Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Onlangs Daredevil S2 afgekeken. Was lekker hoor, maar hoewel ik me totnogtoe amper in de superheldentelevisieseries heb verdiept, brak er bij deze serie al een soort van moeheid uit. Hoofdpersonage begon me ook aardig tegen te steken, een goeie villain ontbrak en de belangrijkste vrouwelijke bijrol wordt pas tegen het einde goed uitgediept (verschrikkelijk irritant in het begin). Daar staat dan wel tegenover dat de vechtscènes nog steeds retestrak zijn en Stick het meest interessante personage voor mij blijft. Wat een held.

bewerkt door Malinwa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de eerste drie afleveringen van This Is Us gekeken. Wilde alleen even de pilot kijken maar ik was zo hooked dat ik er nog twee aan heb geplakt. De pilot is één van de beste pilots die ik ooit heb gezien, echt geweldig. Meer die deze serie kennen? Aanrader voor iedereen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren The OA gebinged, was wel oké. Zitten heel veel interessante dingen in, die met name aan het begin ook wel een aantal hele fijne momenten opleveren, maar de magie daarvan nam gaandeweg toch wat af. En ik weet nog steeds niet wat ik met het einde aan moet, maar voor nu voelde het als een kleine teleurstelling; hoewel ik tijdens het moment nog wel een keertje kippenvel kreeg, is het voor mij nog niet duidelijk of het de hele boel ontkracht of juist bevestigt. Normaal waardeer ik dat ambigue juist wel, maar nu is het volgens mij gewoon niet zo goed uitgewerkt.

Moeilijk om er nu al de vinger goed op te leggen, dus ik laat het nog even bezinken, maar de stijl van Marling en Batmanglij is wel vrij duidelijk: maatschappelijk bewust, met een stuk wetenschap en spiritualiteit (als ik het zo mag noemen). Beetje wat je ook al zag bij The East en Another Earth. Ik ben heel benieuwd waar ze hierna mee gaan komen, want qua ambitie en stijl vind ik ze heel erg boeiend, al komt het er niet altijd even goed uit om écht heel goed te zijn ipv gewoon goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voordeel van dat er een tijdje geen nieuwe afleveringen uitkomen van de series die ik volg is dat ik andere series kan gaan vervolgen. Zodoende heb ik Hannibal nu volledig afgekeken. Eerste twee seizoenen waren mooi, laatste seizoen wat moeite mee. Laatste seizoen wellicht wat te overdreven gewerkt met kunst. En verder een raar, maar wel passend einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Beppu']Net de eerste drie afleveringen van This Is Us gekeken. Wilde alleen even de pilot kijken maar ik was zo hooked dat ik er nog twee aan heb geplakt. De pilot is één van de beste pilots die ik ooit heb gezien, echt geweldig. Meer die deze serie kennen? Aanrader voor iedereen in ieder geval. [/QUOTE] Heb je het seizoen al afgekeken @Beppu? Ik ben bij aflevering 8 of 9 en het heeft me best geboeid. Sommige verhaallijnen vind ik echt saai (die dikke zus die moet afvallen), maar over het algemeen best positief over deze serie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Bolderbast'] Heb je het seizoen al afgekeken @Beppu? Ik ben bij aflevering 8 of 9 en het heeft me best geboeid. Sommige verhaallijnen vind ik echt saai (die dikke zus die moet afvallen), maar over het algemeen best positief over deze serie.[/QUOTE] Seizoen is nog niet afgelopen hé, 10 januari begint het weer geloof ik. Ja ik vond het echt prachtig. Keek er eentje in de week als ik bij ouders thuis kwam eten met moeders, die za bijnat elke aflevering in tranen:D. Moet zeggen dat ik ook echt veel kippenvel momentjes heb gehad hoor. Best een emotionele serie. Die zus is inderdaad wel het minste, al vind ik haar nog steeds wel tof.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen is nog niet afgelopen hé, 10 januari begint het weer geloof ik. Ja ik vond het echt prachtig. Keek er eentje in de week als ik bij ouders thuis kwam eten met moeders, die za bijnat elke aflevering in tranen:D. Moet zeggen dat ik ook echt veel kippenvel momentjes heb gehad hoor. Best een emotionele serie. Die zus is inderdaad wel het minste, al vind ik haar nog steeds wel tof.

Oh alright. Dacht dat het 10 episodes had, maar zie nu dat het er 18 worden. In ieder geval thanks voor de tip, prima vermaak inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar met seizoen 1 van the 100. Leuke serie om te volgen, gelukkig staan seizoen 2 en 3 ook al klaar :)

Ik vond het een toffe serie. De andere twee seizoenen zal je ook wel leuk vinden.

Hier maar begonnen aan de Star Trek reeks aangezien ik niet meer weet wat ik nou wil kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites