serie (hoewel er kwalitatief heel veel op aan te merken valt). Busmalis en Rebadow :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Al een tijdje bezig met het kijken van Oz. Wel geinige serie (hoewel er kwalitatief heel veel op aan te merken valt). Busmalis en Rebadow :-D Zeer toffe serie inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Oz is een van mijn favoriete series. Zoveel toffe characters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten